LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] meer dan 300 euro verschil
meer dan 300 euro verschil
Ik was heel erg geïnteresseerd in de hd digitaal recorder van ziggo.
die op het moment 149 euro kost.
Maar omdat ik al meer dan 5 jaar bij ziggo ben en al een alles in een pakket heb moet ik 459 euro gaan betalen.
De 149 euro hd recorder is echt voor nieuwe leden als lokkertje word er door de telefoon gezegd door ziggo u als trouwe klant moet hiervoor toch 459 euro betalen.
ZO LOYAAL IS ZIGGO NAAR HAAR TROUWE KLANTEN TOE.
ik vind het echt schandalig van ziggo.
gr. sjonboy
die op het moment 149 euro kost.
Maar omdat ik al meer dan 5 jaar bij ziggo ben en al een alles in een pakket heb moet ik 459 euro gaan betalen.
De 149 euro hd recorder is echt voor nieuwe leden als lokkertje word er door de telefoon gezegd door ziggo u als trouwe klant moet hiervoor toch 459 euro betalen.
ZO LOYAAL IS ZIGGO NAAR HAAR TROUWE KLANTEN TOE.
ik vind het echt schandalig van ziggo.
gr. sjonboy
Re: meer dan 300 euro verschil
er gaat al een topic over deze disqusie....
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 9&start=20
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 9&start=20
Kun je niet opzeggen en gelijk daarna weer opnieuw aanmelden? (Of misschien helpt dreigen met opzegging....)
Zo doe jij dat ook met providers toch. Volgens mij sta je nu op een
zwarte lijst
zwarte lijst
Oh ja, daar heb je onze trol weer met zijn denkbeeldige "zwarte lijst".... what's next: Ik ben homo, ik ben "potentrammer", ik ben profiteur???jojol schreef:Zo doe jij dat ook met providers toch. Volgens mij sta je nu op een
zwarte lijst
Kom eens met wat origineels, zal wel niet meevallen........
Ik ben een boze klant aan wie jij een verkeerde auto geleverd hebt.
Je bent nog geen 18, dus dat lijkt me vreemd. Daarnaast, ik lever geen auto's.jojol schreef:Ik ben een boze klant aan wie jij een verkeerde auto geleverd hebt.
Gedraag je dan niet als een klein kind.jojol schreef:Zie ander bericht ik ben van 1940.