Omdat ik een formele klacht heb die ik behandeld wil hebben door Tele2, moet ik een aangetekende brief sturen naar de klantenservice van de mobiele diensten. Ik krijg op een mobielnummer van Tele2 ongevraagd dure sms berichten. Via Consuwijzer wordt je netjes uitgelegd hoe je dat aan moet pakken. Een onderdeel daarvan is dat je de provider hier op aanspreekt naast de bedrijven die de ongevraagde sms berichten versturen.
Een aangetekende brief met ontvangstbevestiging kan uiteraard alleen gestuurd worden naar een adres waar ook daadwerkelijk iemand zit van Tele2 die kan tekenen voor ontvangst. Niet naar een postbus dus! Ik heb gebeld met de afdeling klantenservice maar denk maar niet dat je een bezoekadres doorkrijgt. Het moet gewoon naar de postbus. Dat begrijp ik als je niet wilt tekenenen voor ontvangst. Anders begrijp ik het niet. Zijn er zoveel boze mensen dat je bang bent dat ze voor je balie staan? Komop Tele2, dit is geen service, dit is je verschuilen.
Via de KvK ben ik er wel achtergekomen wat het bezoekadres is van de holding, dus gaat de brief maar daar naar toe en moeten die hem intern maar weer doorsturen. Lekkere service toch?
Ik weet dat Tele2 medewerkers meekijken op dit forum. Heel goed, en dat meen ik. Neem mijn klacht serieus en zorg dat er gewoon een bezoekadres beschikbaar is waar getekend kan worden voor ontvangst van aangetekende stukken. Zo doen we dat in een fatsoenlijk land als Nederland!
Ik ben benieuwd naar jullie reactie!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klantenservice Tele2
Re: Klantenservice Tele2
Sinds wanneer kun je geen aangetekende brieven met handtekening voor ontvangst meer naar postbussen sturen?
Ik heb jaren bij TNT/TPG gewerkt en op een postkantoor met postbussen en dit is de allereerste keer dat ik hoor dat dat niet kan!
Gewoon sturen naar een postbus dus. Diegene die de post afhaalt, moet tekenen en is gewoon een medewerker van Tele2.
Ik heb jaren bij TNT/TPG gewerkt en op een postkantoor met postbussen en dit is de allereerste keer dat ik hoor dat dat niet kan!
Gewoon sturen naar een postbus dus. Diegene die de post afhaalt, moet tekenen en is gewoon een medewerker van Tele2.
Dat is interessant. Misschien is er inmiddels iets veranderd. Ik kreeg van TNT te horen dat het naar een bezoekadres moest omdat bij postbussen lang niet altij iemand aanwezig is o.i.d..
Je kan het dus nog steeds gewoon naar een postbus sturen hoor, laatst nog een aangetekende brief op gehaald bij mijn postbus.