LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten met de nieuw provider Tweak.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Andre2011

Klachten met de nieuw provider Tweak.

Ongelezen bericht door Andre2011 »

Toch schrijf we even een nieuwe topic over Tweak.

begin dit jaar hebben we een aansluiting op het glasvezel.
de Service wat ik niet wil omschrijven als service.
De internet verbinding van 100/100 Mbit is bij ons 85/75 Mbit

TV box + telefoon zitten we nu al 3 weken wachten.

hiervoor hebben we contact gehad per telefoon met de beloofde dat het met 3 dagen opgelost is.

Ook wordt je hiervoor niet schriftelijke ingelicht over de oorzaak.
waarom mijn TV box abonnement nog niet actief is? Ook mijn telefoon nog niet werkt.

Nu is het zo dat ze geld van mijn rekening hebben afgehaald voor mijn totaal pakket van 100/100 voor 77,- €
Aangezien dat mijn volledig pakket nog niet werkt is dat onredelijk.
Dus ze krijgen geld voor wat het loont, dus alleen internet kosten.

Het is ook erg leuk om dan maar voor 2 maanden in rekening te brengen dus geen 77,- € maar 130,-€ voor de volgende maand alvast.
Dit gaat er bij ons niet werken en we hebben het bedrag gestagneerd.
vandaag 26-01-2011 heb ik geprobeerd om deze boven vernoemden dingen met Tweak onder vier ogen te bespreken. Ik was daar voor naar het Stationplein nummer 5 geweest. Tweak wil niet te woord staan aangezien dat ze aan het werk zijn? Erg leuk maar niet netjes. ze vertelde dat ik een afspraak moet maken voor een gesprek. Daar trap ik niet in want ze hebben zo veel afspraken gemaakt die nog niet voor mijn zijn opgelost.

ik heb ze gevraag binnen 7 dagen schriftelijke antwoord te geven voor dat ik andere maatregels ga nemen.

Dit wordt ver volgt:

Groet,

Andre 2011

Andre2011

Re: Klachten met de nieuw provider Tweak.

Ongelezen bericht door Andre2011 »

Nieuwe vervolg:

Het bedrag wat van de rekening was afgehaald is terug gestort.

was 130€ dat houd in voor de maand 10 januari en februari.
we hebben nog nooit bij een provider 1 maand vooruit moeten betalen voor een internet pakket.

Aangezien we wel internet heb maar geen TV en telefoon.

gaan we niet betalen voor deze service die we niet ontvangen hebben.
hiervoor hebben we een bedrag 35 € overgemaakt voor het gebruik van internet.
aansluiting op 10-01 T/M 31-01

Dit doen we voorkoming van een incasso bureau, we hebben de betaald voor de internet diensten gedaan. hierover kunnen ze niet vallen.

daarbij hebben we gelijk een brief gestuurd aangetekend voor per direct opzegging, voor te voorkoming dat ze gaan zeggen dat je eerst moet betalen.
daarin kunnen ze niets zeggen want Tweak houd zelf niet hun eigen voorwaarde vast.

nu even wachten op een antwoord, als dat ook nog niet werkt zal ik een rechtsbijstand inschakelen worden, aangezien Tweak niet de afgesproken contract voorwaarden kunnen waarmaken.
Dit valt onder een contract breuk.

tot zo verre de gang van zaken.

Gesloten