| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kabel lui a la Ons NetBrabant/Eindhoven/Nuene
Kabel lui a la Ons NetBrabant/Eindhoven/Nuene
De firma,s met de welluidende namen als Ons BrabantNet/Eindhoven/Nuenen etc. kampen met een verstoorde mail dienst, mails komen niet door,komen gedeeltelijk door,komen met vertraging door etc, de directie gaat simpel verder met klanten los te troggelen bij gerenomeerde firma,s en vergeet hun maildiensten op orde te brengen, een firma list en bedrog
in wording ?
Re: Kabel lui a la Ons NetBrabant/Eindhoven/Nuene
Henri42
De firma,s met de welluidende namen als Ons BrabantNet/Eindhoven/Nuenen etc. kampen met een verstoorde mail dienst, mails komen niet door,komen gedeeltelijk door,komen met vertraging door etc, de directie gaat simpel verder met klanten los te troggelen bij gerenomeerde firma,s en vergeet hun maildiensten op orde te brengen, een firma list en bedrog in wording ?
@Henri42: dit is weer zo'n typisch ongenuanceerd bericht over een goede internetprovider. Werk je misschien bij een concurrent die veel last heeft van weglopende klanten (@home, UPC, Ziggo)
?
OnsBrabantNet heeft het vorige weekend last gehad van een defecte mailserver waardoor het mailverkeer werd verstoord. Hierover en over de voortgang van de reparatie werd keurig gecommuniceerd naar de klanten via de website van het bedrijf (e-mail werkte immers niet).
Na een aantal dagen was het probleem opgelost en alles werkt nu weer naar behoren.
Verder heb ik niets dan lof over OnsBrabantNet
. Zij leveren keurige diensten (internet, telefonie en (digitale)TV) tegen zeer concurrerende tarieven.
De firma,s met de welluidende namen als Ons BrabantNet/Eindhoven/Nuenen etc. kampen met een verstoorde mail dienst, mails komen niet door,komen gedeeltelijk door,komen met vertraging door etc, de directie gaat simpel verder met klanten los te troggelen bij gerenomeerde firma,s en vergeet hun maildiensten op orde te brengen, een firma list en bedrog in wording ?
@Henri42: dit is weer zo'n typisch ongenuanceerd bericht over een goede internetprovider. Werk je misschien bij een concurrent die veel last heeft van weglopende klanten (@home, UPC, Ziggo)
OnsBrabantNet heeft het vorige weekend last gehad van een defecte mailserver waardoor het mailverkeer werd verstoord. Hierover en over de voortgang van de reparatie werd keurig gecommuniceerd naar de klanten via de website van het bedrijf (e-mail werkte immers niet).
Na een aantal dagen was het probleem opgelost en alles werkt nu weer naar behoren.
Verder heb ik niets dan lof over OnsBrabantNet
Het is wel frappant dat de enige die klachten heeft over OnsBrabantNet er geeneens klant is.
Geplaatst: 24 nov 2009 14:24
Het is wel frappant dat de enige die klachten heeft over OnsBrabantNet er geeneens klant is.
Het Eindhovens Dagblad heeft enkele malen uitgebreid zeer negatief bericht over het luchtbalonnen bedrijf OBN,publiekelijke berichtgeving
Het Eindhovens Dagblad heeft enkele malen uitgebreid zeer negatief bericht over het luchtbalonnen bedrijf OBN,publiekelijke berichtgeving
-
zegjijhetmaar-
Er gaat niets boven UPC en Ziggo. De kabelaars hebben de beste kwaliteit de rest is een stuk minder.
Vandaar dat er zoveel postings met problemen zijn met deze 2.Er gaat niets boven UPC en Ziggo. De kabelaars hebben de beste kwaliteit de rest is een stuk minder.
-
zegjijhetmaar-
Dat komt omdat ze miljoenen klanten hebben die wel tevreden zijn. Dus die paar die mekkeren schrijven alle forums vol met hun klachten.
Vandaar dat er in het verleden zelfs 2 aparte forumonderdelen geheel aan de firma list en bedrog gewijd waren, met duizenden klachten en dat jarenlang, en diverse uitzendingen van kassa en radar, zo erg zelfs dat er kamervragen gestelt werden.
Laatst gewijzigd door agro op 25 nov 2009 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
zegjijhetmaar-
Dat zal ik niet ontkennen beste agro maar KPN is toch ook niets weet ik uit eigen ervaring. Maar voor de werkgelegenheid is het wel goed dat Radar en Kassa daar aandacht aanbesteden toch. En die Kamerleden moeten toch wat te doen hebben 
Ik heb nog nooit enig probleem met hen ondervonden, dat er bij diverse personen problemen waren of zijn zal ik ook niet ontkennen.maar KPN is toch ook niets weet ik uit eigen ervaring.
Dit in tegenstelling tot mijn ervaringen met de firma list en bedrog.
Hoeveel negatieve publiciteit denk je dat er over de firma list en bedrog is gepubliceerd in de loop der jarenHenri42
Uiteraard zal je hiervan de nodige link's plaatsen, om je bewering te staven, want op de gehele site van het Eindhovens Dagblad is hierover niets terug te vinden.
Laatst gewijzigd door agro op 25 nov 2009 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
zegjijhetmaar-
Zo zie je maar dat ervaringen altijd persoonlijk zijn met die providers. Ik heb sinds augustus alles van Ziggo en sinds gisteren internetsnelheden van 120/10Mb. Tot nu toe geen enkel probleem gehad met Ziggo.