LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Minder betalen bij KPN

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Frank445

Minder betalen bij KPN

Ongelezen bericht door Frank445 »

KPN heeft vorig jaar de snelheid van InternetPlusBellen verhoogd. Bij mij kon dit niet. Waarom weet ik niet, want de centrale is vlakbij. Vandaag een brief ontvangen dat de snelheidsverhoging definitief niet gaat lukken en dat ik nu eigenlijk teveel betaal.

Als ik zou willen, dan moet ik een code invullen op internet en krijg ik een goedkoper abonnement, snelheid blijft gelijk en ik krijg geen jaarcontract. Nou minder betalen wil ik wel. Dus ik heb dit gedaan.

Klinkt toch positief of zou er toch een truuk worden uitgehaald?

CaptainSlow

Re: Minder betalen bij KPN

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Frank445 schreef:KPN heeft vorig jaar de snelheid van InternetPlusBellen verhoogd. Bij mij kon dit niet. Waarom weet ik niet, want de centrale is vlakbij. Vandaag een brief ontvangen dat de snelheidsverhoging definitief niet gaat lukken en dat ik nu eigenlijk teveel betaal.

Als ik zou willen, dan moet ik een code invullen op internet en krijg ik een goedkoper abonnement, snelheid blijft gelijk en ik krijg geen jaarcontract. Nou minder betalen wil ik wel. Dus ik heb dit gedaan.

Klinkt toch positief of zou er toch een truuk worden uitgehaald?

Als je nieuwe abonnement (voorwaarden?) gelijk blijft aan wat je nu hebt en je niet meteen een nieuw jaarcontract krijgt, dan zou het goed moeten zijn.
Maar bij KPN heb ik nu eenmaal altijd altijd mijn bedenkingen, die denken meestal meer aan zichzelf dan aan de klant :-)

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

CaptainSlow schreef: Maar bij KPN heb ik nu eenmaal altijd altijd mijn bedenkingen, die denken meestal meer aan zichzelf dan aan de klant :-)

Dat heb ik bij elke provider , het is allemaal een pot nat.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

CaptainSlow schreef: Maar bij KPN heb ik nu eenmaal altijd altijd mijn bedenkingen, die denken meestal meer aan zichzelf dan aan de klant :-)
waar werkt u? Ik neem aan bij een heel klantvriendelijk bedrijf ;-)

CaptainSlow

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

GJvdZ schreef:
waar werkt u? Ik neem aan bij een heel klantvriendelijk bedrijf ;-)
Nee, dat niet.
Wat ik eigenlijk dacht bij die opmerking is dat KPN de laatste jaren diverse veranderingen lanceerde, bellen afrekenen per minuut, betalen ook als je geen verbinding krijgt, klanten lokken met internet/tv pakketten en ineens zomaar de analoge tv er uit halen, voor zakelijke klanten was er laats ook weer een schandaaltje.
Altijd alleen maar ten nadele van de klant, en nu ineens zouden ze aan de klant denken? Daar moet haast wel een adder onder het gras zitten.
Laatst gewijzigd door CaptainSlow op 19 mar 2011 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

CaptainSlow schreef: en nu ineens zouden ze aan de klant denken? Daar moet haast wel een adder onder het gras zitten.
Ik vertrouw dat ook niet , kpn en aan de klant denken:-)

Frank445

Ongelezen bericht door Frank445 »

Ondertussen heeft KPN korting gegeven. Duurde eventjes, maar het is hun gelukt.
Ik ben verhuisd en ook hier kunnen ze de snelheid niet halen.

Waar ik wel tevreden over ben bij KPN is hun 100% beschikbaarheid. Dat is de enige reden om niet over te stappen naar een hogere snelheid via glasvezel.

Gesloten