Hoi,
Zie mijn bericht op site nieuw forum over : internetten , bellen , TV en radio voor een vaste prijs.
Mooie manier om van UPC of wat voor provider dan ook af te komen.
Groeten Kelvin
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internet , Tv , bellen en radio voor 1 prijs
Re: Internet , Tv , bellen en radio voor 1 prijs
eerst maar eens zien, dan geloven.........
Net even een collega weer overgehaald om een UPC installatie te annuleren. Ze was via de telefoon benaderd voor UPC digital. Dit heeft ze geaccepteerd maar had niet begrepen dat ze haar analoge abonnement daarnaast moet houden. Het is dus extra betalen i.p.v. digital.
Ben je nu trots op jezelf ??
je betaald dat voor radio &TV abonnement én voor je digital abonnement, daarvoor krijg je 60 zenders extra en rond de 50 ecxtra radiozenders en veel xtra opties, mijn zoon heeft al een aardige tijd en ik zit erover te denken het ook te gaan doen.
Uhm je betaald ervóór niet i.p.v.Het is dus extra betalen i.p.v. digital.
je betaald dat voor radio &TV abonnement én voor je digital abonnement, daarvoor krijg je 60 zenders extra en rond de 50 ecxtra radiozenders en veel xtra opties, mijn zoon heeft al een aardige tijd en ik zit erover te denken het ook te gaan doen.
Gast,
Ik geef je groot gelijk, maar betaald is dan altijd nog met een t.
Mensen moeten inderdaad niet zo mekkeren, dat ze voor iets moeten betalen.
Ik geef je groot gelijk, maar betaald is dan altijd nog met een t.
Mensen moeten inderdaad niet zo mekkeren, dat ze voor iets moeten betalen.
OK OK, je betaalt voor digital extra i.p.v. alleen voor digital. Dat hadden ze haar niet verteld. En gast Nederlands is moeilijk, he?