LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kpn slechte service
Kpn slechte service
Sinds mijn verhuisbericht vanaf juli 2013 problemen met KPN. Tot 2 x toe monteur geweest omdat we geen internet hadden op onze nieuwe adres. Steeds met kpn hierover gebeld, moest geduld hebben. Een medewerker vertelde me dat als ik een alles in één pakket nam dat ik extra zenders zou krijgen. Nou mooi niet dus. Het ging me vooral om de Duitse RTL. Na mijn verlenging van mijn mobiel abonnement zou dit ingaan dit zou dus in oktober geschieden. Ik moest kpn compleet sms- naar een of ander nummer. Dit gedaan steeds bericht dat ik niet compleet was. Ik afgelopen donderdag naar de winkel in G. Klacht ingediend, en vandaag hebben ze me hierover gebeld. Nou k heb alles per direkt opgezegd. Wordt er nu beweerd door een medewerkster dat ze geen Duitse RTL hebben in een pakket. Tjonge jonge Google is mijn vriend. Van woede heb ik dus nu alles opgezegd heb me inmiddels bij een andere provider aangemeld. O ja moet ik zelf nog even mijn mobiel opzeggen dit is een andere afdeling en konden zij niet doen. Jaren klant geweest bij dit bedrijf en om een verhuisbericht en extra zenders zijn ze nu een klant kwijt. Over communicatie gesproken.......ze kunnen dus niet eens de mensen die van een andere tv provider een alles in één pakket bij hun nemen niet goed voorlichten. Had al wel internet en bellen bij hun.
Re: Kpn slechte service
Steek je energie in je nieuwe provider, hoop dat het daar beter gaat.heb me inmiddels bij een andere provider aangemeld