KPN heeft vorig jaar de snelheid van InternetPlusBellen verhoogd. Bij mij kon dit niet. Waarom weet ik niet, want de centrale is vlakbij. Vandaag een brief ontvangen dat de snelheidsverhoging definitief niet gaat lukken en dat ik nu eigenlijk teveel betaal.
Als ik zou willen, dan moet ik een code invullen op internet en krijg ik een goedkoper abonnement, snelheid blijft gelijk en ik krijg geen jaarcontract. Nou minder betalen wil ik wel. Dus ik heb dit gedaan.
Klinkt toch positief of zou er toch een truuk worden uitgehaald?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Minder betalen bij KPN
-
- Berichten: 462
- Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59
Re: Minder betalen bij KPN
Frank445 schreef:KPN heeft vorig jaar de snelheid van InternetPlusBellen verhoogd. Bij mij kon dit niet. Waarom weet ik niet, want de centrale is vlakbij. Vandaag een brief ontvangen dat de snelheidsverhoging definitief niet gaat lukken en dat ik nu eigenlijk teveel betaal.
Als ik zou willen, dan moet ik een code invullen op internet en krijg ik een goedkoper abonnement, snelheid blijft gelijk en ik krijg geen jaarcontract. Nou minder betalen wil ik wel. Dus ik heb dit gedaan.
Klinkt toch positief of zou er toch een truuk worden uitgehaald?
Als je nieuwe abonnement (voorwaarden?) gelijk blijft aan wat je nu hebt en je niet meteen een nieuw jaarcontract krijgt, dan zou het goed moeten zijn.
Maar bij KPN heb ik nu eenmaal altijd altijd mijn bedenkingen, die denken meestal meer aan zichzelf dan aan de klant
Re: Minder betalen bij KPN
CaptainSlow schreef: Maar bij KPN heb ik nu eenmaal altijd altijd mijn bedenkingen, die denken meestal meer aan zichzelf dan aan de klant
Dat heb ik bij elke provider , het is allemaal een pot nat.
Re: Minder betalen bij KPN
waar werkt u? Ik neem aan bij een heel klantvriendelijk bedrijfCaptainSlow schreef: Maar bij KPN heb ik nu eenmaal altijd altijd mijn bedenkingen, die denken meestal meer aan zichzelf dan aan de klant
-
- Berichten: 462
- Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59
Re: Minder betalen bij KPN
Nee, dat niet.GJvdZ schreef:waar werkt u? Ik neem aan bij een heel klantvriendelijk bedrijfCaptainSlow schreef: Maar bij KPN heb ik nu eenmaal altijd altijd mijn bedenkingen, die denken meestal meer aan zichzelf dan aan de klant
Wat ik eigenlijk dacht bij die opmerking is dat KPN de laatste jaren diverse veranderingen lanceerde, bellen afrekenen per minuut, betalen ook als je geen verbinding krijgt, klanten lokken met internet/tv pakketten en ineens zomaar de analoge tv er uit halen, voor zakelijke klanten was er laats ook weer een schandaaltje.
Altijd alleen maar ten nadele van de klant, en nu ineens zouden ze aan de klant denken? Daar moet haast wel een adder onder het gras zitten.
Laatst gewijzigd door CaptainSlow op 19 mar 2011 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Minder betalen bij KPN
Ik vertrouw dat ook niet , kpn en aan de klant denken:-)CaptainSlow schreef: en nu ineens zouden ze aan de klant denken? Daar moet haast wel een adder onder het gras zitten.
Re: Minder betalen bij KPN
Ondertussen heeft KPN korting gegeven. Duurde eventjes, maar het is hun gelukt.
Ik ben verhuisd en ook hier kunnen ze de snelheid niet halen.
Waar ik wel tevreden over ben bij KPN is hun 100% beschikbaarheid. Dat is de enige reden om niet over te stappen naar een hogere snelheid via glasvezel.
Ik ben verhuisd en ook hier kunnen ze de snelheid niet halen.
Waar ik wel tevreden over ben bij KPN is hun 100% beschikbaarheid. Dat is de enige reden om niet over te stappen naar een hogere snelheid via glasvezel.