geachte menner/mevrouw
ik wordt al cq1,5jaar lastig gevallen door een bedrijf van brugman keukens te wateringen daar ons telefoon nummer veel lijkt op het faxnummer of telefoon nummer van het hoofd kantoor.
zei moeten intern een nul draaien anders worden ze met mijn huistelefoon doorverbonden.
ik heb al verschilende malen contact gehad met dit bedrijf.
zei zeggen dat ze er niets aan kunnen doen.
behalve een memo bij de fax dat er a.u.b. een nul gedraaid moet worden.
maar dat gata minimaal 1a2x in de week fout.
dat kan ik zien doordat ik een nummmer melder heb.
ik heb contact gehad met de ptt en die zeggen dat zei zelf een ander nummer moeten aanvragen maar brugman keukens zegt dat de ptt hun verteld heeft dat het maar een faxnummer is en dat dat nummer niet veranderd wordt.
het enigste wat ik van hun krijg is sorry sorry sorry en zei doen er niets aan.
wat is de mogelijkheden om dit voorkomen of op te lossen
groetend mevrouw valkhof[/i]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lastig vallen door bedrijf via telefoontjes
Re: lastig vallen door bedrijf via telefoontjes
Beste Mevr. Valkhoff.
Wat heeft dit met UPC internet te maken? Misschien beter nog een keer op telefonie of anders op diversen van dit forum zetten. Hopend dat dan iemand u van raad kan voorzien, want het is natuurlijk wel een lastig probleem.
Wat heeft dit met UPC internet te maken? Misschien beter nog een keer op telefonie of anders op diversen van dit forum zetten. Hopend dat dan iemand u van raad kan voorzien, want het is natuurlijk wel een lastig probleem.