Beste,
Ik ben al jarenlang een tevreden klant bij Tweak (internet/bellen/tv) en heb dit sinds een week opgezegd omdat ik niet mee wil in hun nieuwe tv-aanbod.
Nu komen ze tot mijn grote verbazing echter tot de ontdekking dat er al 27 maanden per ongeluk geen HD Extra pakket aan mij is gefactureerd terwijl ik dit wel ontvangen heb. Dit is mij eerlijk gezegd ook nooit opgevallen.
Ze geven in de mail toe dat dit hun fout is.
Nu willen ze die mij naheffen (ong. € 210) en bieden de mogelijkheid dit in maximaal vier termijnen te doen.
Ik ben eerlijk gezegd verbijsterd dat, na jarenlang vaste klant te zijn geweest, ik voor hun fout moet opdraaien.
Kunt u mij hierin adviseren wat te doen?
Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Naheffing Tweak door hun fout
Re: Naheffing Tweak door hun fout
Heeft u zelf gekozen voor dit pakket of hebben ze dit zelf "per ongeluk" aangezet en komen ze daar nu net achter?
Re: Naheffing Tweak door hun fout
Nee, dit is wel ooit aangevraagd.
Re: Naheffing Tweak door hun fout
Dan lijkt het me niet meer dan terecht dat er ook voor betaald dient te worden, ook al is dit door een fout niet gebeurt. U heeft er gebruik van gemaakt en u heeft er zelf om gevraagd.
Re: Naheffing Tweak door hun fout
In gaan op het aanbod om gespreid te betalen. De verplichting om het verschuldigde bedrag te voldoen rust op uw schouders. En hier geld een verjaringstermijn van vijf jaar. Zie het als een gratis lening.RR1981 schreef:Kunt u mij hierin adviseren wat te doen?