| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mijn pas aangeschafte Chello Classic loopt goed
-
PsychO
Mijn pas aangeschafte Chello Classic loopt goed
Ik ben heel tevreden met mijn Chello abonnement van 4mb voor 49,95
altijd een goede verbinding;
download 492.7 KByte/sec
upload 103.2 KByte/sec
Volgens mij is het abonnement ook niet duurder dan de meeste andere abonnementen.
altijd een goede verbinding;
download 492.7 KByte/sec
upload 103.2 KByte/sec
Volgens mij is het abonnement ook niet duurder dan de meeste andere abonnementen.
-
Gast
Re: Mijn pas aangeschafte Chello Classic loopt goed
pffff kan er geen IP ban komen op de IP-nummers vanaf de kantoren van UPC?????????
-
Gast
Hé Psycho, laat mij dan eens via een p2p wat bij jou op komen halen met 103,2 Kb/s? Dan zullen we wel eens zien of het met 103,2/s binnen komt. Naar de bekende benchmark sites gaat het inderdaad zo snel wel, naar alle andere servers ter wereld mag je blij zijn met een kwart ervan. Een collega van mij heeft ook zo'n fantastisch abonnement, maar als hij een interessante dvd in de newsgroups tegen komt mag ik hem met mijn xs4all light abonnementje voor hem ophalen omdat hij er 2 dagen over doet, als hij de retentietijd al haalt.
-
Gast
ach ja download test gedaan en denkt dat dat wat voorstelt :s
-
Jeanette Marijs
Ik ben zeer tevreden over de diensten van UPC. Ik heb televisie, telefonie en internet via UPC en ik heb nog nooit problemen of storingen met UPC gehad.Voor mij is UPC toppie!
-
Gast
Met P2P ben je zowel aan het up als downloaden waardoor je nooit je topdownload kunt halen.Hé Psycho, laat mij dan eens via een p2p wat bij jou op komen halen met 103,2 Kb/s?
Je bent ook altijd afhankelijk van de internet-verbinding van andere gebruikers.
De snelheid die je met P2P haalt zegt daarom ook niets over je bandbreedte.
Een Ferrari zal in een file ook zijn snelheid aanpassen, daarentegen op een rechte stille weg(bv FTP) zal hij volgas gaan.
http://img266.echo.cx/my.php?image=clip38ua.jpg
http://img266.echo.cx/img266/5976/clip27fd.jpg
Ik werk niet bij UPC en heb ook helemaal niets met UPC te maken.pffff kan er geen IP ban komen op de IP-nummers vanaf de kantoren van UPC?????????
-
Mariska Fentener
Hoi Jeanette,
Ik heb ook sinds vorig jaar deze drie produkten van UPC en ben nog altijd even tevreden. Ikvind de klantenservice altijd korrekt en vriendelijk en ben heel erg blij met al die goedkope rekeningen EN mijn mooie Siemens Dect die ik zomaar gratis van UPC heb gehad.
Drie keer HOERA voor UPC !!!
Ik heb ook sinds vorig jaar deze drie produkten van UPC en ben nog altijd even tevreden. Ikvind de klantenservice altijd korrekt en vriendelijk en ben heel erg blij met al die goedkope rekeningen EN mijn mooie Siemens Dect die ik zomaar gratis van UPC heb gehad.
-
Gast
gezien het aantal klachten over UPC lijkt me dat toch iets overdrevenDrie keer HOERA voor UPC !!!
-
Gast
gezien het aantal klachten over UPC lijkt me dat toch iets overdreven
Ach als je bij UPC werkt ben je heel blij dat je baas het goed vindt, dat je klanten afbekt als ze een klacht of storing hebben
Zo gaan ze gewoon met klanten om bij UPC
-
Gast
Ik heb nu een week Classic en mijn verbinding ligt er constant uit ik baal ontzettend dat ik de keuze voor Chello heb genomen.
Hulp van de Helpdesk is om te treuren en de afspraak dat een monteur zal langskomen is al een keer verschoven nadat deze gewoon niet komt opdagen. Kan ik hiermee mijn kontrakt wegens het niet voldoen aan de verwachtingen van het produkt laten beindigen ?
Groeten D. de Beurs / Leeuwarden
Hulp van de Helpdesk is om te treuren en de afspraak dat een monteur zal langskomen is al een keer verschoven nadat deze gewoon niet komt opdagen. Kan ik hiermee mijn kontrakt wegens het niet voldoen aan de verwachtingen van het produkt laten beindigen ?
Groeten D. de Beurs / Leeuwarden
-
Gast
Welkom in de wondere wereld van UPCHulp van de Helpdesk is om te treuren en de afspraak dat een monteur zal langskomen is al een keer verschoven nadat deze gewoon niet komt opdagen