LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN heeft een blunder gemaakt, wat moet ik doen?
KPN heeft een blunder gemaakt, wat moet ik doen?
Hallo Allemaal,
Ik heb me hier eengemeldt omdat ik met een probleem zit en advies nodig heb.
(gebeld op: 26/02/2011)
Dit is er gebeurt:
KPN Internet en televisie besteld, de modem zou naar het dichtbij zijnde postkantoor worden bezorgt aangezien ik niet overdag thuis ben. Nu hebben ze het naar een postorder bedrijf gestuurd die het tot driemaal toe heeft willen leveren en nu hebben ze het retour gestuurd.
Ik opgebeld naar KPN en heb in totaal 70 minuten aan de lijn gehangen. In de eerste instantie ging alles goed totdat in de eerste 20 minuten een medewerker de lijn verbrak. Vervolgens bel ik opnieuw en ik vroeg om opheldering, toen werd er tegen mij gezegt 'U dient er maar respect voor te hebben voor het feit dat wij een technische storing hebben'. Vervolgens werd ik doorverbonden en die meneer die ik eraan kreeg kon mij niet helpen en verbond mij wederom door. Deze meneer kon mij wel fatsoenlijk tewoord staan en heeft mij geholpen, er is een klachtformulier aangemaakt waarop we hebben afgesproken dat iemand mij zaterdag of maandag zou bellen, dit is overigens niet gebeurt.
Nu kreeg ik zaterdag van een meneer die beweerde dat hij mijn gegevens van KPN had ontvangen in de mail. Dit bleek ook nog waar te zijn, nu hebben ze mijn gegevens gestuurd naar een man waarvan ze dachten dat ik het was! In princiepe liggen mijn gegevens op straat!!
Mijn naam,adres,telefoonnummer,wachtwoorden van KPN etc...;.
wat moet ik nu hiermee!?
Alvast bedankt!
Ik heb me hier eengemeldt omdat ik met een probleem zit en advies nodig heb.
(gebeld op: 26/02/2011)
Dit is er gebeurt:
KPN Internet en televisie besteld, de modem zou naar het dichtbij zijnde postkantoor worden bezorgt aangezien ik niet overdag thuis ben. Nu hebben ze het naar een postorder bedrijf gestuurd die het tot driemaal toe heeft willen leveren en nu hebben ze het retour gestuurd.
Ik opgebeld naar KPN en heb in totaal 70 minuten aan de lijn gehangen. In de eerste instantie ging alles goed totdat in de eerste 20 minuten een medewerker de lijn verbrak. Vervolgens bel ik opnieuw en ik vroeg om opheldering, toen werd er tegen mij gezegt 'U dient er maar respect voor te hebben voor het feit dat wij een technische storing hebben'. Vervolgens werd ik doorverbonden en die meneer die ik eraan kreeg kon mij niet helpen en verbond mij wederom door. Deze meneer kon mij wel fatsoenlijk tewoord staan en heeft mij geholpen, er is een klachtformulier aangemaakt waarop we hebben afgesproken dat iemand mij zaterdag of maandag zou bellen, dit is overigens niet gebeurt.
Nu kreeg ik zaterdag van een meneer die beweerde dat hij mijn gegevens van KPN had ontvangen in de mail. Dit bleek ook nog waar te zijn, nu hebben ze mijn gegevens gestuurd naar een man waarvan ze dachten dat ik het was! In princiepe liggen mijn gegevens op straat!!
Mijn naam,adres,telefoonnummer,wachtwoorden van KPN etc...;.
wat moet ik nu hiermee!?
Alvast bedankt!
Re: KPN heeft een blunder gemaakt, wat moet ik doen?
aangetekende brief sturen dat je nieuwe gegevens wilt , zonodig een ander telefoonnummer en de kosten op kpn verhalen. dit mag absoluut niet.
gegevens mogen nooit per mail gestuurd worden dus denk dat die man je post heeft geopend mag ook niet.
succes.
gegevens mogen nooit per mail gestuurd worden dus denk dat die man je post heeft geopend mag ook niet.
succes.
Een gewone brief of e-mail is ook goed, zolang je maar reactie krijgt. Geef in de brief aan dat KPN een wanprestatie c.q. onrechtmatige daad heeft gepleegd door de gegevens door te spelen naar een andere klant. Het zou ook handig maar niet noodzakelijk zijn als je een verklaring van de andere klant zou krijgen.
De meneer die mijn gegevens heeft ontvangen heeft mij de documenten doorgemaild. Is dat dan niet genoeg bewijs, of zal ik dan toch een schrijftelijke verklaring vragen?
lijkt me beter om het schriftelijk te doen, kpn geeft bijna nooit een normaal antwoord via de mail.
tiptoo schreef:lijkt me beter om het schriftelijk te doen, kpn geeft bijna nooit een normaal antwoord via de mail.
Mails van providers ? muv de webcares houdt men zich daar niet mee bezig
Henri42 schreef:
en dat vind jij normaal Henri???? raar op alles waar ik iets plaats reageer jij
Ik vind dat inderdaad redelijk normaal dat men de zinvolle berichten en zinloze berichten splitstiptoo schreef:Henri42 schreef:
en dat vind jij normaal Henri???? raar op alles waar ik iets plaats reageer jij
Ik reageer niet opm jou, jij reageert op mij, ik maak erwel een memo van