Tip 1: schrijf a.u.b. een bericht zónder spelfouten en mét leestekens. Leest een stuk aangenamer kan ik je vertellen.iynsd schreef:Kan je vertellen kpn doet niks aan opzeggingen ben al 3 weken bezig om
het contract van me dochter op te zeggen. Me dochter is weer bij me thuis
komen wonen na 11 maanden op der eigen te wonen dus we hadden niks aan 2 contracten van kpn. Ik gebeld naar kpn en het uitgelegd dat ze weer thuis woont ze viel onder een bijzondere regeling ik moest een bewijs van inschrijfing van de gemeente kost ook 8,50 opsturen en een opzegging ik gedaan, ze zou terug gebeld worden moet nu nog gedaan worden. Ik maar weer gebeld 30 minuten aan de lijn kost een gotsvermogen zo. Ze zeggen dat je een opzegtermijn hebt van 1 maand goed maar de abbonnement wordt pas in januari opgezegd dat is 2 maanden zeg ik en voor dat ik het wist werd er neergelegd . Als je ze weer beld weten ze van niks wordt er zo moe van weer alles uitgelegd en ja hoor 11januari is de abbonnement opgezegd ik weer maar dat is 2 maanden ze valt onder een speciale regeling zeg ik ja mevr dat klopt wat u zegt maar 11januari wordt haar abbonnement opgezegd staat hier ik weer uitleggen dat is 2 maanden want ze woont hier vanaf 8 november. Ja mevr dat zie ik ik zal het in orde maken en voor de rest kunnen we niks doen maar u moet ook een abbonnement hebben van kpn anders kan het niet . Ik zeg die heb ik dat kunnen jullie zien ja mevr dat klopt dus het is in orde dus ik zeg hij is vanaf nu opgezegd dan nee mevr pas vanaf 11 januari . Je blijft bellen en alles uitleggen maar helpen ho maar. Ik snap niet dat ze langs elkaar heen werken want de 1 weet niet wat de andere heeft gezegd en heeft geschreven komen ze niet echt uit. Maar de abbonnement is dus vanaf 11janauri opgezegd dus 2 maanden en niet 1maand ben benieuwd of dat ook gebeurt. Ik snap ook niet dat ze dan zeggen dat ze onder een speciale regeling valt en dan er niks aan doen raar hoor KPN dat wat jullie zeggen niet waar maakt.
Verder: waarom zou je dochter onder een "speciale regeling" vallen? Wélke regeling dan en waarom? Zeker niet gevraagd?
Het is natuurlijk niet het probleem van KPN dat je dochter weer thuis komt wonen. Contract = contract.