LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachtafhandeling Tele2

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
cristelvm

Klachtafhandeling Tele2

Ongelezen bericht door cristelvm »

Beste forumleden,

Zojuist heb ik het volgende bericht op het forum van Tele2 geplaatst:

Al in september 2011 heb ik bij Tele2 het rekeningnummer gewijzigd waar de maandelijkse incasso van wordt afgeschreven. Tot op heden wordt de incasso echter nog steeds van het oude rekeningnummer afgeschreven. Inmiddels heb ik 5x gebeld met de Tele2 klantenservice, een 'gesprek' met de virtuele assistent gevoerd, een e-mail naar de klantenservice gestuurd en uiteindelijk in mei 2012 een klacht per post ingediend. Conclusie: er is sprake van een IT probleem. Oke, dat kan. Wat mijn grootste ergernis echter is, is het volkomen uitblijven van initiatief/communicatie van Tele2 naar mij: ze willen mij niet op de hoogte houden van de voortgang m.b.t. dit IT probleem, en het mij ook niet laten weten zodra het probleem is opgelost. Maar wat ik veel erger vind: ik krijg totaal geen reactie op mijn ingediende klacht. Ik weet niet meer wat te doen en heb nu de laatste afschrijvingen gestorneerd, en dit ook per (2e) brief aan Tele2 laten weten met een nogmaals verzoek om een reactie op mijn klacht. Maar behalve betaalherinneringen (en reclamepost) heb ik nog steeds niets van Tele2 gehoord... Mijn klacht wordt gewoonweg doodgezwegen, alsof er niemand bij Tele2 klachten in behandeling neemt?

Ik ben super tevreden over het product (internet) dat ik bij Tele2 afneem. Maar vanwege dit totale gebrek aan service, initiatief en communicatie ben ik zo langzamerhand op het punt beland dat ik echt twijfel of ik nog wel klant van Tele2 wil blijven.

Ik weet echt niet meer wat ik nog moet doen, om een inhoudelijke reactie van Tele2 te krijgen. Het probleem van het rekeningnummer is voor mij ondergeschikt geworden, het gaat mij nu echt om communicatie vanuit Tele2! Wellicht dat n.a.v. dit bericht op het forum eindelijk een inhoudelijke reactie van Tele2 komt?

Daarop kreeg ik de volgende reactie, volgens mij van een medewerker van Tele2:
Kijk even in 'MijnTele2' welk banknummer daar staat en neem dan even telefonisch contact op met de helpdesk van tele2

Dit is toch om gek van te worden!?!
Ik heb daarop maar de volgende reactie geschreven (en vervolgens niks meer gehoord):
Het probleem is dat al sinds september vorig jaar het juiste rekeningnummer in Mijn Tele2 staat! Het zit hem in de IT betalingssystemen bij de Tele2 administratie waar dat rekeningnummer niet overgenomen kan worden o.i.d.
En ik ga dus NIET meer de helpdesk van tele2 contacten. Mijn klacht gaat er juist over dat ik het meer dan zat ben om contact met Tele2 op te nemen, het is nu tijd dat Tele2 contact met mij opneemt. Het is toch niet meer dan normaal, als je per brief een klacht indient, dat je daar dan per post of telefoon of ten minste per e-mail een inhoudelijke reactie op krijgt?

Heeft iemand van jullie enig idee hoe ik dit verder moet aanpakken? Ik heb zojuist voor de 3e keer een incasso van Tele2 gestorneerd, maar het wachten is nu natuurlijk op de aanmaningen, incassobureaus en afgesloten worden... waar ik natuurlijk ook niet echt op zit te wachten... Ik wil gewoon een reactie van Tele2. Waarom is dat teveel gevraagd? zucht...

Tele2 Webcare

Re: Klachtafhandeling Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste cristelvm,

Ik betreur het te lezen dat er zoveel onduidelijkheden zijn ontstaan bij het wijzigen van je rekeningnummer en dat je hierbij tot op heden nog niet naar tevredenheid bij bent geholpen door de klantenservice. Ik zie dat je je bericht ook op het Tele2 Forum hebt geplaatst. Mijn collega heeft daar inmiddels op je gereageerd zodat we dit verder voor je uit kunnen zoeken. https://forum.tele2.nl/facturen-191/van ... gen-11482/ Om het overzicht te bewaren zullen we het issue verder via het Tele2 Forum oppakken.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Bank opdracht geven dat tele2 niet meer mag sfschrijven...
Komen ze vanzelf wel...
Met een herinering,die betaal je dan steeds met je goede rek nr...misschien krijgen ze het dan door.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

rozemarijntje schreef:Bank opdracht geven dat tele2 niet meer mag sfschrijven...
Komen ze vanzelf wel...
Met een herinering,die betaal je dan steeds met je goede rek nr...misschien krijgen ze het dan door.

tele2 leert het nooit.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

rozemarijntje schreef:Bank opdracht geven dat tele2 niet meer mag sfschrijven...Komen ze vanzelf wel...

Je moet een opzegging van de automatische machtiging invullen en opsturen, de bank doet zonder die schriftelijke opzegging niets :)

Gesloten