LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lijbrandt valt niet op te zeggen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
M.Butterhof

Lijbrandt valt niet op te zeggen

Ongelezen bericht door M.Butterhof »

Beste mensen,

afgelopen september heb ik telefonisch mijn abbonement opgezegt bij lijbrandt.
Alles zou in orde komen volgens deze aardige mevrouw peliche van de klantenservice.
Naar 2 weken waren verstreken heb ik nog geen bevestegingsbrief gekregen.. daarop weer gebeld..
Alles zou weer in orde komen... naar 2 weken nog steeds geen bevesteging.. toen heb ik een mail verstuurd waarop ik alleen een ontvangst bevesteging heb gekregen.. weer gebeld en weer gebeld en weer gebeld.. en elke zeggen ze, we zetten dit door naar een andere medewerken die handeld dit verder af.. en neemt contact met u op.. Dit gebeurd helaas nooit bij dit waardeloze bedrijf.. vandaag weer een mail gestuurd.. en denk dat ik de rechtsbijstand in ga schakelen... Ik heb nog nooit zon slecht bedrijf meegemaakt als dit! en tot overmaat van ramp hebben ze nou het contract verlengt tot eind 2013 zonder dat ik hier om gevraagt heb... Ze zijn daar niet goed bij hun hoofd

kokka

Re: Lijbrandt valt niet op te zeggen

Ongelezen bericht door kokka »

het beste blijft toch altijd een aangetekende brief.. maar als je ontvangsbevestiging hebt gekregen op je mail , dan geld dat ook gewoon als opzegging. dus je kan je abbonementsgeld gewoon terug halen.
gewoon via de bank laten storneren. laat ze maar komen met die incasso

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Aangetekende brief kunnen ze ook weigeren. Telefonisch opzeggen kan goed genoeg, en gewoon wat kokka hier ook al zegt, geld storneren als ze toch af blijven houden.

CaptainSlow

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Lijbrandt is na het eerste jaar "gewoon" per maand op te zeggen, mits je geen wijzigingen aanbrengt in je pakket, want dan gaat er een nieuw jaarcontract in.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Nog een keertje bellen en dan stiekem het gesprek opnemen.
http://www.tapecall.nl/

Gesloten