LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] naverhuizing Internetplusbellen zonder bellen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
koojak

naverhuizing Internetplusbellen zonder bellen

Ongelezen bericht door koojak »

Nooit eerder heb ik problemen met IPB gehad, maar sinds mijn verhuizing op 18 december 2008 heb ik geen telefoon meer.
De eerste dag had ik zelfs nog mijn oude nummer uit Zoetermeer actief, maar na een belltje dat ik nu in Voorschoten woon was dat heel snel verdwenen. Helaas is er nog steeds geen ander nummer actief.
Ik mail en bel regelmatig met de service desk, maar het probleem blijft bestaan veel verder dan "ik heb nu boven aan de lijst gezet" kom ik niet. Een andere "oplossing" die ik per mail kreeg was " wij kunnen u niet helpen bel onze service lijn".
Ik heb de KPN van oudsher hoog in het vaandel gehad maar dat is nu toch wel wat veranderd,
Iemand suggesties om door deze impasse heen te komen ?

mvg

koojak

D1RK

Re: naverhuizing Internetplusbellen zonder bellen

Ongelezen bericht door D1RK »

Stuur een aangetekende brief waar in U binnen een week eist dat de telefoon verbinding weer werkt.

Controleer wel of Uw modem en telefoon nog goed zijn, eventueel bij buren of vrienden voor zekerheid.

Als ze niet leveren binnen deze week waar U al voor betaalde is dan het Contract Ontbonden zonder opzegtermijn en kunt U elders een nieuwe aanvragen.

Meestal is dit soort harde maatregelen nodig.

Ook de Primafoon winkels hebben vaak betere ingangen dan U dus daar een keer klagen en langs gaan wil ook vaak helpen.

Gesloten