Al geruime tijd heb ik een glasvezel verbinding van tweak.
Nu gaat er bij tweak het een en ander gebeuren. Ze gaan over op een andere tv aanbieder en daarom moet de gehele internet aansluiting omgezet worden. Afgelopen vrijdag zou hier een monteur voor langs komen. Zonder dit te melden hebben ze 's ochtends mijn lijn al afgesloten/omgezet, maar de monteur die de nieuwe apparatuur komt plaatsen is nooit geweest. Hierdoor zit ik nu dus zonder tv, internet en telefoon. Vraag is dus, hoe zit het met leveringsverplichtingen en waar kan ik ze toe verplichten?
Ik heb al een mail met klacht gestuurd en aangegeven dat dit niet acceptabel is. Enige reactie is dat ze voor volgende week een nieuwe afspraak zullen plannen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Leveringsverplichting ? (Tweak)
Re: Leveringsverplichting ? (Tweak)
Ze hebben zeker een verplichting jegens u als klant, maar omtrent de leveringsverplichting van de provider, wat zou u hierin willen zien. Op grond van een leveringsplicht waar zij schijnbaar niet aan kunnen voldoen is, indien in verzuim, ontbinding aan de orde. Dus dat zal uw probleem niet oplossen. Daarnaast kunt u ze in gebreke stellen, maar ook daar zult u ze een termijn moeten geven om het op te lossen en kan eventueel later een deel van uw abonnementsgeld vergoed worden. Dus ook dat zal uw probleem niet oplossen. Dus kort antwoord op uw vraag, ja ze hebben een leveringsverplichting. Maar er zal geen enkele wijze zijn waarop u vanavond de finale van het wk zult zien via uw glasvezelverbinding.Kolbe006 schreef:Al geruime tijd heb ik een glasvezel verbinding van tweak.
Nu gaat er bij tweak het een en ander gebeuren. Ze gaan over op een andere tv aanbieder en daarom moet de gehele internet aansluiting omgezet worden. Afgelopen vrijdag zou hier een monteur voor langs komen. Zonder dit te melden hebben ze 's ochtends mijn lijn al afgesloten/omgezet, maar de monteur die de nieuwe apparatuur komt plaatsen is nooit geweest. Hierdoor zit ik nu dus zonder tv, internet en telefoon. Vraag is dus, hoe zit het met leveringsverplichtingen en waar kan ik ze toe verplichten?
Ik heb al een mail met klacht gestuurd en aangegeven dat dit niet acceptabel is. Enige reactie is dat ze voor volgende week een nieuwe afspraak zullen plannen.
Re: Leveringsverplichting ? (Tweak)
Haha,
Bedankt voor uw reactie, maar die finale kan mij gestolen worden
Van ze af kan ik al, mijn abbonemenent is momenteel per maand opzegbaar.
Maar zoals u aangeeft, wat heb ik hieraan. Niet veel inderdaad!
Hopelijk zijn ze gevoelig voor het fijt dat ik nog 2 abonnementen bij ze heb lopen.
Dit is in ieder geval geen situatie waar je graag in terecht wil komen.
Ik hoop vooral dat ze zorgen dat ik morgen op een of andere manier weer internet heb.
Bedankt voor uw reactie, maar die finale kan mij gestolen worden
Van ze af kan ik al, mijn abbonemenent is momenteel per maand opzegbaar.
Maar zoals u aangeeft, wat heb ik hieraan. Niet veel inderdaad!
Hopelijk zijn ze gevoelig voor het fijt dat ik nog 2 abonnementen bij ze heb lopen.
Dit is in ieder geval geen situatie waar je graag in terecht wil komen.
Ik hoop vooral dat ze zorgen dat ik morgen op een of andere manier weer internet heb.