LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kan niet overstappen naar een andere provider
kan niet overstappen naar een andere provider
Het gaat over het internet en bellen van KPN ik heb bij kpn een aansluiting van internet en bellen via adsl maar kan niet over stappen naar een andere provider vanwege dat ik een isdn aansluiting heb gehad en de kpn het wel over gezet heeft naar ADSL maar schijnbaar nog een rest recidu achterlaat van de ISDN was gemakshalve makkelijker om de ADSL over de ISDN te laten lopen zeggen ze, zodat andere providers je niet over kunnen nemen dit is denk ik toch wel heel erg dat dit kan ik wil graag overstappen naar een andere provider maar kan dit nu niet maar de kpn zegt niets daarover hoorde het van de andere provider waar ik naartoe wil maar die kunnen nu niets voor me doen en kpn doet ook niets terwijl kpn de knowhow ervoor heeft en het zo kan veranderen, dit kan toch niet mensen gijzelen zodat ze niet over kunnen stappen ik wil dat ze dat veranderen zodat je gewoon makkelijk over kunt stappen maar dat kan ik rustig vergeten.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: kan niet overstappen naar een andere provider
Pfff, wat een lange zin is dat.
Re: kan niet overstappen naar een andere provider
zeker een lange zin, maar volgens mij kan je gewoon overstappen en maken ze je wat wijs.Bob Schurkjens schreef:Pfff, wat een lange zin is dat.
Re: kan niet overstappen naar een andere provider
nee ik kan niet overstappen want kpn vertikt het om het te veranderen ze hoeven alleen maar een knopje om te zetten maar dat doen ze niet
Re: kan niet overstappen naar een andere provider
Iedereen kan een provider opzeggen en een overeenkomst aangaan met een andere provider! Hooguit heb je een opzegtermijn en kan het niet per direct, maar overstappen kan altijd.
Re: kan niet overstappen naar een andere provider
Ik begrijp dat je nog steeds eennisdn lijn hebt. je moet deze eerst laten omzetten (door) KPN en daarna kan je overstappen. Je kunt nu niet overstappen omdat andere providers kennelijk geen mogelijkheid bieden om een aansluiting via Een isdn lijn te maken. Waar ik me overigens wat bij voor kan stellen, want de kosten zijn buitensporig hoog om beide types te ondersteunen, zeker gezien het lage aantal isdn gebruikers.
Dus zelf zorgen dat je een "normale" aansluiting krijgt en dan kan je overstappen.
Dus zelf zorgen dat je een "normale" aansluiting krijgt en dan kan je overstappen.
Re: kan niet overstappen naar een andere provider
Dat zou ik wel willen ik kan per maand opzeggen maar kpn vertikt het om het te veranderen heb met vriendelijke woorden gevraagd of ze dat wilden omzetten maar daar begonnen ze niet aan want dan moesten ze zo zij de medewerker een nieuwe kabel van de kast in de wijk naar ons huis leggen
Echt ik al van alles gepeobeerd maar ze blijven gewoon weigeren om het te doen
Echt ik al van alles gepeobeerd maar ze blijven gewoon weigeren om het te doen
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: kan niet overstappen naar een andere provider
@ Sirdrake,
stuur anders een mail, fax of aangetekende brief waarin je dit verzoekt - en vermeld daarin dat je telefonisch niets gedaan krijgt.
Vraag op schrift de reden waarom men deze wijziging niet wil uitvoeren.
stuur anders een mail, fax of aangetekende brief waarin je dit verzoekt - en vermeld daarin dat je telefonisch niets gedaan krijgt.
Vraag op schrift de reden waarom men deze wijziging niet wil uitvoeren.
Re: kan niet overstappen naar een andere provider
Gewoon blijven drammen. Het heeft ons, in hetzelfde geval, een jáár gekost maar het is in orde gekomen.
Succes ermee.
Succes ermee.
Re: kan niet overstappen naar een andere provider
dankje voor de tip ik ga vandaag nog een brief schrijven
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: kan niet overstappen naar een andere provider
Als ik het goed begrijp is de oude situatie:
- ISDN telefonie aansluiting (met 2 of 4 telefoonummers) met daarover ADSL. Aangesloten met ISDN splitter en ISDN ADSL modem. Dit heet ISDN shared.
Huidige situatie:
- ISDN telefonie gedeelte opgezegd, hoofdnummer overgezet naar VoIP (Internet+bellen). Modem nog steeds ISDN en eventueel de ISDN splitter verwijderd. De lijnstandaard is technisch gezien nog ISDN, er is een ISDN modem nodig om verbinding te maken maar de ISDN telefoniedienst is niet meer aanwezig. Dit heet ISDN dedicated.
Weinig DSL providers leveren meer over ISDN en hebben ISDN modem in het assortiment. De 1e situatie 1:1 overnemen is dus wel mogelijk, de keuze aan providers is alleen beperkt.
De ISDN dedicated situatie is gewoon over te nemen door iedere DSL provider. Bij de overname veranderd uw lijn van ISDN dedicated naar PSTN dedicated (analoog) en vanaf dat moment is er een analoog ADSL modem nodig om verbinding te kunnen maken. Eerst zelf de lijn om laten zetten naar analoog is dus niet nodig, dit gebeurt tijdens de overname.
Ik help u graag met het juist aanvragen van de overstap U kunt daarvoor uw contactgegevens kenbaar maken via een privebericht.
Hugo
- ISDN telefonie aansluiting (met 2 of 4 telefoonummers) met daarover ADSL. Aangesloten met ISDN splitter en ISDN ADSL modem. Dit heet ISDN shared.
Huidige situatie:
- ISDN telefonie gedeelte opgezegd, hoofdnummer overgezet naar VoIP (Internet+bellen). Modem nog steeds ISDN en eventueel de ISDN splitter verwijderd. De lijnstandaard is technisch gezien nog ISDN, er is een ISDN modem nodig om verbinding te maken maar de ISDN telefoniedienst is niet meer aanwezig. Dit heet ISDN dedicated.
Weinig DSL providers leveren meer over ISDN en hebben ISDN modem in het assortiment. De 1e situatie 1:1 overnemen is dus wel mogelijk, de keuze aan providers is alleen beperkt.
De ISDN dedicated situatie is gewoon over te nemen door iedere DSL provider. Bij de overname veranderd uw lijn van ISDN dedicated naar PSTN dedicated (analoog) en vanaf dat moment is er een analoog ADSL modem nodig om verbinding te kunnen maken. Eerst zelf de lijn om laten zetten naar analoog is dus niet nodig, dit gebeurt tijdens de overname.
Ik help u graag met het juist aanvragen van de overstap U kunt daarvoor uw contactgegevens kenbaar maken via een privebericht.
Hugo
Re: kan niet overstappen naar een andere provider
als ik uw was zou ik zeker geen telfort nemen dat is echt een drama
en ze bedondere de boel
en ze bedondere de boel
Re: kan niet overstappen naar een andere provider
jolanda77 schreef:als ik uw was zou ik zeker geen telfort nemen dat is echt een drama
en ze bedondere de boel
mee eens, als je kritiek op telfort hebt zit je zonder internet staat hier ook een topic over.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 68&t=99040
Re: kan niet overstappen naar een andere provider
was ik al niet van paln om naar telfort te gaan had daar al meer over gehoord wordt een andere provider
-
- Berichten: 288
- Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29
Re: kan niet overstappen naar een andere provider
Gebaseerd op?? Ehh laat ik wel wezen: ik ben niet voor Telfort of tegen Ziggo of voor UPC of tegen Alice. Gewoon nieuwsgierig.jolanda77 schreef:als ik uw was zou ik zeker geen telfort nemen dat is echt een drama
en ze bedondere de boel
Ik had ooit Ziggo en voelde mij door hun belazerd. Overgestapt op Telfort. Vanaf het begin alles in kannen en kruiken tot op de dag van vandaag. Ben ik dan een van de weinigen die tevreden is over Telfort?
Laatst gewijzigd door stronkstronk op 18 aug 2011 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: kan niet overstappen naar een andere provider
stronkstronk schreef:Gebaseerd op?? Ik had ooit Ziggo en voelde mij door hun belazerd. Overgestapt op Telfort. Vanaf het begin alles in kannen en kruiken tot op de dag van vandaag. Ben ik dan een van de weinigen die tevreden is over Telfort?jolanda77 schreef:als ik uw was zou ik zeker geen telfort nemen dat is echt een drama
en ze bedondere de boel
Zolang zaken goed gaan - is iedere provider goed.
Pas bij problemen blijkt echt HOE goed ze zijn.
De meesten vallen daarbij genadeloos door de mand.
-
- Berichten: 288
- Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29
Re: kan niet overstappen naar een andere provider
Juistem!Guardian72 schreef: Zolang zaken goed gaan - is iedere provider goed.
Pas bij problemen blijkt echt HOE goed ze zijn.
De meesten vallen daarbij genadeloos door de mand.
Re: kan niet overstappen naar een andere provider
stronkstronk schreef:Gebaseerd op?? Ehh laat ik wel wezen: ik ben niet voor Telfort of tegen Ziggo of voor UPC of tegen Alice. Gewoon nieuwsgierig.jolanda77 schreef:als ik uw was zou ik zeker geen telfort nemen dat is echt een drama
en ze bedondere de boel
Ik had ooit Ziggo en voelde mij door hun belazerd. Overgestapt op Telfort. Vanaf het begin alles in kannen en kruiken tot op de dag van vandaag. Ben ik dan een van de weinigen die tevreden is over Telfort?
wat dacht je van dit.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 68&t=99040
trouwens elke provider heeft wel eens wat, ik zou telfort niet kiezen gezien de dingen die ik weet van bekenden.
-
- Berichten: 1779
- Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54
Re: kan niet overstappen naar een andere provider
Ja.Guardian72 schreef:
Zolang zaken goed gaan - is iedere provider goed.
Pas bij problemen blijkt echt HOE goed ze zijn.
De meesten vallen daarbij genadeloos door de mand.
Weet je, volgens mij schiet je zo weinig op met het veranderen van provider als je niet tevreden bent, ze kijken allemaal naar elkaar, er is er geen 1 echt beter of goedkoper.
Kan ook niet als zaken voorop staan.
Er moet winst gemaakt worden, winst met het doorgeven van info.,,
Want als het alleen kostendekkend zou zijn, had iedereen 100 zenders voor een tientje per maand.
Re: kan niet overstappen naar een andere provider
al eens overgestapt dan? ik wel ben er op vooruit gegaan.Weet je, volgens mij schiet je zo weinig op met het veranderen van provider als je niet tevreden bent