LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KlACHT UPC - Verwisseling contactgegevens

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
laurensmulder84

KlACHT UPC - Verwisseling contactgegevens

Ongelezen bericht door laurensmulder84 »

Aangezien UPC zelf niet in staat is om hun eigen chaos op orde te brengen, wil ik via deze weg mijn grieven uiten. Ik heb meerdere malen via de UPC klachten 'service' geprobeerd dit op te laten lossen maar blijkbaar is UPC niet in staat de door hun gemaakte fouten te herstellen.

Sinds mijn verhuizing drie maanden geleden, gaat ongeveer alles mis. Ik heb mijn verhuizing netjes doorgegeven en mijn internetabonnement laten wijzigen naar een Horizon abonnement. UPC heeft dit blijkbaar niet goed in haar administratie verwerkt waardoor mijn contactgegevens ineens verwisseld worden met de contactgegevens van mijn broer. Daarnaast staan er ineens twee internet abonnementen op mijn naam en betaal ik daar nu dus ook voor, alhoewel, UPC heeft mijn laatste (dubbele!) rekening bij mijn broer geïncasseerd. Hij heeft deze afschrijving inmiddels laten storneren en voor de zoveelste keer contact opgenomen met UPC. Nu zegt UPC zijn afschrijving te hebben gecorrigeerd en UPC zou vervolgens contact opnemen met mij. om e.e.a. ook te corrigeren. Dit is tot op heden echter nog niet gebeurd en tot mijn grote verbazing krijg ik nu een betalingsherinnering! Dit is voor mij echt de druppel.

Ik heb UPC meerdere malen verzocht contact met mij op te nemen. Ik geef UPC dan ook nog vijf dagen de tijd contact met mij op te nemen om alles op te lossen en hun administratie op orde te brengen. Indien dat niet gebeurd, zullen mijn broer en ik onze abonnementen direct opzeggen en uiteraard iedereen afraden nog een dienst af te nemen bij deze maatschappij.

sjohie

Re: KlACHT UPC - Verwisseling contactgegevens

Ongelezen bericht door sjohie »

laurensmulder84 schreef:Aangezien UPC zelf niet in staat is om hun eigen chaos op orde te brengen, wil ik via deze weg mijn grieven uiten. Ik heb meerdere malen via de UPC klachten 'service' geprobeerd dit op te laten lossen maar blijkbaar is UPC niet in staat de door hun gemaakte fouten te herstellen.

Sinds mijn verhuizing drie maanden geleden, gaat ongeveer alles mis. Ik heb mijn verhuizing netjes doorgegeven en mijn internetabonnement laten wijzigen naar een Horizon abonnement. UPC heeft dit blijkbaar niet goed in haar administratie verwerkt waardoor mijn contactgegevens ineens verwisseld worden met de contactgegevens van mijn broer. Daarnaast staan er ineens twee internet abonnementen op mijn naam en betaal ik daar nu dus ook voor, alhoewel, UPC heeft mijn laatste (dubbele!) rekening bij mijn broer geïncasseerd. Hij heeft deze afschrijving inmiddels laten storneren en voor de zoveelste keer contact opgenomen met UPC. Nu zegt UPC zijn afschrijving te hebben gecorrigeerd en UPC zou vervolgens contact opnemen met mij. om e.e.a. ook te corrigeren. Dit is tot op heden echter nog niet gebeurd en tot mijn grote verbazing krijg ik nu een betalingsherinnering! Dit is voor mij echt de druppel.

Ik heb UPC meerdere malen verzocht contact met mij op te nemen. Ik geef UPC dan ook nog vijf dagen de tijd contact met mij op te nemen om alles op te lossen en hun administratie op orde te brengen. Indien dat niet gebeurd, zullen mijn broer en ik onze abonnementen direct opzeggen en uiteraard iedereen afraden nog een dienst af te nemen bij deze maatschappij.
Laat je UPC zelf ook nog even weten van die zelf verzonnen 5-daagse deadline? Of verwacht je dat ze alle internetfora dag en nacht afschuimen op zoek naar klachten van hun ettelijke miljoenen klanten?

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Daarnaast staan er ineens twee internet abonnementen op mijn naam en betaal ik daar nu dus ook voor, alhoewel, UPC heeft mijn laatste (dubbele!) rekening bij mijn broer geïncasseerd.

Je kunt ook zelf storneren, daarvoor hoef je niet op UPC te wachten.

Dit is tot op heden echter nog niet gebeurd en tot mijn grote verbazing krijg ik nu een betalingsherinnering! Dit is voor mij echt de druppel.

Schriftelijk (mail) reageren op alles wat je krijgt.
Een bericht op een forum telt niet als in gebreke stelling met een redelijke termijn.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

http://www.chelloo.com/upc/

Stel je vraag op dit forum , daar zitten medewerkers van UPC.

laurensmulder84

ciske schreef:http://www.chelloo.com/upc/

Stel je vraag op dit forum , daar zitten medewerkers van UPC.
Bedankt voor de tip! zojuist ook daar mijn grieven geuit.

laurensmulder84

Jolijn schreef:Daarnaast staan er ineens twee internet abonnementen op mijn naam en betaal ik daar nu dus ook voor, alhoewel, UPC heeft mijn laatste (dubbele!) rekening bij mijn broer geïncasseerd.

Je kunt ook zelf storneren, daarvoor hoef je niet op UPC te wachten.

Ik kan geen incasso storneren die niet van mijn rekening is geïncasseerd ;-) Dat is juist het probleem.
Op een of andere manier hebben ze in eerste instantie wel een (verkeerd) bedrag van de juiste rekening geïncasseerd en de afgelopen nota (met ook een foutief bedrag) van de rekening van mijn broertje, zonder dat een van ons iets heeft gewijzigd....

Dit is tot op heden echter nog niet gebeurd en tot mijn grote verbazing krijg ik nu een betalingsherinnering! Dit is voor mij echt de druppel.

Schriftelijk (mail) reageren op alles wat je krijgt.
Een bericht op een forum telt niet als in gebreke stelling met een redelijke termijn.

Gesloten