Wat een drama. Na ruim een jaar prima alles in 1 pakket te hebben gehad is per augustus de verbinding instabiel. We merken dat de verbinding wegvalt voor het internet. Als eerste te merken op de wifi. Bij grotere verbindingsproblemen valt ook de vaste internet verbinding weg en zo af en toe valt ook televisie en telefoon weg.
Kpn schijnt niet verder te komen dan nieuwe apparatuur te komen installeren. Inmiddels 4 nieuwe modems verder en 3 nieuwe glasvezel inlaatpunten hebben we voor morgen weer een afspraak staan. Volgens de zoveeltste medewerker op de helpdesk was het wel duidelijk dat de issue buiten ons huis zou liggen en een werkbon voor de centrale zou worden aangemaakt. De volgende dag belt het installatie bedrijf en ik vraag wat ze komen doen.... Het kabeltje tussen de modem en het glasvezel inlaatpunt vervangen (al twee keer gedaan) en voor de zekerheid komt er waarschijnlijk het 4e glasvezel inlaatpunt mee. Het is werkelijk lachwekkend dat twee weken achtereen hetzelfde wordt vervangen. Overigens zijn ze ook al in de wijk centrale geweest voor een 'poort wisseling'. Oh en een expert team medewerker heeft voor 100 eur op mijn kosten geconstateerd dat mn wifi prima is en mn wifi channel ook. Omdat ie toch iets moest doen kreeg ik van hem één van die vier nieuwe modems
Waar ik inmiddels verschrikkelijk gefrustreerd van raak is het feit dat geen van de 10 monteurs aan het onderzoeken is geweest wat de oorzaak is. Er wordt alleen iets vervangen. Ik heb gevraagd om mijn lijn gemonitord te krijgen, en dat is ook toegezegd, maar een volgende medewerker verteld me dan weer dat dat niet meer mogelijk is, een volgende dat er gemoitord wordt en dat het al bij engineers in India is ...waarschijnlijk... Gevolg morgen krijg ik een nieuw kabeltje.
Ook zeer storend is het feit dat ik nog geen enkele keer eenzelfde medewerker heb gesproken of langs heb gehad. Het dossier is inmiddels zo lang dat iedere nieuwe monteur het hele verhaal niet meer leest. En dus mag ik weer verklaren wat de issue is, gaan ze weer vragen of mn firewall wel goed staat, of ik kan checken of mn wifi op het beste kanaal zit, dat mn demping goed is, dat ik zelf veel mn modem reset.. Zucht...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN glasvezel drama
-
Re: KPN glasvezel drama
Adsl verbinding? Misschien eens goed om Te weten wat er precies gebeurt met je verbinding.
[links verwijderd door de Moderator]
[links verwijderd door de Moderator]
Puur reclame maken , dus weg met deze reactie!!!!Roellahaye schreef:Adsl verbinding? Misschien eens goed om Te weten wat er precies gebeurt met je verbinding.
Kijk eens hier.
http://overstapweken.nu/alles-in-1/overstappen/
http://overstapweken.nu/alles-in-1/wie-sneller-beter/
-
Hoi pima, niet bedoeld om reclame te maken, puur jou te wijzen op wat er gebeurt met je adsl verbinding als je tv aan het kijken bent en met je ipad online gaat of een van je kids gaat gamen.
Ik probeer je niets te verkopen.
En hoezo kun je dat bewijzen met die zwaar verouderde sites achter je links? Alles is outdated en nergens technische info.Roellahaye schreef:Hoi pima, niet bedoeld om reclame te maken, puur jou te wijzen op wat er gebeurt met je adsl verbinding als je tv aan het kijken bent en met je ipad online gaat of een van je kids gaat gamen.