Ik wil hierbij ook eens mijn grote ongenoegen uiten over UPC, en dan
mn over de digi tv ontvangst, alsmede telefoon en internet light abbo.
Al zovele malen hebben we gebeld met UPC, dat het geluid van onze tv, niet synchroon loopt, met het beeld, de telefoon is gewoon soms niet te bereiken en internet zo traag als dikke stront in een theezeefje!
Brieven, bellen, mailen, bellen, mailen, brieven etc etc hebben allemaal geen ene zin, van het kastje naar de muur word ik gestuurd en elke keer beloofd men beterschap, maar niets.
Laatst had ik een gesprek, en dat spande de kroon der kronen.
Ik was er achter gekomen, dat als je een pakket neemt (telefoon, digi tv en internet) dat men recht heeft op een korting van maar liefst 8 euro per maand!
Mits ik geen factuur meer over de post nam, maar op internet kreeg,
mij best dacht ik en ok, per wanneer heb ik dan recht op die korting?
Wat blijkt, vanaf een jaar geleden al! Toen we lid werden met 3 abbo's.
Ik bellen en wat werd er gezegd?
Mevrouw, het is de bedoeling, dat u dat zelf in de gaten houdt, de acties waar we mee adverteren!
Ik zei daarop dat mensen van UPC ons METEEN van die korting op de hoogte had moeten stellen, maar wat is nu het vieze addertje?
Mensen met 1 of hooguit 2 abbo's van UPC, krijgen folders met daarop de lokker: Als u nu uw pakket naar 3 abbo's uitbreid, dan krijgt u korting van 8 euro!
Dus de nieuwe mensen die zich inlaten met dat stelletje oplichters, die horen het wel, maar heb je al 3 abbo's, dan kan je er naar fluiten!!!!
Ik vind het gewoon schandalig hoe men daar ook mensen te woord staat.
Na veel vijven en zessen en eindelijk de goede afdeling te pakken te hebben ( 15 minuten x 10 ct pm gemiddeld elke keer!!!)
vraagt een meneer wat er nu precies is, ik leg alles uit, en wat zegt meneer?
Mevrouw, er staat hier een aantekening dat u de laatste keer wel uit uw slof bent geschoten tegen mijn collega?
Ik zeg; uit mn slof? Ik word niks duidelijker van jullie en jullie weten zelf niet eens waar jullie mee bezig zijn en dan mag ik asjeblieft eens verontwaardigd reageren? Ik schoot niet uit mn slof, uw collega was monnddood door mij en dat is haar probleem, ik kom met een probleem en ik verwacht dat jullie die oplossen.
Nu komt het hele euvel: De man zegt tegen mij, letterlijk: Mevrouw,
als u nou eens dit en dit nummer belt en eens normaal praat, dan zal ik eens kijken of ik die korting alsnog WIL geven.....nou ja zeg, mn mond viel open.....!!!!!
Ik zeg....wat zegt u nu? Dus ik moet mn elleboog zover mogelijk bij
u in uw achterste steken om MIJN recht op korting te krijgen?
Gaat u mij nou zeggen wat ik moet doen voor mn korting, wat denkt u
wel zeg!!!
Ik mag niks scheefs zeggen, of niet klagen en dan mag ik 8 euro
per maand minder verwachten op mn factuur?
Nou zei de man, zoals u het stelt is het niet letterlijk, maar daar komt
het op neer, en doodleuk"waar kan ik de formulieren naartoe zenden"
vraagt ie...
Sprakeloos zei ik hem nog..zoekt u die gegevens even zelf?
En ik hing op.
Als mensen niet netjes tegen mij kunnen zijn, moeten ze dat ook niet verwachten, maar de manier waarop, zo'n machtsvertoon, omdat ze monopolie hebben in ons dorp (Didam).
Ik heb wel nu de formulieren gekregen van ze, maar ben naarstig op zoek naar een degelijke provider...denk dat ik weer KPN neem en adsl..dan maar duurder, maar alles is goed geregeld bij KPN, nooit geen problemen mee gehad, altijd netjes behandeld en probleempjes opgelost, zoals het hoort, en nu zitten we met de gebakken peren...alleen maar omdat we op onze kosten wilde besparen..
dan maar liever meer kwijt en een goede service!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MAFKETELS van Chello!!!
Re: MAFKETELS van Chello!!!
Hoi Jessica.
Didam, dat is niet ver weg.
Mail je postcode+huisnummer en telefoonnr eens naar:
[email protected]
zal eens kijken waarom jij slecht signaal hebt.
Didam, dat is niet ver weg.
Mail je postcode+huisnummer en telefoonnr eens naar:
[email protected]
zal eens kijken waarom jij slecht signaal hebt.
-
Zal wel een firewall zitten die tot zijn nek gesnoerd zit. Dat is zo klaar en dat alleen maar om je eigen 'stekker' in haar 'stopkontakt' te kunnen steken?
Ja zo lusten we nog wel wat
Ja zo lusten we nog wel wat
opmerking: 15x 0,10 euro is nog MAAR 1,50 euro.
Dat is een reep chocolade bij het tankstation !!!
Dat is een reep chocolade bij het tankstation !!!
dus niet want nu betaal je die reep aan chello i.p.v. hem zelf op te eten.