Klacht bestelling glasvezel KPN
Medio 2011 startte er en voorinschrijving in Nieuw-Lekkerland, waarbij je kon voorinschrijven op glasvezel.
Voorinschrijving gedaan bij KPN. Nooit een bevestigingsbrief gehad, daarover gebeld en hij zou opgestuurd worden, wederom niet gehad.
In juli 2012 kwam ook xs4all beschikbaar op de glasvezel in Nieuw-Lekkerland, welke overigens nog niet aangelegd was.
De voorinschrijving geannuleerd bij KPN, daar een bevestigingsbrief van gehad waarin stond wij bellen u binnen 5 werkdagen om het correct af te handelen.
Ik ben nooit gebeld, waarmee bij mij de illusie was gewekt dat de voorinschrijving geannuleerd was.
Daarom vervolgens een abonnement afgesloten bij xs4all, daar deze meer functionaliteit brengt tevens is xs4all een KPN dochter dus betrouwbaar.
In oktober 2012 is glasvezel aangelegd en ben ik aangesloten op xs4all, wat schertst mijn verbazing er komt iemand van post.nl met een installatiepakket van KPN(deze geweigerd aan de deur), vervolgens gebeld met de klantenservice en daar gevraagd wat er aan de hand was??
Daar werd mij verteld dat de voorinschrijving nooit geannuleerd was en ik nu een abonnement bij KPN zou hebben, dit zou mijn probleem zijn en ze zouden mij een brief sturen met een afkoopsom.
Ik vind het zeer verontrustend dat een groot bedrijf als KPN, zijn klanten op deze manier behandeld en geloof niet dat dit geheel terecht is.
In juli 2012 toen ik de brief stuurde met de opzegging waren er nog geen kosten gemaakt door KPN voor de glasvezel en ik ben nog nooit aangesloten op het netwerk van KPN Glasvezel.
Graag zou ik van u een inhoudelijk antwoord krijgen over hoe we dit gaan oplossen.
De medewerkers van de klantenservice waren zeer onvriendelijk.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Glasvezel
Re: KPN Glasvezel
We , kunnen het niet voor je oplossen, hooguit een handje helpenGraag zou ik van u een inhoudelijk antwoord krijgen over hoe we dit gaan oplossen
Heb je de brief nog in huis, die je hebt gehad waarin stond dat ze je na 5 dagen zouden bellen?
Zo ja, ga daar mee naar het juridisch loket in je woonplaats, zij weten vaak de juiste wegen.
succes.
Re: KPN Glasvezel
Als u die brief nog heeft, heeft u toch een bevestiging van de annulering? Dat KPN niet belt is dan toch hun eigen verantwoordelijkheid? Waarschijnlijk was u alleen gebeld door een of andere verkoper die u toch nog wilde behouden. Desalniettemin heeft u een bevestiging van de voorinschrijving.damian666 schreef: De voorinschrijving geannuleerd bij KPN, daar een bevestigingsbrief van gehad waarin stond wij bellen u binnen 5 werkdagen om het correct af te handelen.