LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN afsluiting

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
GemmaBakker

KPN afsluiting

Ongelezen bericht door GemmaBakker »

Gister kwam ik er ineens achter dat KPN mijn abbonement voor Internet en Interactieve TV had afgesloten. Ik was pas om 18 uur thuis dus er was weer niemand aanwezig om mij te kunnen vertellen wat er aan de hand was.

Vandaag gebeld na lang wachten werd het opeens duidelijk. Ik heb PC Veilig opgezegd omdat ik zelf Norton op de computer had gezet. Maar iemand bij KPN heeft gelijk alles opgezegd.. Dit kon niet meer terug gedraaid worden helaas.. Ik moet een nieuw abbonement afsluiten. Oke dacht ik, ik bel ze weer om een nieuw abbonement af te sluiten. Dit was nog niet mogelijk ik moet 24 uur wachten voordat ik weer een nieuw abbonement af kan sluiten.. BELACHELIJK! Of ik morgen nog even terug wil bellen.. Enn dan duurt het ook nog eens 20 dagen voordat ik weer aansluiting heb! Het is toch te gek voor woorden! Zij maken een fout en ik moet het zelf allemaal oplossen.

Aangezien ik ook nog eens in dorp woon en niet veel keus heb aan providers moet ik ook nog eens bij ze blijven.. Hoeze machtspositie!

ciske

Re: KPN afsluiting

Ongelezen bericht door ciske »

Je zal buiten dat dorp wel een juridisch loket hebben? effe naar toe gaan want dit is te gek voor woorden.

20 dagen is bij elke provider zo, kan je niet Telfort of zo nemen?
Ik heb PC Veilig opgezegd

Heb je dit telefonisch gedaan? zo ja dan kunnen ze het bandje naluisteren.

slechte zaak van KPN.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:Je zal buiten dat dorp wel een juridisch loket hebben? effe naar toe gaan want dit is te gek voor woorden.

20 dagen is bij elke provider zo, kan je niet Telfort of zo nemen?
Ik heb PC Veilig opgezegd

Heb je dit telefonisch gedaan? zo ja dan kunnen ze het bandje naluisteren.

slechte zaak van KPN.
Bandjes worden uitsluitend beluisterd om hun gelijk aan te geven,KPN gaat echt niet alle gesprekken beluisteren,ze zijn tenslotte geen tenslotte geen politie agenten og , verder ken ik de KPN niet en heb geen oordewaardeel in de praktijk erover

Winterman

Ongelezen bericht door Winterman »

Je had om twee redenen beter bij PC Veilig kunnen blijven. Norton wordt een mens niet vrolijk van.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Winterman schreef:Je had om twee redenen beter bij PC Veilig kunnen blijven. Norton wordt een mens niet vrolijk van.

Onzin , er zijn zat andere programma's die TS er op kan gooien , pc veilig is gewoon een verkooptruc van KPN.

Winterman

Ongelezen bericht door Winterman »

ciske schreef: Onzin , er zijn zat andere programma's die TS er op kan gooien , pc veilig is gewoon een verkooptruc van KPN.
Dat heeft ze dus niet gedaan, dus waarom is het dan onzin? Hoe is PC Veilig dan een verkooptruc? Ze vragen er een marktconforme prijs voor, alleen voor max 2 computers terwijl dat vaak wat meer is.

Gesloten