LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn / planet sluit in 24 uur mijn mail af

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
grip

kpn / planet sluit in 24 uur mijn mail af

Ongelezen bericht door grip »

ik heb een planet internet abonnement
die probeer ik al 2 jaar op te zeggen maar zonder resultaat. Ik krijg geen bevestiging of ik ben te laat omdat ik 3 maanden opzegtermijn had dus weer een jaar verlengt.
Mijn contract loopt 16 december dit jaar weer af dus ik dacht nu eens op tijd te zijn. 1-9-2008 bebeld om op te zeggenen gevraagd wanneer ik dan afgesloten zou zijn. Het zou 32 dagen duren en na 10 dagen zou ik een bevestiging krijgen.
Maar helaas 24 uur later was mijn mail al opgeheven en niet meer bereikbaar, terug draaien kan dus ook niet volgens de “helpdesk” nu al ongeveer 3 uur aan de telefoon in de wacht gezeten ik heb er nu genoeg van.
Zit er aan opzeggen geen wachttijd zoals bij het bestellen?? Wat is er gebeurt met mijn 3 maanden opzeg termijn van planet nu het kpn is geworden??
Alle mail van de rijschool loopt via planet dus hoe moet dat nu verder?? De mail is er nog wel maar je moet dan een programma van de kpn kopen om je mail door te sturen.
HELP

Big-V

Re: kpn / planet sluit in 24 uur mijn mail af

Ongelezen bericht door Big-V »

Ik zou naar Primafoon gaan en een interne klacht indienen.

Succes!

grip

Re: kpn / planet sluit in 24 uur mijn mail af

Ongelezen bericht door grip »

goed plan big-v ga ik morgen eens doen .... maar veel hoop heb ik er niet op.
ik verwacht daar een andwoord zoals daar kunt u voor bellen naar .....

Gesloten