LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN opzeggen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
mlauret

KPN opzeggen

Ongelezen bericht door mlauret »

Ik probeer al een hele tijd mijn KPN InternetPlusBellen abonnement op te zeggen.

Ik woon in een studentenhuis en ongeveer een half jaar geleden ging mijn huisgenoot op uitwisseling naar Australie. Het internet abonnement van KPN stond op haar naam dus ik nam haar abonnement over. Wij hadden problemen met de snelheid van het internet dus ik probeerde eerst al het abonnement te veranderen naar een met sneller internet, maar het wou niet lukken omdat het blijkbaar nog steeds op haar naam stond (terwijl ik een bevestigings brief heb gekregen dat het op mijn naam staat en word ook van mijn rekening afgeschreven). Ons studentenhuis is opgesplitst in vier verschillende huizen waarvan iedereen zijn eigen internet aansluiting heeft. Na 2 maanden waren ik en mijn huisgenoten het zat en na overleg met studenten uit andere gedeeltes van het huis besloten we om gezamenlijk een internet aansluiting met ons allemaal te delen. Daarom probeer ik nu al een tijdje mijn internet aansluiting op te zeggen.

Eerst belde ik naar de opzeg service en was er iets mis omdat het systeem het niet deed en moest ik later nog een keer bellen. Toen ik een dag later weer belde zeiden ze dat er iets fout is met de gegevens omdat in sommige bestanden ik als
contractant stond en in andere mijn oud huisgenoot (en ook nog is een oud huisgenoot waarvan zei de internet rekening had overgenomen). Dit moest worden opgelost en de technische dienst zou mij bellen als het opgelost was. Ongeveer twee weken later werd ik gebeld dat alles opgelost was en dat ik mijn abonnement kon opzeggen.

Omdat wij voor een korte periode problemen hadden met de nieuwe aansluiting besloot ik de KPN aansluiting nog even aan te houden, maar nu dat alles is opgelost daarmee dacht ik vandaag dat ik het internet abonnement eindelijk kon opzeggen, maar net belde ik met KPN en weer kreeg ik hetzelfde gezeik dat het internet abonnement op de naam van mijn huisgenoot in Australie staat en dat ik het niet kan opzeggen omdat mijn naam niet op zijn computer scherm staat. Nu zegt ie dat ik een brief moet sturen en daarin alles moet uitleggen. Maar ondertussen betaal ik wel weer een volgende maand. Ik hoop dat de brief werkt, maar heeft iemand nog tips waarmee ik dit misschien sneller kan oplossen?

tiptoo

Re: KPN opzeggen

Ongelezen bericht door tiptoo »

als jouw internet op naam van de persoon die in Australie is gaan wonen staat, dan hoef jij niet te betalen maar je schrijft hier ook dat je van alles hebt geprobeert om de snelheid te verbeteren , neem aan op de kpn site? dan heb je onbewust zelf het contract verlengd, ik zou als ik jou was nog eens met dat rot kpn bellen en duidelijk maken dat het niet jouw internet is en dat je er vanaf wilt, desnoods effe advies bij het juridisch loket vragen als je de papieren hebt , succes.

en laat kpn effe dat bandje van die toezegging van opzeggen aan jou na laten luisteren want elk gesprek bij kpn wordt opgenomen, dus als ze hadden gezegd dat je weg kent dan hoor je ook weg te mogen gaan.

mlauret

Ongelezen bericht door mlauret »

Ik ben geen nieuw abonnement aangegaan omdat ik daar niks meer van KPN over heb gehoord en dat word ook niet van mijn internet rekening afgeschreven. Wel word het huidige abonnement dat ik al een tijdje probeer op te zeggen afgeschreven. Ik heb papieren dat het op mijn naam staat, maar als ik KPN bel om op te zeggen, zeggen ze dat het op de naam van mijn oud huisgenoot staat. Het word wel van mijn internet rekening afgeschreven.

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

mlauret schreef: Ik heb papieren dat het op mijn naam staat, maar als ik KPN bel om op te zeggen, zeggen ze dat het op de naam van mijn oud huisgenoot staat. Het word wel van mijn internet rekening afgeschreven.

als je die papieren hebt stap dan naar het juridisch loket in je woonplaats die kennen je beter advies geven , bij kpn moet je een lange adem hebben om er vanaf te komen helaas. succes hoop dat het je lukt. en nogmaals laat dat bandje afluisteren die heeft kpn, dit soort gedoe heb ik ook bij kpn gehad ik ben er binnnenkort weg gelukkig.

oh ja advies van het juridisch loket kost je niks.

Gesloten