LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] InterNLnet reageert niet op opzeggen contract

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
anoniempje1

InterNLnet reageert niet op opzeggen contract

Ongelezen bericht door anoniempje1 »

InterNLnet wil me houden aan een hele lange contractsduur, maar ik heb een heel oud contract overgenomen. Het juridisch loket zegt ook: er is per definitie geen sprake van een jaar-contract ofzo omdat het gaat om een contractovername. Er geldt dus gewoon een opzegtermijn van een maand (wet Van Dam). Via de telefoon hebben ze dit ook netjes bevestigd maar in een brief stond een hele andere datum.
InterNLnet wil maar niet reageren op dat dat niet klopt, en nu moet ik allerlei stappen ondernemen om te bewijzen dat ik niet hoef te betalen.
En daarnaast, het internet is belachelijk langzaam voor wat wij betalen. Anderen betalen daar 4 x minder voor, en wij betalen de volle mep voor langzaam internet. Dat komt omdat het een heel oud contract is dat telkens weer is overgenomen.
Dus nu ben ik naar de geschillencommissie gegaan, maar dat duurt n paar MAANDEN! In de tussentijd moet ik gewoon maar braaf blijven betalen zeker?

Bob Schurkjens

Re: InterNLnet reageert niet op opzeggen contract

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Zeg niet telefonisch op maar doe het per aangetekende brief. Houd de opzegtermijn van 1 maand aan. Telefonische opzeggingen zijn moeilijk te bewijzen.

Barman

Re: InterNLnet reageert niet op opzeggen contract

Ongelezen bericht door Barman »

anoniempje1 schreef: Dus nu ben ik naar de geschillencommissie gegaan, maar dat duurt n paar MAANDEN! In de tussentijd moet ik gewoon maar braaf blijven betalen zeker?
Als je incassokosten en afsluiting wil voorkomen wel ja. Je kan er natuurlijk ook op gokken dat je gelijk gaat krijgen en dan betaal je gewoon niet.

Dat het internet langzaam is en anderen meer betalen doet er niet toe. Je hebt het zelf overgenomen.

Gesloten