Al 4 keer is mijn orderaanvraag voor een zakelijk internet + bellen abonnement bij KPN geannuleerd. Zonder dit aan mij te melden en niemand bij KPN weet hoe dit kan en erger nog, niemand weet hoe ze dit op moeten lossen! Ik krijg steeds tientallen mails met een link die ik moet activeren en dat lukt ook niet. Dit probleem is wel bekend bij KPN maar wordt ook niet opgelost. Verschillende mailadressen bieden ook geen oplossing.
Dus wanneer ik bel krijg ik het antwoord dat de order om onverklaarbare redenen is geannuleerd maar hoe ze de order dan wel actief krijgen weten ze dus niet! Telkens gaat dus ook nu de wachttermijn van 6 weken weer in. Nu maar weer afwachten of er WEL een bevestigingsbrief komt, waarschijnlijk niet en is er dus GEEN order meer...Toen ik de medewerker vertelde dat hij dus waarschijnlijk een klant ging verliezen, zei hij: ik hoop het niet mevrouw....Maar ja, het lukt KPN dus NIET om een order geplaatst te krijgen dus wat doe je dan als KLANT? JUIST, je gaat naar een ander en hopen dat het dan wel lukt....Wie heeft ook deze ervaring?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN zakelijk abonnement afsluiten lukt niet!
Re: KPN zakelijk abonnement afsluiten lukt niet!
op een consumentenforum
Zou een betere plek zoeken hiervoor.
Zou een betere plek zoeken hiervoor.
Re: KPN zakelijk abonnement afsluiten lukt niet!
Eén keer kan ik me nog voorstellen. 2 keer ook om het nog eens te proberen, maar als (zakelijke) klant zou ik het zeker geen 4 keer proberen. Ik had al lang wat anders gezocht.k@ps@lon schreef:Al 4 keer is mijn orderaanvraag voor een zakelijk internet + bellen abonnement bij KPN geannuleerd.
Maar ja, het lukt KPN dus NIET om een order geplaatst te krijgen dus wat doe je dan als KLANT? JUIST, je gaat naar een ander en hopen dat het dan wel lukt....Wie heeft ook deze ervaring?