LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn lite abonnement

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
pauwoog7

kpn lite abonnement

Ongelezen bericht door pauwoog7 »

ik heb een liteabonnement kpnplanet van 42,95,de nieuwe prijzen zijn voor het zelfde abonn. 34.95,ook ik heb verschillende keren gebeld,om te vragen of ik daar ook voor inaanmerking kwam,heb mijn abonnement afgesloten in juli 2006,dus een jaarcontract,door het vele wachten zit ik er weer een jaar aan vast.bellen,en nog eens bellen,iedere keer weer door verbonden,ik weet niet wat daar zit ,maar ze weten nergens wat van,ik dacht dat je na je jaar contract gewoon per maand kon opzeggen,maar omdat mijn contract voor auguatus 2006 is afgesloten ,kan het alleen per jaar, :twisted:

D1RK

Re: kpn lite abonnement

Ongelezen bericht door D1RK »

Als oversluiten niet mogelijk is, gewoon tijdig opzeggen en elders gaan!
Zo straf je dit soort bedrijven die niets willen....
Altijd tijdig reageren en altijd aangetekend..
ze ontvangen het wel normaal maar willen zo een jaartje extra geld verdienen....

st doe

Re: kpn lite abonnement

Ongelezen bericht door st doe »

Abonementen van KPN zelf zijn na het eerste jaar per maand opzegbaar.
Ook die uit 2006, kpn heeft nooit gewerkt met contractan die steeds verlengd werden.

planet/hetnet zijn echter ander verhaal. Maar van een kpn internetplusbellen lite kun je gewoon over naar basis met een termijn van 1 maand. Aangezien je dit al langer dan een jaar hebt en niet gebonden bent aan een contractsperiode.

Gesloten