LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN en hun 'verrotte' facturatie
KPN en hun 'verrotte' facturatie
Wie heeft dat ook bij KPN,dat ze de meest onmogelijk factuurfouten maken,en je het dan eerst moet betalen en dan moet smeken om een credit?
Je maakt afspraken met KPN,staat zwart op wit op papier,en vervolgens negeren ze volledig de beloofde korting,en voor het gemak bereken ze nog eens diensten dubbel,waardoor mn factuur 3x zo hoog is geworden.
Bij KPN krijg je het niet in hun botte kop om uit te leggen dat ze fout zitten,ruim 48!!!!! minuten aan de lijn om enigzins door te dringen. Eerst betalen,en dan moet je maar hopen op een credit de volgende maand.
Wie stoot ook wel eens tegen deze arrogante muur op van KPN? Met hun motto,wij bepalen het wel even allemaal voor de klant,en een excuus die zullen wij niet geven??
Overigens is dit maar een topje van wat ik in het verleden allemaal heb meegemaakt met KPN.
Kort voorbeeld: je krijg 120 euro vaste klantenkorting. Wat doet KPN? Die schrijven die 120 euro gewoon af en dreigen nadat ik dat,natuurlijk,storneer,met afsluiting. en maar bellen en bellen a 0,10 cent per minuut.
Twee wijzigingsbrieven sturen,met totaal andere omschrijvingen,en juist diegene gebruiken waar het voor de klant in het nadeel uitkomt. enz enz enz....
Tip voor mensen, vertrouw KPN Nooit,maar dan ook NOOIT in hun correspondentie,als het er op aankomt krijgt altijd het SYSTEEM de schuld,want die doet het fout,want mensen werken er blijkbaar niet bij KPN.
gelukkig werkt 0800-0402 al,en is het nu gratis..
Je maakt afspraken met KPN,staat zwart op wit op papier,en vervolgens negeren ze volledig de beloofde korting,en voor het gemak bereken ze nog eens diensten dubbel,waardoor mn factuur 3x zo hoog is geworden.
Bij KPN krijg je het niet in hun botte kop om uit te leggen dat ze fout zitten,ruim 48!!!!! minuten aan de lijn om enigzins door te dringen. Eerst betalen,en dan moet je maar hopen op een credit de volgende maand.
Wie stoot ook wel eens tegen deze arrogante muur op van KPN? Met hun motto,wij bepalen het wel even allemaal voor de klant,en een excuus die zullen wij niet geven??
Overigens is dit maar een topje van wat ik in het verleden allemaal heb meegemaakt met KPN.
Kort voorbeeld: je krijg 120 euro vaste klantenkorting. Wat doet KPN? Die schrijven die 120 euro gewoon af en dreigen nadat ik dat,natuurlijk,storneer,met afsluiting. en maar bellen en bellen a 0,10 cent per minuut.
Twee wijzigingsbrieven sturen,met totaal andere omschrijvingen,en juist diegene gebruiken waar het voor de klant in het nadeel uitkomt. enz enz enz....
Tip voor mensen, vertrouw KPN Nooit,maar dan ook NOOIT in hun correspondentie,als het er op aankomt krijgt altijd het SYSTEEM de schuld,want die doet het fout,want mensen werken er blijkbaar niet bij KPN.
gelukkig werkt 0800-0402 al,en is het nu gratis..
Re: KPN en hun 'verrotte' facturatie
Ik heb bij KPN nog geld te goed, heb het opgegeven om te blijven vragen daarom, ( modem en activatie kosten) dus ben over goed 1/5 maand bij ze weg.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: KPN en hun 'verrotte' facturatie
Wel jammer dat mensen hier blijven klagen over KPN maar niets doen om ze terug te pakken. Het is zo makkelijk om een geschil tegen KPN aan te spannen via http://www.sgc.nl
Re: KPN en hun 'verrotte' facturatie
Ik heb geen enkel probleem met de facturatie van KPN (Digitenne).
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: KPN en hun 'verrotte' facturatie
Wat niet is, kan nog komensjohie schreef:Ik heb geen enkel probleem met de facturatie van KPN (Digitenne).
Re: KPN en hun 'verrotte' facturatie
Zoek op deze site ook even op hi
Re: KPN en hun 'verrotte' facturatie
Bob Schurkjens schreef:Wel jammer dat mensen hier blijven klagen over KPN maar niets doen om ze terug te pakken. Het is zo makkelijk om een geschil tegen KPN aan te spannen via http://www.sgc.nl
Geen zin om iets tegen KPN te ondernemen, kan mijn engerie beter voor iets zinvols gebruiken.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: KPN en hun 'verrotte' facturatie
In blijde verwachting van een creditering?Nicky_The schreef:Zoek op deze site ook even op hi
Re: KPN en hun 'verrotte' facturatie
Ik nog wel Ze hebben nog 1 weekBob Schurkjens schreef:In blijde verwachting van een creditering?Nicky_The schreef:Zoek op deze site ook even op hi
De explosie aan klachten over hi/kpn op dit forum is overigens wel opvallend..
Re: KPN en hun 'verrotte' facturatie
Maar er gloort hoop.
http://www.kpn-academy.com/login.aspx?R ... fault.aspx&
De foto er bij van directeur klantcontact, Jacob middeldorp, die zijn broekriem tot het laatste gaatje had gesnoerd, is verwijderd. Maar de ''academy'' waar men wartaal spreekt en op kosten van de klant opgeblazen hollandse nachtegalen inhuurt om te doceren voor minkukels bestaat nog steeds. Nog 3 jaar geduld, beste mensen, en het is monster heeft een hoog aaibaarheidsgehalte gekregen, als we Jacob mogen geloven.
http://www.kpn-academy.com/login.aspx?R ... fault.aspx&
De foto er bij van directeur klantcontact, Jacob middeldorp, die zijn broekriem tot het laatste gaatje had gesnoerd, is verwijderd. Maar de ''academy'' waar men wartaal spreekt en op kosten van de klant opgeblazen hollandse nachtegalen inhuurt om te doceren voor minkukels bestaat nog steeds. Nog 3 jaar geduld, beste mensen, en het is monster heeft een hoog aaibaarheidsgehalte gekregen, als we Jacob mogen geloven.
Re: KPN en hun 'verrotte' facturatie
3 Jaar wachten op een fatsoenlijke behandeling? Wat een bedrijf
Re: KPN en hun 'verrotte' facturatie
Die link die je geeft vraagt om inlog gegevens, wellicht kun je het artikel hierheen kopieren?AGGB schreef:Maar er gloort hoop.
http://www.kpn-academy.com/login.aspx?R ... fault.aspx&
De foto er bij van directeur klantcontact, Jacob middeldorp, die zijn broekriem tot het laatste gaatje had gesnoerd, is verwijderd. Maar de ''academy'' waar men wartaal spreekt en op kosten van de klant opgeblazen hollandse nachtegalen inhuurt om te doceren voor minkukels bestaat nog steeds. Nog 3 jaar geduld, beste mensen, en het is monster heeft een hoog aaibaarheidsgehalte gekregen, als we Jacob mogen geloven.
Als dhr. Middeldorp weg is, hoe kan het dan dat ik vandaag nog een email ontving met de naam van deze man eronder?
Re: KPN en hun 'verrotte' facturatie
De heer Middelvinger is niet verwijderd. lezen he! De foto van hem is verwijderd bij het k..praatje over de "academy".
Die foto waarop te zien was dat hij zijn broekriem had aangesnoerd tot het laatste gaatje is verwijderd-kennelijk door een marketing blaaskaak van KPN- nadat Rob Schurkjens ons in een ander draadje daar fijntjes op gewezen heeft, op die broekriem en dat laatste gaatje dus.
Ook ik ben overstelpt met brieven en emails van die Opperblaaskaak, directeur klantcontact.
Die foto waarop te zien was dat hij zijn broekriem had aangesnoerd tot het laatste gaatje is verwijderd-kennelijk door een marketing blaaskaak van KPN- nadat Rob Schurkjens ons in een ander draadje daar fijntjes op gewezen heeft, op die broekriem en dat laatste gaatje dus.
Ook ik ben overstelpt met brieven en emails van die Opperblaaskaak, directeur klantcontact.