LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Naheffing Tweak door hun fout

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
RR1981

Naheffing Tweak door hun fout

Ongelezen bericht door RR1981 »

Beste,

Ik ben al jarenlang een tevreden klant bij Tweak (internet/bellen/tv) en heb dit sinds een week opgezegd omdat ik niet mee wil in hun nieuwe tv-aanbod.

Nu komen ze tot mijn grote verbazing echter tot de ontdekking dat er al 27 maanden per ongeluk geen HD Extra pakket aan mij is gefactureerd terwijl ik dit wel ontvangen heb. Dit is mij eerlijk gezegd ook nooit opgevallen.
Ze geven in de mail toe dat dit hun fout is.

Nu willen ze die mij naheffen (ong. € 210) en bieden de mogelijkheid dit in maximaal vier termijnen te doen.

Ik ben eerlijk gezegd verbijsterd dat, na jarenlang vaste klant te zijn geweest, ik voor hun fout moet opdraaien.

Kunt u mij hierin adviseren wat te doen?

Alvast bedankt!

berndv

Re: Naheffing Tweak door hun fout

Ongelezen bericht door berndv »

Heeft u zelf gekozen voor dit pakket of hebben ze dit zelf "per ongeluk" aangezet en komen ze daar nu net achter?

RR1981

Ongelezen bericht door RR1981 »

Nee, dit is wel ooit aangevraagd.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Dan lijkt het me niet meer dan terecht dat er ook voor betaald dient te worden, ook al is dit door een fout niet gebeurt. U heeft er gebruik van gemaakt en u heeft er zelf om gevraagd.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

RR1981 schreef:Kunt u mij hierin adviseren wat te doen?
In gaan op het aanbod om gespreid te betalen. De verplichting om het verschuldigde bedrag te voldoen rust op uw schouders. En hier geld een verjaringstermijn van vijf jaar. Zie het als een gratis lening.

Gesloten