KPN blokkeert mij account op 25/26 september 2017 zonder enig bericht. Dus ik heb geen internet+TV meer. KPN weet dat er geen rekening open staat, dus sluiten ze de boel gewoon af en als je weer aangesloten wilt worden dan kost je dat €38. Zo haalt KPN zijn geld binnen. Bellen heeft geen zin omdat je als antwoord krijgt; dat het goed komt, of zeggen ze; dat zijn de regels van KPN of u wordt binnen 1 werkdag terug gebeld omdat we niet de juiste persoon kunnen bereiken om u te woord te staan, of het systeem kan dit niet corrigeren dus maak het bedrag gewoon over en dan komt alles goed. Nee, niks komt goed, het komt alleen goed voor KPN. Dus op deze manier zet KPN de klant onderdruk dat ze moeten betalen.
Ik bel op 26 sept 2017 met KPN, weer de situatie uitgelegd en de dame aan de lijn zegt; ik zie dat het een heel zootje geworden is, u gaat op eigen houtje het bedrag van €58,98 betalen terwijl het factuur bedrag €161,72 is, het systeem kan dit niet corrigeren, betaal toch het bedrag op de factuur dan komt alles goed. Ik bel na dit gesprek direct weer terug en spreek nu iemand anders die mij doorgeeft aan de lijn te blijven omdat die iemand van de facturering wilt raadplegen. Hij kon niemand bereiken en maakte een terugbel afspraak waarbij mijn vrouw direct per sms een bevestiging ontvangen heeft met een afspraak bevestiging op 26 september dat ze binnen 1 werkdag word teruggebeld of op 28 september tussen 16.00-20.00 en ik ontvang ook op 26 september een email met afspraak bevestiging dat ik binnen 1 werkdag teruggebeld wordt en als het niet lukt om u te spreken, dan bellen wij 28 september tussen 16.00-20.00 uur weer.
KPN heeft helemaal niet gebeld. Dit geeft al aan dat KPN weet dat ze fout zitten en totaal niks om de klant geeft. Op deze manier proberen ze je te dwingen om te betalen waar ze geen recht op hebben.
Ik heb direct mijn KPN apparatuur ontkoppeld en in een doos gestopt en die stuur ik volgende week terug naar KPN. Als ik KPN meerdere keren telefonisch gebeld heb en elke keer krijg je als antwoord deze keer wordt het geregeld, mooi niet. Eerder dit jaar heb ik op een vergelijkbare situatie meerdere keren aangetekende briefen gestuurd waar ik ook geen antwoord op gekregen heb, het houdt hier voor mij op.
Ik heb mijn contract online opgezegd. Ik weet nu hoe KPN te werk gaat en ik weet dat KPN door blijft gaan om geld te halen waar ze geen recht ophebben.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN
-
Re: KPN
En wat is nu je vraag?American schreef:Waar zal ik begingen.
Ik zit al jaren bij KPN en was altijd heel tevreden over KPN.
Dit jaar heb ik alleen maar gedonder met KPN en dat is begonnen met het nemen van een extra zenderpakket van KPN. Na 1 maand heb ik het extra zenderpakket opgezegd en daarna kwamen er rare bedragen op mijn factuur. Dit is na een aantal maanden met veel moeite opgelost in het nadeel van mij. Daar bedoel ik mee, KPN steelt geld van de klant waar ze geen recht op hebben.
Nieuw hoofdstuk KPN.
Na de problemen met KPN is het een aantal maanden goed gegaan.
Maar schijn bedriegt, ik krijg in augustus 2017 ineens een factuur van €161,72 terwijl mijn abonnement Internet + ITV Thuis standaard €58,98 per maand is en er geen sprake is van een achterstand.
Ik krijg zo zoetjes aan het vermoeden dat KPN op deze manier renteloos hun projecten financiert want ik geef telefonisch door dat het factuur bedrag op de factuur van 23 augustus 2017 niet klopt omdat er in totaal 3X Internet+ITV Thuis Standaard is afgetrokken, dus 2 bedragen van €53,98 en 1 bedrag van €48,76. Dan krijg ik als antwoord; maak het bedrag van €161,72 over en dan wordt het de volgende maand weer netjes verrekend. Ik geef aan dat ik dat bedrag €161,72 niet heb. Met moeite zegt KPN, maak dan je maand bedrag van €58,98 over en dan komt het goed. Dus ik heb netjes mijn maand bedrag van €58,98 overgemaakt, wat ik elke maand doe.
25 september krijg ik de nieuwe factuur binnen met het bedrag van €10,22 wat helemaal niet klopt omdat deze factuur Internet+ITV Thuis Standaard elke maand €58,98 moet zijn.
Ik heb dus weer netjes mijn maand bedrag van €58,98 overgemaakt.
Nu komt het mooiste van alles,
KPN blokkeert mij account op 25/26 september 2017 zonder enig bericht. Dus ik heb geen internet+TV meer. Dit geef weer aan dat KPN donders goed weet dat er geen rekening open staat, dus sluiten ze de boel gewoon af en als je weer aangesloten wilt worden dan kost je dat €38. Zo haalt KPN zijn geld binnen. Bellen heeft geen zin omdat je als antwoord krijgt; dat het goed komt, of zeggen ze; dat zijn de regels van KPN of u wordt binnen 1 werkdag terug gebeld omdat we niet de juiste persoon kunnen bereiken om u te woord te staan, of het systeem kan dit niet corrigeren dus maak het bedrag gewoon over en dan komt alles goed. Nee, niks komt goed, het komt alleen goed voor KPN. Dus op deze achterbakse manier zet KPN de klant onderdruk dat ze moeten betalen. Schandalig.
Ik bel op 26 sept 2017 met KPN, weer de situatie uitgelegd en de dame aan de lijn zegt; ik zie dat het een heel zootje geworden is, u gaat op eigen houtje het bedrag van €58,98 betalen terwijl het factuur bedrag €161,72 is, het systeem kan dit niet corrigeren, betaal toch het bedrag op de factuur dan komt alles goed. Ik bel na dit gesprek direct weer terug en spreek nu iemand anders die mij doorgeeft aan de lijn te blijven omdat die iemand van de facturering wilt raadplegen. Hij kon niemand bereiken en maakte een terugbel afspraak waarbij mijn vrouw direct per sms een bevestiging ontvangen heeft met een afspraak bevestiging op 26 september dat ze binnen 1 werkdag word teruggebeld of op 28 september tussen 16.00-20.00 en ik ontvang ook op 26 september een email met afspraak bevestiging dat ik binnen 1 werkdag teruggebeld wordt en als het niet lukt om u te spreken, dan bellen wij 28 september tussen 16.00-20.00 uur weer.
KPN heeft helemaal niet gebeld. Dit geeft al aan dat KPN weet dat ze fout zitten en totaal niks om de klant geeft. Op deze manier proberen ze je te dwingen om te betalen waar ze geen recht op hebben.
Ik heb ook direct mijn KPN apparatuur ontkoppeld en in een doos gestopt en die stuur ik volgende week terug naar KPN. Als ik KPN meerdere keren telefonisch gebeld heb en elke keer krijg je als antwoord deze keer wordt het geregeld, mooi niet. Eerder dit jaar heb ik op een vergelijkbare situatie meerdere keren aangetekende briefen gestuurd waar ik ook geen antwoord op gekregen heb, het houdt hier voor mij op.
Ik heb mijn contract op 27 september 2017 na 20:00 uur online opgezegd. Ik weet nu hoe KPN te werk gaat en ik weet dat KPN door blijft gaan om geld te halen waar ze geen recht ophebben en van mij krijgt KPN geen ene cent meer.
KPN maakt enkele fouten en trekt alle conclusie hoe KPN denkt.
Simpelste en snelste oplossing is via www.klachtkompas.nl je klacht in te dienen.
Daarna nog je klacht mailen naar KPN zodat je ieder geval wat op papier hebt staan, want enkel telefonische afspraken heb je weinig aan en grote kans als je nergens meer op reageert dat KPN naar een incasso bureau gaat en daarna gewoon een zaak start. En als jij dan nog steeds alles negeert dan verlies je deze zaak zeker, ondanks dat het fouten betreft.
KPN doet dit soort zaken niet expres en het is "soms" een bureaucratische bedrijf waarbij een callcenter medewerker weinig interesse kan hebben in jouw probleem.
-
U kunt het beste uw klacht plaatsen op www.klachtenkompas.nl van de Consumentenbond. Komt u er met KPN niet uit dan kunt u terecht bij de www.geschillencommissie.nl
De betwiste vordering kunt u daar in depot geven.
De betwiste vordering kunt u daar in depot geven.
-
Is er een minimumperiode dat je dat extra pakket moet afnemen voor je op kan zeggen? Twaalf maanden of zo?American schreef: Dit jaar heb ik alleen maar gedonder met KPN en dat is begonnen met het nemen van een extra zenderpakket van KPN. Na 1 maand heb ik het extra zenderpakket opgezegd en daarna kwamen er rare bedragen op mijn factuur.
En als dat zo is, heb je dan maandenlang uit eigen beweging de kosten van dat extra pakket van je nota afgehaald? Hoeveel zijn de maandelijkse kosten van dat extra pakket?
-
U stelt nogal wat. KPN steelt geld van u en benadeeld u opzettelijk. Heeft u een goede rechtsbijstandverzekering, of een eigen advocaat? Deze zal u nodig hebben als u aangeklaagd wordt voor laster en smaad.
Verder sluit ik mij bij bovenstaande vragen aan. Zo lang niet zeker is of u wel maandelijks kunt opzeggen is er geen duidelijk antwoord te geven aan u.
Verder sluit ik mij bij bovenstaande vragen aan. Zo lang niet zeker is of u wel maandelijks kunt opzeggen is er geen duidelijk antwoord te geven aan u.