LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] moest/moet jij ook zo lang wacht op je bestelling van ZIGGO

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
hewilco
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2011 15:35

moest/moet jij ook zo lang wacht op je bestelling van ZIGGO

Ongelezen bericht door hewilco »

Ik wacht nu al meer als twee weken op 2 pakketjes van Ziggo
Bij Ziggo zeggen ze dat er vertraging is bij de verzending van pakketjes.
Ik denk dat dit een smoes is.
Ik lees nergens op een forum over vertraging van een Startpakket DTV en een HD Ontvanger
Bij Postnl vertelde ze dat Ziggo zelf de barcode op de paketten doen

Ze beloven veel als je klant wilt worden. als je binnen ben moet je maar wachten
op je spullen.

wilco

Dirkie
Berichten: 2991
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: moest/moet jij ook zo lang wacht op je bestelling van ZIGGO

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ik wacht nu al meer als twee weken op 2 pakketjes van Ziggo
Duidelijk statement
Bij Ziggo zeggen ze dat er vertraging is bij de verzending van pakketjes.
Ik denk dat dit een smoes is.
Ik lees nergens op een forum over vertraging van een Startpakket DTV en een HD Ontvanger
Nu wordt het wazig. Dus jij kijkt op een forum, ziet geen meldingen en denkt daarom dat het een smoes is.
Bij Postnl vertelde ze dat Ziggo zelf de barcode op de paketten doen
En wat wil dat zeggen?
Ze beloven veel als je klant wilt worden. als je binnen ben moet je maar wachten op je spullen.
Helaas is dat in sommige gevallen (maar zeker niet alle volgens mij) waar.
En om je vraag in de topic titel te beantwoorden. Bij mij belde de monteur of hij eerder mocht komen, heeft alles goed aangesloten en het werkt eigenlijk al maanden zonder problemen. Het kan dus wel :wink:

Ziggo-webteam_Alex
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 jun 2010 15:36

Re: moest/moet jij ook zo lang wacht op je bestelling van ZIGGO

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

Geachte Wilco,

Onze excuses dat je zo lang op je spullen moet wachten. We doen onze best om alles zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen.

Graag zou ik van jou, via een privé bericht, je klantgegevens ontvangen.

Klantnummer:
Postcode:
Huisnummer:
Naam van contracthouder:

Als je deze gegevens naar mij stuurd dan ga ik even kijken wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,


Ziggo Alex Webteam

Gesloten