LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Verhuisservice amateuristisch en klantonvriendelijk
KPN Verhuisservice amateuristisch en klantonvriendelijk
Op 14 mei 2012 zouden wij door KPN verhuisd worden met onze internet en telefoonverbinding. Keurig de bevestigingen hierover ontvangen en alles leek in orde.
Echter op 14 mei geen signaal, gelijk gebeld met de Klantenservice en bleek dat ze helemaal geen verhuizing konden vinden. Na diverse malen contact gehad te hebben gehad, waarbij KPN zich niet van haar klantvriendelijkste kant liet zien, blijkt dat we nu pas op de rol staan voor 30 mei! Vanwege een technische fout was de verhuizing niet doorgevoerd en kunnen ze dit pas 16 dagen na de overeengekomen datum rechtzetten. Dit is geen oplossing van een fout, maar gewoon de klant in de kou laten staan en halstarrig vasthouden aan interne procedures en protocollen.
Nu vraag ik me een aantal dingen af:
- Is er ueberhaupt iemand bij KPN die controleert of een verhuizing goed gaat, als ik zelf niet aan de bel had getrokken was er nog niets ondernomen.
- Ter compensatie krijg je een dongel toegestuurd, maar denken ze nou echt dat ik dit zelf ga betalen, de fout ligt heel duidelijk bij KPN.
- Midden in een verhuizing niet van thuis kunnen werken, een dochter in d'r eindexamens en alle bijkomende ellende blijkt het voor KPN niet mogelijk de verhuizing alsnog technisch binnen een 5 dagen in orde te maken.
- Wie gaat mijn belkosten met de helpdesk vergoeden, evenals extra kosten die gemaakt worden, gederfde loonkosten e.d. ?
Ik denk er sterk over KPN in gebreke te stellen vanwege wanprestatie, aangezien 5 dagen voor een simpele routinematige klus als verhuizen, m.i. ruim voldoende is en aanvullende schadevergoeding te eisen. Mocht dit alles niet helpen rest mij de gang naar de media en de rechter! Het verhuizen van een aansluiting is geen rocketscience en die Mexicaan betaalt met 8 Euro echt te veel voor z'n aandelen KPN!
Echter op 14 mei geen signaal, gelijk gebeld met de Klantenservice en bleek dat ze helemaal geen verhuizing konden vinden. Na diverse malen contact gehad te hebben gehad, waarbij KPN zich niet van haar klantvriendelijkste kant liet zien, blijkt dat we nu pas op de rol staan voor 30 mei! Vanwege een technische fout was de verhuizing niet doorgevoerd en kunnen ze dit pas 16 dagen na de overeengekomen datum rechtzetten. Dit is geen oplossing van een fout, maar gewoon de klant in de kou laten staan en halstarrig vasthouden aan interne procedures en protocollen.
Nu vraag ik me een aantal dingen af:
- Is er ueberhaupt iemand bij KPN die controleert of een verhuizing goed gaat, als ik zelf niet aan de bel had getrokken was er nog niets ondernomen.
- Ter compensatie krijg je een dongel toegestuurd, maar denken ze nou echt dat ik dit zelf ga betalen, de fout ligt heel duidelijk bij KPN.
- Midden in een verhuizing niet van thuis kunnen werken, een dochter in d'r eindexamens en alle bijkomende ellende blijkt het voor KPN niet mogelijk de verhuizing alsnog technisch binnen een 5 dagen in orde te maken.
- Wie gaat mijn belkosten met de helpdesk vergoeden, evenals extra kosten die gemaakt worden, gederfde loonkosten e.d. ?
Ik denk er sterk over KPN in gebreke te stellen vanwege wanprestatie, aangezien 5 dagen voor een simpele routinematige klus als verhuizen, m.i. ruim voldoende is en aanvullende schadevergoeding te eisen. Mocht dit alles niet helpen rest mij de gang naar de media en de rechter! Het verhuizen van een aansluiting is geen rocketscience en die Mexicaan betaalt met 8 Euro echt te veel voor z'n aandelen KPN!
Re: KPN Verhuisservice amateuristisch en klantonvriendelijk
Bij kpn gaat alles traag en loopt alles langs elkaar heen.
Stuur ze een aangetekende brief dat je ze in gebreke stelt. of het helpt? geen idee , ze zijn nogal laks bij providers.
Dongel moet je mee opletten, die zijn zo op en kost handen vol geld.
succes.
Stuur ze een aangetekende brief dat je ze in gebreke stelt. of het helpt? geen idee , ze zijn nogal laks bij providers.
Dongel moet je mee opletten, die zijn zo op en kost handen vol geld.
succes.
Dank Ciske voor je reactie, brief is in de maak en gaat morgen de bus op. Net met Zeelandnet gebeld en die kunnen binnen 3 werkdagen een internet en bellen abo regelen, waarom kan KPN dat dan niet???
ajacobs71 schreef:Dank Ciske voor je reactie, brief is in de maak en gaat morgen de bus op. Net met Zeelandnet gebeld en die kunnen binnen 3 werkdagen een internet en bellen abo regelen, waarom kan KPN dat dan niet???
Neem pas een abo als je zeker weet dat je bij KPN weg kan, anders heb je dubbele kosten.
Tip , stuur je brief aangetekend.
De brief is onderweg hoor, aangetekend en wel en met het bestuur in cc.
Heb nog maar een poging ondernomen om hun op hun verantwoordelijkheid te wijzen, maar het dossier is gewoon gesloten omdat de oplossing is geregeld. 16 dagen wachten vanwege een fout van de zijde van KPN is gewoon ongehoord. En dan vinden ze het gek dat je als klant niet tevreden bent te krijgen.
Afijn, de macht van het grote geld zullen we maar zeggen.
Heb nog maar een poging ondernomen om hun op hun verantwoordelijkheid te wijzen, maar het dossier is gewoon gesloten omdat de oplossing is geregeld. 16 dagen wachten vanwege een fout van de zijde van KPN is gewoon ongehoord. En dan vinden ze het gek dat je als klant niet tevreden bent te krijgen.
Afijn, de macht van het grote geld zullen we maar zeggen.
KPN is inderdaad niet klantvriendelijk, ben benieuwd wat voor antwoord je krijgt.
Er heeft nu een community medewerker gereageerd op hun forum, heb hem een prive bericht gestuurd en ben benieuwd!
Nou hoop voor jou dat er iets goeds uit komt.
Nou we zijn weer een paar dagen verder en enkele euro's lichter van het bellen met de helpdesk. Ook het privé bericht hier heeft nog niets opgeleverd.
Blijkbaar weten ze het bij KPN ook niet meer, de ene dag moet ik een splitter tussen de ISRA box en het modem zetten en de volgende dag moet dit weer verwijderd worden. Verder zeggen ze steeds dat het signaal geleverd is, maar tot op heden nog geen internet. Er staat nu weer een monteur gepland voor 5 juni (voor de wiskundigen hier, vanaf 14 mei tot 5 juni, is al 22 dagen zonder internet en bellen!
Ook vraag ik telkens om teruggebeld te worden door een zekere mevrouw Kuipers, maar ook die schijnt geen telefoon te hebben.
Blijkbaar weten ze het bij KPN ook niet meer, de ene dag moet ik een splitter tussen de ISRA box en het modem zetten en de volgende dag moet dit weer verwijderd worden. Verder zeggen ze steeds dat het signaal geleverd is, maar tot op heden nog geen internet. Er staat nu weer een monteur gepland voor 5 juni (voor de wiskundigen hier, vanaf 14 mei tot 5 juni, is al 22 dagen zonder internet en bellen!
Ook vraag ik telkens om teruggebeld te worden door een zekere mevrouw Kuipers, maar ook die schijnt geen telefoon te hebben.
Hier op het forum komt KPN zo goed als nooit, heb je op je brief geen reactie gehad?Ook vraag ik telkens om teruggebeld te worden door een zekere mevrouw Kuipers, maar ook die schijnt geen telefoon te hebben.
Terug bellen doet kpn ook nooit, waarom niet langs een juridisch loket gaan voor advies, wie weet kan je er na dit toch weg.
Hoe stuur je een aangetekende brief met een ccajacobs71 schreef:De brief is onderweg hoor, aangetekend en wel en met het bestuur in cc.
De volgende stap wordt inderdaad om een jurist in te schakelen, want dit gaat helemaal nergens meer over, bovendien worden die lui nog arrogant ook. Tsja meneer, u zult helaas moeten wachten wij kunnen niets bespoedigen.
En een kopie van een brief (cc=carbon copy) aangetekend opsturen gaat prima hoor, gelukkig werkt dat deel van het oude PTT-bedrijf wel redelijk goed!
En een kopie van een brief (cc=carbon copy) aangetekend opsturen gaat prima hoor, gelukkig werkt dat deel van het oude PTT-bedrijf wel redelijk goed!
30 dagen niet leveren is, zonder kosten kunnen opzeggen, je zat al op 22 dagen geloof ik? dan nog 8 dagen.Tsja meneer, u zult helaas moeten wachten wij kunnen niets bespoedigen
Stap toch maar naar het juridisch loket, want je kan echt na 30 dagen weg.
succes, arrogantie hebben ze zeker bij KPN.
Waarschijnlijk zegt KPN hetzelfde als jij zou willen overstappen van Zeelandnet naar KPN....ajacobs71 schreef:Dank Ciske voor je reactie, brief is in de maak en gaat morgen de bus op. Net met Zeelandnet gebeld en die kunnen binnen 3 werkdagen een internet en bellen abo regelen, waarom kan KPN dat dan niet???
Dat denk ik niet , toen ik naar KPN ging moest ik ook wachten. ( 3 weken).Waarschijnlijk zegt KPN hetzelfde als jij zou willen overstappen van Zeelandnet naar KPN
ciske schreef:Dat denk ik niet , toen ik naar KPN ging moest ik ook wachten. ( 3 weken).Waarschijnlijk zegt KPN hetzelfde als jij zou willen overstappen van Zeelandnet naar KPN
oeps was het gen 8 weken ?
Har06 schreef:ciske schreef:Dat denk ik niet , toen ik naar KPN ging moest ik ook wachten. ( 3 weken).Waarschijnlijk zegt KPN hetzelfde als jij zou willen overstappen van Zeelandnet naar KPN
oeps was het gen 8 weken ?
Denk dat jij dat topic opnieuw moet gaan lezen Henrie.
[
oeps was het gen 8 weken ? [/quote]
Denk dat jij dat topic opnieuw moet gaan lezen Henrie. [/quote]
Nee Tennis jouw verhalen over de KPN duurden maanden
oeps was het gen 8 weken ? [/quote]
Denk dat jij dat topic opnieuw moet gaan lezen Henrie. [/quote]
Nee Tennis jouw verhalen over de KPN duurden maanden