LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Melding van overlijden doorgeven aan Tele2

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Huipio

Melding van overlijden doorgeven aan Tele2

Ongelezen bericht door Huipio »

Een overlijden melden is simpel en snel geregeld. Dat staat op de site vanTele2. Mijn schoonmoeder overleed in mei en ik zou dat wel es regelen bij Tele2.
Simpel en snel. Er werd mij verteld dat ik een akte van overlijden moest opsturen. Ik heb hem aangetekend opgestuurd. Na een week niks gehoord of gezien. Effe bellen maar. Dat zal er wel doorheen geglipt zijn, was het antwoord. Dezelfde dag kreeg ik een Email.."Jammer dat u bij ons weggaat".
Effe bellen maar hoe ze het in hun bolle hoofd halen om zoiets te sturen. Een hoop blablabla en excuses. Een dag later een doos. dat was voor het terugsturen voor de apparatuur. Als je dan de bijgevoegde brief leest,hoef je het modem niet op te sturen.Breng dat maar bij de milieustraat stond er.
Gisteren 09 juni stond Post NL voor de deur. Met een pakket... de letters schreeuwde je tegemoet :'" HOERA, Gefeliciteerd...hier is je installatiepakket"
Zijn er meer mensen die zoiets hebben meegemaakt bij Tele2? Hebben die nu echt maling aan de klant? Ik heb trouwens alweer gebeld. Heb het pakket niet aangenomen. Kreeg weer een hoop blablabla en excuses.
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jun 2017 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid

NeoDutchio

Re: Melding van overlijden doorgeven aan Tele2

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als eerste gecondoleerd met het verlies van uw schoonmoeder.
Helaas gebeuren dit soort dingen bij grote logge organisaties. Zodra er eenmalig iets verkeerd wordt ingevoerd blijft er fout op fout komen. Heel vervelend voor de nabestaande, maar ik zou er verder geen aandacht aan schenken. Kost een hoop energie en geeft verder geen voldoening.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Gecondoleerd.
Te triest voor woorden, deze manier van handelen van Tele2.
Meer kan ik er niet over zeggen....

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ik heb dezelfde ervaring bij de VARA. Mijn moeder werd na haar overlijden vrolijk gefeliciteerd met haar verhuizing.... Dus het komt niet alleen bij grote organisaties voor zoals NeoDutchie zegt.

Gesloten