Mijn vrouw en ik zijn al 17 jaar klant bij Meeus verzekeringen en nog nooit hebben we 1 declaratie ingediend. We hadden eind vorig jaar een lekkage schade en helaas hebben we nu de klantenservice van Meeus leren kennen. We krijgen geen antwoorden op vragen die we stellen, ik word aangesproken met 'meneertje, ik heb het nu al paar keer uitgelegd dat u nog niets hoort', en we krijgen dus ook nog niets uitgekeerd. Ook juridische bijstand hebben we al ingeschakeld, maar ook die worden ondanks dat het beloofd is, niet terug gebeld.
Binnenkort kunnen we overstappen, en dat gaan we ook zeker doen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meeus
Re: Meeus
Geachte RubenU,
Vervelend dat u het gevoel heeft niet gehoord te worden. Ik kijk graag voor u naar de status van uw schademelding. Hiervoor heb ik uw gegevens (naam, postcode en huisnummer) nodig.
Kunt u uw gegevens met mij delen in een privébericht of in een e-mail sturen naar [email protected]?
Vriendelijke groet,
Farah Sheikrojan
Vervelend dat u het gevoel heeft niet gehoord te worden. Ik kijk graag voor u naar de status van uw schademelding. Hiervoor heb ik uw gegevens (naam, postcode en huisnummer) nodig.
Kunt u uw gegevens met mij delen in een privébericht of in een e-mail sturen naar [email protected]?
Vriendelijke groet,
Farah Sheikrojan
Re: Meeus
Bekend verhaal, Meeus weet niet meer wat klanten zijn, namelijk betalende mensenRubenU schreef:Mijn vrouw en ik zijn al 17 jaar klant bij Meeus verzekeringen en nog nooit hebben we 1 declaratie ingediend. We hadden eind vorig jaar een lekkage schade en helaas hebben we nu de klantenservice van Meeus leren kennen. We krijgen geen antwoorden op vragen die we stellen, ik word aangesproken met 'meneertje, ik heb het nu al paar keer uitgelegd dat u nog niets hoort', en we krijgen dus ook nog niets uitgekeerd. Ook juridische bijstand hebben we al ingeschakeld, maar ook die worden ondanks dat het beloofd is, niet terug gebeld.
Binnenkort kunnen we overstappen, en dat gaan we ook zeker doen!