LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN arrogantie

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Fred1967

KPN arrogantie

Ongelezen bericht door Fred1967 »

Ik ben all eeuwen klant van hetnet voor het internet. Vaste telefonie heb ik elders ondergebracht wegens slechte service in het verleden van KPN. Begin oktober ben ik op een aanbieding ingegaan van KPN voor internet+bellen op voorwaarden dat ik geen Experiabox wil en geen aansluitingskosten. Na enkele dagen de bevestiging gekregen waarin € 35 aansluitingskosten en de levering van de Experiabox aangekondigd werd. Ik heb direct de opzeggingslijn van KPN gebeld en alles opgezegd. De medewerkster heeft goed geholpen en gevraagd of ik niet zou opzeggen als zij de aansluitingskosten ongedaan kon maken en de Experiabox niet nodig zou zijn. Hier ben ik in meegegaan. Medio oktober bleek dat internet+bellen zonder de Experiabox niet mogelijk is. Dus alles weer opgezegd en dezelfde week de bevestiging gekregen dat alles bij het oude zou blijven (gewoon weer het net dus). Plotseling ben ik op 4 november toch afgesloten van internet. Nadat ik daar het hele weekend over aan het bellen ben geweest kreeg ik na het weekend te horen dat ik pas op 24 november weer signaal zou krijgen. Er werd7 november beloofd dat ze mij tot die tijd kosteloos een dongel zouden verstrekken om mij toch op internet te houden. Omdat ik ook een klacht had ingediend zou ik door de tweede lijn teruggebeld worden (die moeten nu nog steeds bellen). De dongel kan nl alleen maar verstrekt worden door een manager. Nadat ik dat weekend al meer dan een uur aan de telefoon had gezeten met de technische dienst werd ik voor het verstrekken van de dongel doorverbonden met een manager. Deze vroeg mij even geduld te hebben zodat hij de status door kon lezen. Na tien minuten niets meer gehoord te hebben werd ik eruit gegooid. Het interesseert ze werkelijk allemaal niets daar.
De 24e had ik inderdaad weer internet. De 25e en de 26e ook nog, maar de 27e werd ik er weer afgegooid. Inmiddels heb ik ook hetnet maar opgezegd. Ik heb nu een betrouwbare partner gezocht. Voor mij nooit meer KPN en laat ze K er AUB afhalen want zo koninklijk zijn ze niet.
Ik zal nu wel weer een halfjaar bezig zijn om alle onkosten vergoed te krijgen, want de fout ligt altijd bij een ander; nooit bij KPN.

agro

Re: KPN arrogantie

Ongelezen bericht door agro »

Waarom zou je geen Experiabox willen?
Deze heb je nodig of een ander soortgelijk modem voor internet+bellen, ook bij andere providers kan je niet zonder een soortgelijk modem.
Trouwens KPN is voor zover mij bekend overgeschakeld naar het Thomson SpeedTouch 780 modem.
Voor de goede orde ook HetNet is KPN.

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

ik sluit me aan bij agro , je hebt die experia box toch nodig dat is bij alle providers zo, succes met de afhandeling.

Fred1967

Ongelezen bericht door Fred1967 »

Ik heb via mijn bedrijf een router met rechtstreekse beveiligde verbinding.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Fred1967 schreef:Ik heb via mijn bedrijf een router met rechtstreekse beveiligde verbinding.
Is toch nagenoeg hetzelfde als experiabox of de thomson, deze zijn ook beveiligd.

Gesloten