Ik zag dat de topic hieover gesloten was. Maar ik wou toch nog wel even hier vermelden, dat het nieuwe modem vroeg in de avond bezorgd is en dat ik met behulp van de helpdesk (kwam er zelf niet uit) van UPC weer op het internet kan.
Mijn dank aan de medewerker van UPC voor de goede en toch ook wel snelle hulp. Dus komje er zelf niet uit, bel ze!
rg
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Modem
Re: Modem
nou breekt mijn klomp wat ik las in die andere topic over de modem: laat je het toch ff doen door een bedrijfje.. kost maar ja..
dan vraag ik me af... waaaarom!!!!
ik kreeg laatst een brief dat ze ff langs kwamen die en die tijd... ik ben dan altijd aan het trainen halverwege de avond dus wist ik dat niet... en ja hoor.. pcies in die anderhalf uur.. maarja.. van mij hoefde het neit.. want vernieuwen = (voor mij) altijd het goeie vernielen...
dus ik d8 ok.. ik hou me oude modem wel.. nee hoor.. wordt gebeld.. wanneer ze weer langs konden komen.. ik een dag uitgekozen dat me pa bij mij aanwezig was en ze kwamen hoor... ik het aansluiten...
mucho mucho problemos... hij deed het niet.. bellen wachten doorkiesnummers en minuten verder voor je iemand aan de lijn krijgt...
klopte het nummer niet wat ik adres balk in moest voeren... ik uur voor niks ingetikt... dus toen dat.. nog niet werkte moest hij zelf gaan vragen hoe of wat.. dan moest mijn netwerk ertussen uit... dat gedaan... ok klopte... kreeg nu wel de inlogpagina...hadden ze weer een verkeerde naam en inlog code aan mij toegewezen... maar ik zat erop.. dus dat ging die zo vastleggen ok.. alles goed.. na 5 minuten.. lag ik er al weer af... had die kneus daaro blijkbaar achteraf te horen juist weer het verkeerde vastgelegt... weer bellen maar konden hun niet veranderen... andere afdeling maar die waren er nu niet...dat eindelijk 2 dagen later verholpen moest ik me mailtjes binnenhalen van de server bij hun anders kon ik alles kwijt zijn... maar dat ging niet voor me netwerk het deed.. maar dat MOEST IK ZELF MAAR UITZOEKEN!!!
na veel bellen met kennissen en gedoe was me router weer in orde... en me netwerk dus...
een week bellen en geen internet maar nu eindelijk weer online... pffff
dan vraag ik me af... waaaarom!!!!
ik kreeg laatst een brief dat ze ff langs kwamen die en die tijd... ik ben dan altijd aan het trainen halverwege de avond dus wist ik dat niet... en ja hoor.. pcies in die anderhalf uur.. maarja.. van mij hoefde het neit.. want vernieuwen = (voor mij) altijd het goeie vernielen...
dus ik d8 ok.. ik hou me oude modem wel.. nee hoor.. wordt gebeld.. wanneer ze weer langs konden komen.. ik een dag uitgekozen dat me pa bij mij aanwezig was en ze kwamen hoor... ik het aansluiten...
mucho mucho problemos... hij deed het niet.. bellen wachten doorkiesnummers en minuten verder voor je iemand aan de lijn krijgt...
klopte het nummer niet wat ik adres balk in moest voeren... ik uur voor niks ingetikt... dus toen dat.. nog niet werkte moest hij zelf gaan vragen hoe of wat.. dan moest mijn netwerk ertussen uit... dat gedaan... ok klopte... kreeg nu wel de inlogpagina...hadden ze weer een verkeerde naam en inlog code aan mij toegewezen... maar ik zat erop.. dus dat ging die zo vastleggen ok.. alles goed.. na 5 minuten.. lag ik er al weer af... had die kneus daaro blijkbaar achteraf te horen juist weer het verkeerde vastgelegt... weer bellen maar konden hun niet veranderen... andere afdeling maar die waren er nu niet...dat eindelijk 2 dagen later verholpen moest ik me mailtjes binnenhalen van de server bij hun anders kon ik alles kwijt zijn... maar dat ging niet voor me netwerk het deed.. maar dat MOEST IK ZELF MAAR UITZOEKEN!!!
na veel bellen met kennissen en gedoe was me router weer in orde... en me netwerk dus...
een week bellen en geen internet maar nu eindelijk weer online... pffff
tenminste bezorgen ze dat modem nog hier tussen 4 en half 10 afgelope vrijdag nou ik ben de hele dag thuis geweest niemand geweest niks laten horen niet afgebeld niks dus ik bellen naar t cable 1(het bedrijf wat het modem zou komen vervangen) krijg alleen een bandje dat alle medewerkers in gesprek zijn heb het nu drie dagen geprobeert maar alleen het zelfde bandje dus ingesproken nog niks van gehoord dus ik wacht maar weer af. een paar jaar geleden bij de installatie waren er ook al problemen dat er niemand kwam paar maanden geleden is er ook een monteur geweest omdat internet het telkens niet doet maar het blijft slecht!
-
Waarom koopt u af en toe een nieuwe pc? Hogere snelheden, betere instelbaarheid, etc. Dit lijkt me overigens vrij logisch. Modems moeten af en toe vervangen worden.dan vraag ik me af... waaaarom!!!!
Ik heb net zelf zo'n modemruil achter de rug. Ik had overigens geen problemen. Maar ik kreeg ruim 10 dagen van te voren een brief met de datum van afelevering. Hierin werd ook vriendelijk verzocht om te bellen met een gratis (!!!!!) nummer als je niet thuis kon zijn op dat tijdstip. Dus als je gaat trainen halverwege de avond lijkt het me logisch dat je de afspraak verplaatst. Of zie ik dat helemaal verkeerd?ik kreeg laatst een brief dat ze ff langs kwamen die en die tijd... ik ben dan altijd aan het trainen halverwege de avond dus wist ik dat niet... en ja hoor.. pcies in die anderhalf uur.. maarja.. van mij hoefde het neit.. want vernieuwen = (voor mij) altijd het goeie vernielen...
Dat klopt, Chello levert service aan computers, niet aan routers. Zij zorgen voor een verbinding. Als een pc erop werkt, heb je dus een verbinding. Wil je een router aansluiten, dan moet je ook zorgen dat je de kennis hebt om dat ding aan te sluiten.maar dat ging niet voor me netwerk het deed.. maar dat MOEST IK ZELF MAAR UITZOEKEN!!!
-
Ow ja.... interpunctie en hoofdletters gebruiken zou de leesbaarheid een stuk verbeteren. Correct taalgebruik zorgt er in ieder geval voor dat mensen je wat serieuzer nemen. En ik wil hier niemand op kleine taalfouten wijzen, want ik maak deze zelf ook. Dit vermeld ik maar even voor ik hele stukken zie, waar mijn taalfouten aangestipt worden.