LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mijn contract loopt eind april af met alice en zoek nu nieuw

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
bimre

mijn contract loopt eind april af met alice en zoek nu nieuw

Ongelezen bericht door bimre »

mijn contract loopt eind april af met Alice en zoek nu een nieuwe provider omdat ik geen internet verbinding heb graag jullie mening hierover

d3R

Re: mijn contract loopt eind april af met alice en zoek nu nieuw

Ongelezen bericht door d3R »

Er zijn zoveel providers en abonnementen dat je me deze info niet snel een objectief/zinvol antwoord zult krijgen....

Op internetgebied zijn er 4 veel gebruikte netwerken voor particulieren:
-ADSL
-Kabel
-Glasvezel
-Mobiel internet

Op de eerste 3 netwerken zijn veel combinatiepakketten met bijv internet-tv-telefonie beschikbaar.

TV: wil je analoog dan zit je aan de kabel vast of wil je digitaal (digitaal=per tv een decoder aanschaffen) dit kan ook via adsl/glasvezel.

Telefonie: kan op elk netwerk, let op je belgedrag; ik heb bijv genoeg aan mn mobiel. Iemand die veel belt is goedkoper met bijv een voip abonnement of skype. Let wel op als je een alarminstallatie/pinautomaat/andere randapparatuur.

Internet: voor emailen/surfen/spelletjes spelen heb je aan een 4mb down - 1mb up een prima verbinding. Wil je veel of snel een film downloaden oid dan kun je beter een snellere verbinding nemen.

bimre

Re: mijn contract loopt eind april af met alice en zoek nu nieuw

Ongelezen bericht door bimre »

ik zoek een combinatie met telefonie ik denk dat 10 mb genoeg is voor mij

Gesloten