LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN en hun klantvriendelijkheid

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Mieke van Chastelet

KPN en hun klantvriendelijkheid

Ongelezen bericht door Mieke van Chastelet »

Ik heb een akkefietje met de KPN. Al jaren klant van hun maar hoe ik nu behandeld ben is ongelooflijk. Ik kreeg op 12 sept.een nieuwe experiabox geleverd want de oude deed het niet meer en toen hoorde ik van de monteur dat mijn internetsnelheid bij lange niet gehaald werd. Daarom kreeg ik ook € 5,- korting op mijn abonnement, maar het kon verholpen worden en er werd een afspraak gemaakt voor een andere monteur. Die monteur zou een omzetting in de kast (van KPN) moeten doen en vervolgens bij mij de boel omzetten. De 28ste zou het gebeuren en kreeg ik een paar dagen van te voren een bevestigingsmail en een sms de dag van te voren om me eraan te herinneren dat de volgende ochtend de monteur tussen 8.00 en 10.00 op de stoep zou staan. Niemand kwam en na zelf gebeld te hebben om 11.00 uur, werd mij verteld dat de afspraak uit het systeem was gehaald maar dat ik daar niet van de op de hoogte was gesteld. Excuses van klantenservice maar ik zou die maandag nog worden teruggebeld voor het maken van een nieuwe afspraak. Natuurlijk gebeurde dit niet. Ik moest zelf bellen en nu zouden ze op 14 november komen (dus dikke maand later) tussen 9.00 en 12.00 en alles zou in orde komen. Op die dag kwam de monteur maar had maar 1 opdrachtbevestiging gekregen en niet voor pairbonding in hun centrale dus hij kon het alleen bij mij in orde maken maar daar bleef het bij. Hij vond het heel vervelend en begon met bellen maar daar hoorde hij dat die order er zonder opgegeven rede was uitgehaald en dat opnieuw alles gecanceld moest worden en opnieuw worden aangevraagd. Ik werd weer gebeld voor een nieuwe afspraak op 20 november en alles stond nu goed in hun systeem werd me verzekerd. Tussen 8.00 en 10.00 kwam inderdaad een monteur maar ook die had maar 1 order en die was al gebeurd door de vorige monteur. Na gebeld te hebben vertelde hij me dat de order voor pairbonding in de centrale kast voor de volgende dag stond ingepland maar ook hij had er weinig vertrouwen in dat het dit keer wel goed ging komen. Ik hoefde nu niet thuis te zijn want als het goed zou zijn zou de omzetting daar voldoende zijn om mij de internetsnelheid te geven waar ik recht op had en zou ik dat kunnen zien aan twee lampjes op de router. Wat schetst mijn verbazing dat ik aan het eind van deze dag een sms krijg waarin staat dat ik de volgende ochtend thuis moet zijn omdat de monteur langs gast komen. Weer op tijd op en dan ontvang ik een telefoontje van iemand van de planning dat er iets fout is gegaan want er komt niemand thuis maar ze gaan het in de centrale nu regelen en ik moest afwachten tot de volgende dag 12.00 uur of het gelukt was en zo niet dan een bepaald nummer bellen. Ondertussen ook een klacht ingediend en daar zou ik binnen 24 uur of op woensdag 22 november in de ochtend ( want dat mocht ik zelf uitkiezen) worden teruggebeld. Natuurlijk was het ook dit keer weer niet gelukt en ook van de klantenservice werd niets vernomen. Ik dus dat nummer wat me gegeven was gebeld en daar kreeg ik een meneer van de planning aan de lijn. Ik duidelijk aangegeven hoe boos ik was over de gang van zaken en dat ik echt het gevoel had dat ik aan het lijntje werd gehouden. Als er te weinig plaats is in die kast dan moeten ze dat ook eerlijk zeggen dan kan ik de keuze maken voor een andere provider. Hij kon me weer niet garanderen dat het zou worden opgelost en zei toen dat als ik hem was, naar een andere aanbieder zou overstappen want hier was geen zicht op. Dit heb ik toen gelijk gedaan en ben overgestapt naar caiway. De buik helemaal vol van KPN en mij zien ze daar niet meer terug. Wat een enorme rotzooi daar in de organisatie dat ze niet eens een probleem van aansluiting adequaat kunnen of willen oplossen en dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

sylvesterb

Re: KPN en hun klantvriendelijkheid

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Gelukkig kon je op dit forum je verhaal kwijt. Tip plaatst de volgende keer wat alinea's want het is nu amper leesbaar. Ik mis enkel uw vraag? Of was dit gewoon ff zeuren?

Lady1234

Re: KPN en hun klantvriendelijkheid

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Toch prima dat u bent overgestapt? Supersnelheid.

Gesloten