LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht tele2

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Haarlem023

Klacht tele2

Ongelezen bericht door Haarlem023 »

In augustus heb ik een internet abonnement afgesloten bij tele2. Het zou een paar weken duren voordat ze zouden opleveren maar uiteindelijk kreeg ik een telefoontje van mijn onderburen dat zij afgesloten waren van hun huidige abonnement omdat tele2 erdoor heen was gekomen op hun adres. Ik heb toen contact opgenomen met tele2 maar dit zonder succes. Zij zeiden hier niks meer aan te kunnen veranderen maar zodra het bij mijn buren opgeleverd zou zijn een verhuizing te kunnen plaatsen en dan zou het weer duren voordat het op mijn eigen adres zou komen. Ik heb toen mijn modem aan de onderburen gegeven omdat zij anders geen internet zouden hebben. Helaas deed deze modem het niet en moest tele2 een nieuwe modem versturen. Deze hebben wij echter nooit ontvangen. Ik heb toen wel een brief gekregen met een bericht of ik de modem wilde retourneren. Ik heb hier toen over gebeld en gelukkig bleek dit onterecht te zijn. Na een aantal telefoontjes bleek ook de oude modem het toch te doen en hadden de onderburen internet.

Na deze problemen zouden ze het eindelijk naar mijn adres verhuizen maar ook dit is tele2 niet gelukt door het opnieuw verkeerd invoeren van mijn adres. Na nogmaals een aantal telefoontjes hebben ze het opnieuw geprobeerd. Dit helaas opnieuw met problemen want tele2 had het verhuis bericht per ongeluk ingetrokken. Hierna na nogmaals een aantal Telefoongesprekken heeft tele2 een kpn monteur laten komen en bleek de verhuizing nog steeds niet te zijn doorgegeven (na 3x proberen vanuit tele2). Dus heeft de kpn monteur zelf de verbinding omgelegd van de beneden verdieping naar onze verdieping.

Toen hadden wij internet! (2 weken).... Maar, dit hebben wij doorgegeven aan tele2 waarop hun antwoord was: " Dit kan niet, wij gaan de verbinding terug leggen en dan sluiten we jullie internet verbinding aan op het juiste adres."

Dit zou binnen een week gebeuren, en na deze week hadden wij nog internet. Dus gingen wij ervan uit dat dit gelukt was.

Hierna hebben nog heel veel telefoon gesprekken plaatsgevonden. Zonder succes. Tele2 begrijpt niks en stuurde mij (nu na 4 maanden geen internet) of ik contact op wil nemen omdat zij de juiste gegevens niet hebben. Toen was de maat vol. Ik heb direct een kpn abonnement afgesloten.

Nu krijg ik een bericht van tele2 dat ik het resterende bedrag van het contract moet betalen. Terwijl er al 4 manden niks geleverd wordt. Dit ga ik absoluut niet doen, en laat het contract ontbinden.

Iemand hier ervaring mee?

Met vriendelijke groet.

Prolix

Re: Klacht tele2

Ongelezen bericht door Prolix »

Heel veel ervaring mee zelfs. Maar je hebt het ook helemaal fout aangepakt.
Je had Tele2 al een hele tijd geleden aansprakelijk moeten stellen, klacht erbij en een uiterste oplosdatum. Had je dat gedaan dan stond je volledig in je recht. Nu krijg je een heleboel stront over je uitgestort, ook al heb je gelijk. Het allerbeste moet je nu via de Geschillencommissie...
Succes

Haarlem023

Ongelezen bericht door Haarlem023 »

Bedankt voor de reactie. Ik zal zeker naar de geschillen commissie gaan. Dat mensen zo met hun klanten omgaan..

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Haarlem023,

Wat vervelend dat er zoveel onduidelijkheid is ontstaan over je internet abonnement. Ik wil graag uitzoeken waar het precies mis gaat. Zou je me je postcode, huisnummer en klantnummer kunnen sturen naar [email protected] o.v.v. Haarlem023 / Trosradar. Dan kan ik kijken of ik iets voor je kan betekenen in deze situatie. Wil je ook niet vergeten om een telefoonnummer mee te sturen waarop we je eventueel kunnen bereiken tijdens kantoortijden?

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Prolix

Raar, nadat de klant naar de Geschillencomm is gegaan kom jij met een reaktie Daniëlle..
Te laat, zo'n 4 maanden. Via de commissie krijgt hij nog geld terug, via jou niet...

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Wat vervelend dat er zoveel onduidelijkheid
Ach, de klant heeft het gewoon niet begrepen. Volgens mij is er niet één provider waar op dit forum zo ontzettend veel klachten over zijn.

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Prolix,

Ik vind het heel vervelend dat Haarlem023 al zo'n lange tijd problemen ondervind en had natuurlijk liever eerder in willen grijpen. Omdat Haarlem023 nu online een melding heeft geplaatst kwam ik zijn bericht tegen en heb ik de kans om hem te helpen. Zodra hij zijn gegevens op stuurt kunnen we samen naar een oplossing toe werken en een passende vergoeding bespreken.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Prolix

Lieve Danielle,

Het proces binnenskaders dat JIJ mag volgen is mede door mij bedacht. Dus ik denk dat ik wel weet hoe het werkt. Dit probleem had nooit een probleem mogen worden, het is puur de schuld van de eerstelijners die foutieve tickets blijven aanmaken. Of niet eens weten wat het probleem zou moeten zijn en dus maar wat doen..
Ik hoop dat TS je PB-t, want het technische probleem is met een prio-escalatie binnen een paar uur opgelost. WEER belachelijk dat het zover heeft kunnen komen. Teken dat er iets goed fout gaat in de callcenters. Maar ja, de cijfertjes zullen wel weer goed zijn...

Gesloten