LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mr. Zap van UPC
Mr. Zap van UPC
Mr Zap komt langs de deuren met een aanbieding voor de chello abonnee. Ze Verkopen een contract aanbieding voor een half jaar. Op het moment dat je getekend hebt en de Mr. Zap box aan huis bezorgd wordt, wordt je na een week voor heel veel televisie zenders afgesloten, omdat je geen abonnement zou hebben. Na telefoontjes emailtjes en brieven waar niet op gereageerd wordt, vraag ik om de box op te laten halen. Nee, deze moet bezorgd worden. Het adres om de box terug te bezorgen blijft echter geheim en het antwoord wat ik op mijn brief krijg. Is dat ik een contract heb voor een half jaar en dat dat ook nog eens stilzwijgend verlengd wordt als het niet 1 maand voor afloop wordt opgezegd.
Naar mijn idee heb ik wel een abonnement afgesloten voor alle zenders zeker voor 3 maanden. Ik heb gezegd dat ze contract breuk hebben gepleegd en dat ik op grond daarvan van het contract af wil.
Wat is hierop uw antwoord. En hebben meer mensen last van Mr. Zap die zijn afspraken niet nakomt.
Met vriendelijke groet,
Mw. M. Versendaal
Naar mijn idee heb ik wel een abonnement afgesloten voor alle zenders zeker voor 3 maanden. Ik heb gezegd dat ze contract breuk hebben gepleegd en dat ik op grond daarvan van het contract af wil.
Wat is hierop uw antwoord. En hebben meer mensen last van Mr. Zap die zijn afspraken niet nakomt.
Met vriendelijke groet,
Mw. M. Versendaal
Re: Mr. Zap van UPC
Jammer voor u. U wist voordat u met UPC in zee ging hoe het bedrijf te boek staat, bij klanten en aandelenbeurs. Stom van u om een dienst af te nemen van UPC !
volgens mij is er in nederland een wet waarin geregeld is dat je binnen acht dagen van je aankopen af kunt zonder opgaaf van reden.
mr zap is niet van upc mr zap kun je bellen op 0900-10 20 200
en oh ja Miranda, kpn heeft meer schuld dan upc en met dooddoeners voeg je niks toe aan dit forum en ja Jan dat heet de Colportagewet, moet je wel binnen 7 of 8 dagen reageren, dus dat klopt en miranda kan gewoon opzouten met haar papagaaie-uitspraken.
en oh ja Miranda, kpn heeft meer schuld dan upc en met dooddoeners voeg je niks toe aan dit forum en ja Jan dat heet de Colportagewet, moet je wel binnen 7 of 8 dagen reageren, dus dat klopt en miranda kan gewoon opzouten met haar papagaaie-uitspraken.
Ja, idd stom dat je diensten bij upc hebt afgenomen. Je moet nu inmiddels wel weten dat ze je vele beloften doen maar dat je blij mag wezen als ze er 1 nakomen. Dat is UPC!!!!
Ik heb ruim een jaar Mr zapp, zonder klachten!!! Ondertussen heb ik ook een extra abbonnement afgesloten, dit ging ook perfect. Het hoeft dus niet altijd fout te gaan.
u is en was toch ontslagen bij upc ?anders zit u zeker bij de volgende ontslagronde mijnheer sockolsky ?
er volgen nog vele ontslagrondes GELUKKIG WHAAAAAAA
er volgen nog vele ontslagrondes GELUKKIG WHAAAAAAA
wij hebben ook Mr. Zap en volgens mij is het zo dat je dus eerst het uitgebreide pakket te zien krijgt en daarna dus het standaard pakket, behalve als je een extra abbo neemt. weet dus niet waar jij voor betaald. voor bijv cinenova moe(s)t je extra betalen. betaal je niet kun je het niet kijken. kijk het even na!
zoals al aangegeven.. mrzap is niet van UPC.
MR Zap is een bedrijf op zich die diensten aanbiedt via de kabel.
Zij zitten naast het upc netwerk ook op het essent en casema netwerk en leverden bij de 1ste big brother de 4 live streams bij casema klanten.
zie voor meer info www.mrzap.nl en zie dat mrzap niet van upc is !!
MR Zap is een bedrijf op zich die diensten aanbiedt via de kabel.
Zij zitten naast het upc netwerk ook op het essent en casema netwerk en leverden bij de 1ste big brother de 4 live streams bij casema klanten.
zie voor meer info www.mrzap.nl en zie dat mrzap niet van upc is !!
duhhhhhh, dat weet ik ook wel, beste mezelf, het bedrijf heet trouwens geen Mr Zapp, maar mediakabel (http://www.mediakabel.nl).
Maar ja, als je UPC hebt voor je kabel, heb je Mr Zapp via UPC.
Dus als er wat met Mr Zapp is, moet je toch connecten met UPC.
En wat Sockolsky schrijft:
Maar ja, als je UPC hebt voor je kabel, heb je Mr Zapp via UPC.
Dus als er wat met Mr Zapp is, moet je toch connecten met UPC.
En wat Sockolsky schrijft:
Is wel leuk, maar ze geven toch duidelijk aan dat je voor vragen of problemen bij je kabelmaatschappij moet wezen. (wat eigenlijk heel erg vreemd is, want deze geeft het alleen door, maar nu moeten ze ook de 'service' leveren voor een ander bedrijf.mr zap is niet van upc mr zap kun je bellen op 0900-10 20 200
ik betaal alleen voor de decoder, maar ontvang op spice platinum na alle zenders inc. cinenova1 en cinenova2
gewoon gratis kijken naar alle kanalen ,ze vragen er zelf om .dmv zelf gemaakte kaartje.hahahahahahahah