Ik moest van mijn schoonfamilie zo half september een alles in 1 pakket gaan regelen bij KPN.
Er liepen diverse acties voor nieuwe klanten,dus belde ook het gratis nummer wat bij de flyer erbij stond.
gelukkig was dit gratis want na 45 minuten had je gewoon nog niemand aan de lijn gehad.
nou alles heb ik toen besproken en aangevraagt voor mijn schoonfamilie,en heb een bevestigingsmail laten versturen naar mijn mailadres.
die heb ik ook gehad!!
alle aansluitspullen zouden we ongeveer binnen 2 weken ontvangen en de aansluitdatum stond dus op 7 oktober 2011.
de draadloose verbindingsset zou je binnen 3 werkdagen krijgen voor 30 euro.
inmiddels was het 5 oktober en mijn schoonmoeder belde,ik heb nog niks ontvangen hoor.
dus ik weer bellen naar dat gratis nummer,en ja hoor na 45 minuten gewacht te hebben:u moet het betaalde nummer bellen,hier gaan wij niet over.
grrrrrrrrrr nou oke dus dat nummer gebeld:ECHT 30 minuten moeten wachten(x 0,10 cent)en kreeg ik te horen dat er dus helemaal geen bestelling was gedaan..........
nou ik had bewijs in mijn mail staan,dus uiteraard was er weeeeeer wat fout gegaan bij hen.
na een hoop gezeur kreeg ik nog wel de kortingen die top 30 september golden,want ik had nou eenmaal het bewijs ervan in mijn mail staan.
dus weer opnieuw aangevraagt.
tot toen ging het nog goed,mijn schoonfamilie ontving per post de bevestigingsbrief en de draadloose verbindingsset voor 50 euro en de 20 euro verschil zou de 1e factuur verekened worden.
nu stond dus de datum op 4 november 2011,en ja weer een maand later dus.
wij wachten en wachten en wachten......
nog steeds geen modem,tot we gebeld werden dat de datum weer uitgesteld was omdat er dus weeeeer wat fout gegaan was!
nu stond de datum op 15 november 2011.
en 1 week van te voren zou ze alle aansluitmaterialen krijgen.
eigenlijk waren we er toen al zo klaar mee,maar oke nog 1 kans dachten we....
en zo werd het 14 november 2011.
nog steeds geen modem enz.
dus dan moet je weer zelf bellen,weer 60 minuten aan de lijn (x0,10 cent p.m)
en weer het hele verhaal,waar zijn de spullen???
ja sorry mevrouw de datum is uitgesteld naar 24 november.
ahhhhhhhhhhhhhhhh,ik kon echt dat mens wat aandoen!!!!!
blijkbaar had ze het door en pleurde ze zo gewoon de telefoon erop!
nou toen was het bij mij klaar,hoezo klantvriendelijk????????
je moet weer bellen weer 0,10 cent p.m en weer wachten en weer je hele verhaal vertellen,maar nu toch echt op een andere toon,en dan kan er wel wat sneller gebeuren!
we hebben alles opgezegt,want de datum van 24 november konden ze waarschijnlijk ook al niet waarmaken!
mijn schoonfamilie hoeft jullie niet meer,en lekker als jullie zo nieuwe klanten behandelen,dan komen er ook echt veel nieuwe bij,NIET DUS.
dus de draadloose verbindingsset word vanavond bij hen opgehaald en ze krijgt het geld retour op haar rekening,nou dat zal mij benieuwen!
ze doen van alles,maar iedereen en alles werkt langs elkaar heen!
en nou mijn telefoonrekening zal ook wel niet aan te zien zijn,en nee je krijgt je geld van het bellen ook niet terug.
dus waarop ik al zei dat mag helemaal niet,geld vragen om jullie te bellen(heb zelf helaas nog wel kpn)en zeker niet van bestaande klanten.
JAWEL HOOR DAT STAAT IN DE VOORWAARDEN.
zulke mensen kunnen ook echt het bloed onder je nagels vandaan halen!
ik lees ook zoveel klachten overal over kpn en vind het wel jammer dat je in de media eigenlijk niet vaak er iets over hoort,of dat er wat aan gedaan word.
dus vandaar dit bericht maar op radar.nl
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpn,1 grote rotzooi!
Re: kpn,1 grote rotzooi!
.
helaas hebben zij die macht , net als de TNT , en al die andere ondernemeningen
Ze worden gesponserd door de regering , en die doet daar niets tegen , die laat dat oogluikend toe
Want immers , zelfs het kabinet heeft er belang bij, als u langer wacht aan de telefoon,
zij hebben aandelen , die wat moeten opbrengen .
Vroeger vond men dat erg van het oude Oost-Europa , die macht ,en machteloosheid van het volk
nu is het hier ..
.
Ze worden gesponserd door de regering , en die doet daar niets tegen , die laat dat oogluikend toe
Want immers , zelfs het kabinet heeft er belang bij, als u langer wacht aan de telefoon,
Vroeger vond men dat erg van het oude Oost-Europa , die macht ,en machteloosheid van het volk
nu is het hier ..
.
Als je dan reageert zorg dan eerst dat je de feiten kent. De overheid heeft al jaren geleden alle aandelen in KPN verkocht, dus ze hebben er totaal geen belang bij. Er is ook helemaal geen sprake van enige vorm van sponsoring door de regering.duiner schreef:.
nu is het hier ..
.
Dit soort domme reacties zorgt ervoor dat dit forum gigantisch vervuild wordt en zo het doel voorbij schiet.
ik was nog in waan van dit :GJvdZ schreef:[..
Dit soort domme reacties zorgt ervoor dat dit forum gigantisch vervuild wordt en zo het doel voorbij schiet.
http://www.tv-telefonie-internet.nl/new ... t_kpn.html
er gebeuren hele rare dingen achter onze ruggen , waar wij geen weet van mogen krijgen
.
-
- Contacteer:
3 jaar lang in de waan gebleven ??? Dat verklaart een hele hoop.
TS:
Knudde gelopen, hoop voor je dat wordt opgelost.
TS:
Knudde gelopen, hoop voor je dat wordt opgelost.