LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kabelaansluiting upc

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gast

Re: kabelaansluiting upc

Ongelezen bericht door Gast »

nu betaal je 10 cent per minuut. en nog moet je lang wachten. dat slaat dus nergens op.

mari

Re: kabelaansluiting upc

Ongelezen bericht door mari »

je hoeft helemaal niet lang te wachten, je bent er zo doorheen. Ik kan het weten, heb er vanochtend zelf heen gebeld.

Gast

Re: kabelaansluiting upc

Ongelezen bericht door Gast »

lang wachten kan helemaal niet. maximale wachttijd is 30 sec ( exclusief de tijd van het telefoonmenu)

Gast

Re: kabelaansluiting upc

Ongelezen bericht door Gast »

Droom lekker verder!!

davidt

Re: kabelaansluiting upc

Ongelezen bericht door davidt »

Sinds half september 03 zijn wij bezig met de opzegging van het gehele UPC abonnement met het verzoek dit te doen per 31 December 2003. 2 briefen en 3 faxen zeggen zij nooit ontvangen te hebben .

Uiteindelijk belt er iemand van UPC, diegene die er bij ons thuis over ging was er op dat moment niet. Ze laten geen naam achter op mijn mobiel spreken ze niet in en als jezelf terug belt kunnen ze je niet helpen omdat ze niet weten wie ons gebeld heeft.

Het is zoo slecht en armoedig hoe ze daar werken!

Nu schijnt het per 31 januari opgezegd te zijn maar ik hou mijn hart vast!

Gast

Re: kabelaansluiting upc

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb wel eens 50 minuten gewacht waarna de verbinding verbroken werd!!!!!!!!!!!!!! En dat is toch echt waar!!!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: kabelaansluiting upc

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb mezelf voorgenomen dat nummer nooit meer te bellen. De manier waarop ik aan de telefoon werd behandelt is echt niet normaal. "U moet gewoon betalen!!!" Voor wat moet ik betalen. "De facturen" was het antwoord. HEt gaat er m.a.w. niet om wat voor diensten je afneemt maar dat je gewoon de factuur moet betalen. Ze bekijken het maar.

Dwaashaas

Re: kabelaansluiting upc

Ongelezen bericht door Dwaashaas »

HEt gaat er m.a.w. niet om wat voor diensten je afneemt maar dat je gewoon de factuur moet betalen. Ze bekijken het maar.
Weer zo'n gast die niet begrijp waar een factuur voor dient. Hier staan de kosten op voor de afgenomen producten en die moeten inderdaad gewoon betaald worden. Maar goed, weet je wat UPC denkt als jij belt met de vraag over de brief die u straks ontvangen heeft van het incassobureau ?

HIJ BEKEIJKT HET MAAR !

Gast

Re: kabelaansluiting upc

Ongelezen bericht door Gast »

Bekeijkt ?????????

Gast

Re: kabelaansluiting upc

Ongelezen bericht door Gast »

Nee UPC begrijpt niet waar het om gaat. Als je geen diensten afneemt dan kunnen ze facturen sturen tot ze er dood bij neervallen. Ik heb geen internet meer van UPC en ik wil geen internet van UPC en daarom zal ik de facturen niet betalen. Logisch toch. ik heb volgens de voorwaarden opgezegd. 1 keer opzeggingsbrief persoonlijk langsgebracht, 10 keer gefaxt, 1 keer aangetekend en 1 keer per mail. Modem gewoon ingeleverd en toch gaan ze door met factureren. Zeg nou niet dat het dan aan de klant ligt. Deze facturen zal ik NOOIT betalen. Over my dead body!!!!!!!!!

UPC lees de brieven die binnenkomen!!!
Voer vervolgens uit wat in de brieven staat!!!!!!!!!!!!
En bevestig dit naar de klant!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat is wat normale bedrijven doen!

Dwaashaas

Re: kabelaansluiting upc

Ongelezen bericht door Dwaashaas »

Bekeijkt ?????????
kijk maar naar mijn naam, dan weet je waarom :shock:

Gast

Re: kabelaansluiting upc

Ongelezen bericht door Gast »

Ja maar, dat hoef je toch niet aan iedereen te laten zien? Dat wisten we al!

Chris
Berichten: 123
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:58

Re: kabelaansluiting upc

Ongelezen bericht door Chris »

Geplaatst op 13 Jan 2004 10:53 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Ja de mensen maar bellen en UPC geld opstrijken van de mensen die zij met opzet in de wacht stand houden, Yeaaaahhhh right ben het helemaal voor de volle 100% met je eens gast.


Zeg dan niks ......

Idem dito gast!!

Sandertje

Re: kabelaansluiting upc

Ongelezen bericht door Sandertje »

klein voorbeeltje

Onderstaande berekening is gemaakt op basis van het volgende:
- Betaald nummer tegen een tarief van 10 eurocent per minuut.
- Aantal gesprekken per maand is 1000.
- Gemiddelde gespreksduur in seconden is 300.
gespreksopbrengsten euro 545,37
- AF: 19% BTW euro 87,07
- AF: verkeerskosten euro 491,89
- AF: incassokosten euro 0,08
- AF: abonnementskosten euro 90,00

--------------------------------------------------------------------------------

U betaalt (ex. BTW.) euro 123,68

Dwaashaas

Re: kabelaansluiting upc

Ongelezen bericht door Dwaashaas »

UPC verdient GEEN geld aan het 0900 nummer. het hebben van zo'n nummer kost UPC ook €0,10 p/minuut dus daar maken ze echt geen winst op.
Dus als je er geen verstand van hebt geef dan ook geen kritiek AUB
LEZEN ! Wie betaald er voor het 'lenen' van zo'n 0900-service nummer, die kunnen bedrijven als UPC zeker gratis krijgen !? Dream on...

Weet zeker dat wanneer er poen te halen valt (belspellen op tv) dat er heel wat mensen hiero dan wél bellen zonder te mouwen voor € 0.75 p.gesprek ..... (is al snel 7 minuten bellen met upc.....).[/quote]

Gast

Re: kabelaansluiting upc

Ongelezen bericht door Gast »

Expres in de wacht houden, yeah sure.

marijke

Re: kabelaansluiting upc

Ongelezen bericht door marijke »

Expres in de wacht houden??????

Get a life!

Doe alsjeblieft niet zo kinderachtig!

Gesloten