LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN hotspots vd Valk onderdrukken T-mobel 3G mobiel internet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Goesje69

KPN hotspots vd Valk onderdrukken T-mobel 3G mobiel internet

Ongelezen bericht door Goesje69 »

Onlangs heb ik een T-mobile 3g mobiel internet abonement waar ik tevreden over ben, echter deze werkt zeer traag bij enkele vd Valk vestigingen. Middels zoeken op internet er achter gekomen dat in en om verschillende vd valk vestigen een zodanig sterk KPN signaal bestaat dat andere providers worden 'weggedrukt' ondanks de aanwezigheid van steunzenders dicht in de buurt ! Bij andere hotspot van andere providers locaties, bv AC heb ik hier geen last van en functioneert mijn verbinding naar wens met een goede snelheid

In mijn ogen is dit een oneerlijke situatie, waarvan ik mij afvraag wie hier 'schuldig' aan is.

Ik verdenk vd Valk hiervan wel, omdat bij het neerleggen van mijn klacht bij management van drie vd valk vestigen ik vrijwel direct meerdere login kaartjes van KPN kreeg zonder hiervoor te hoeven betalen, op zich goede service, maar ik wil gewoon met mijn eigen (beveiligde) verbinding kunnen werken. Uiteraard vertelde men mij met een strak gezicht, deze klacht nog nooit eerder te hebben gehoord :lol:

Mijn vraag aan Radar, mag KPN / vd Valk een dusdanig sterk signaal creeeren dat ik mijn eigen abonnement niet eens kan gebruiken.

Als dat mag zijn ze wel een klant kwijt ik heb namelijk geen zin om elke keer te klagen........

mvrgroet René

oppie11

Re: KPN hotspots vd Valk onderdrukken T-mobel 3G mobiel internet

Ongelezen bericht door oppie11 »

Je zou ook kunnen zeggen dat het niet al te sterke 3G signaal van Tmobile niet 100% dekking biedt, met name in grote gebouwen zoals een hotel. Lijkt me niet dat dit bewust door partij a of b zo gecreeerd is en vrij netjes opgelost door vd Valk. Al met al een storm in een glas water mijn inziens.

malaga

Re: KPN hotspots vd Valk onderdrukken T-mobel 3G mobiel internet

Ongelezen bericht door malaga »

Goesje69 schreef:Onlangs heb ik een T-mobile 3g mobiel internet abonement waar ik tevreden over ben, echter deze werkt zeer traag bij enkele vd Valk vestigingen. Middels zoeken op internet er achter gekomen dat in en om verschillende vd valk vestigen een zodanig sterk KPN signaal bestaat dat andere providers worden 'weggedrukt' ondanks de aanwezigheid van steunzenders dicht in de buurt ! Bij andere hotspot van andere providers locaties, bv AC heb ik hier geen last van en functioneert mijn verbinding naar wens met een goede snelheid

In mijn ogen is dit een oneerlijke situatie, waarvan ik mij afvraag wie hier 'schuldig' aan is.

Ik verdenk vd Valk hiervan wel, omdat bij het neerleggen van mijn klacht bij management van drie vd valk vestigen ik vrijwel direct meerdere login kaartjes van KPN kreeg zonder hiervoor te hoeven betalen, op zich goede service, maar ik wil gewoon met mijn eigen (beveiligde) verbinding kunnen werken. Uiteraard vertelde men mij met een strak gezicht, deze klacht nog nooit eerder te hebben gehoord :lol:

Mijn vraag aan Radar, mag KPN / vd Valk een dusdanig sterk signaal creeeren dat ik mijn eigen abonnement niet eens kan gebruiken.

Als dat mag zijn ze wel een klant kwijt ik heb namelijk geen zin om elke keer te klagen........

mvrgroet René
Ik denk zelf, dat je de klacht bij jou provider moet neerleggen en niet bij v.d.Valk.
Zoals oppie11 reeds heeft vermeld is vermoedelijk de dekking van T-Mobiel niet 100 %, dus is het signaal te zwak.
Dus krijg je natuurlijk KPN.
Maar ik denk, dit is een luxe probleem en ook netjes afgehandeld van vd Valk.

Gesloten