Je slaat de spijker op zijn kop. Er wordt hier van alles bijgehaald. Van glasvezel tot ADSL/VDSL. Dat doet er allemaal niets toe: het zijn geen argumenten om jou als klant te verplichten tot een nieuw jaarcontract. Dat ze een jaarcontract kunnen leveren houdt in dat ze kunnen leveren, dus ook voor 3 maanden.sam-sam schreef:Iedereen bedankt in elk geval voor de input
ik zal nogmaals een verhuis formulier invullen en afwachten op de andere site waar ik mijn klacht neer heb gelegd. Wat kpn intern aan problemen heeft doet er voor mij als consument niet toe ik neem een dienst af en die kunnen ze gewoon leveren en als niet moeten ze maar accepteren dat een contract dan beëindigd mag worden. Ik laat het nog weten wat het uiteindelijk is geworden!
Groet
Samenta
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpn verhuizen
-
Re: kpn verhuizen
Re: kpn verhuizen
Even een kleine update inmiddels contactgehad met kpn en de aansluiting gaat gewoon verhuisd worden. Het probleem zit hem schijnbaar in een oude tv ontvanger waarvan het signaal niet omgezet kan worden. Ik krijg dus wel nieuwe tv ontvangers maar allrma a l onder mijn huidige contract en tegen dezelfde voorwaarden. Uiterliijk volgende week moet het allemaal rond zijn dus dan laat ik nog er ven weten of dar ook allemaal is gedaan zoals beloofd. Iedereen nogmaals bedankt voor de input!
Groet, Samenta
Groet, Samenta