LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuw beleid met betaalingen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
keyboard shithead

Re: nieuw beleid met betaalingen

Ongelezen bericht door keyboard shithead »

het zijn over het algemeen geen breinen die op het callcentre van UPC werken keyboard hero dus inderdaad je zal wel uit ervaring spreken. Ik leer mijn mensen bij mij in het bedrijf dat als ze het antwoord niet weten dat ze niet iets moeten verzinnen maar OF doorschakelen naar iemand die het WEL weet. of beloven dat je het zal uitzoeken en dan ook ECHT terug bellen. Niet vragen aan de klant om terug te bellen maar zelf bellen. Als ik bij UPC zou werken en ik zou elke dag 100 mensen met klachen aan de lijn krijgen dan zou ik bij mezelf te rade gaan wat er in godsnaam aan de hand is bij het bedrijf. Ik zal je vertellen dat wij wereldwijd mensen leveren aan de meest gerenomeerde bedrijven (ook al hebben sommige niet echt een goede naam) wij leveren mensen af met een goede opleiding om telefonische problemen te verwerken en op te lossen. Helaas zijn die mensen te duur voor UPC want daar kunnen ze inderdaad nog wel wat intellect gebruiken tussen al die typgeiten die daar zitten.

Gast

Re: nieuw beleid met betaalingen

Ongelezen bericht door Gast »

net niet maar ze komen wel in de buurt.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: nieuw beleid met betaalingen

Ongelezen bericht door puma73 »

--------------------------------------------------------------------------------

Beste gast,



Het personeel wat er werkt heeft waarschijnlijk de lagere school niet afgemaakt en de rest bestaat uit figuren die het principe hanteren Naar boven likken en naar beneden trappen.

Ze beloven gouden bergen DTV "meneer 2 maanden gratis kijken, vervolgens een pakket van uw keuze b.v. cinenova."

Toen ze de eerste keer kwamen konden ze het niet installeren (probleempje) er moet eerst internet geinstalleerd worden, er lopen 2 werkopdrachten doorelkaar heen en daarom kan DTV niet geinstalleerd worden.

Toen internet geinstalleerd was kwam er een monteur om DTV te installeren. Komt binnen met de uitspraak,"het zal wel niet goed lukken want er is storing in de computer" en inderdaad de monteur ging weg, liet de decoder achter en noteerde op de werkopdracht (nog steeds in mijn bezit) systeem niet werkend afgeleverd. Ook hier moets ik zelf bellen voor een vervolgafspraak.

Vervolgens vallen er rekeningen op de deurmat voor DTV. wat schetst mijn verbazing datum installatie is datum ingang betaling elke maand 79, = euro. Ik had toch recht op 2 maanden gratis kijken.
Goed fouten worden overal gemaakt. na 2 maanden afspraak gemaakt, ik koos voor het pakket met cinenova. intussen al contacyt gehad met helpdesk de rekeningen zouden worden veranderd. nou mooi niet.

Intussen internet geinstalleerd binnen 2 dagen geen internet (modem ofline) "kunt u zelf niet verhelpen meneer" moet een monteur doen, Op mijn vraag wanneer dan krijg je als antwoord "dat weet ik niet" en week lang achter aan gebeld, aanspraak gemaakt op het garantieplan.

Een foutje gemaakt met internet bankieren gevolg dubbele afschrijving. Met iedereen een terugboeking geregeld, behalve UPC "meneer we hebben niks ontvangen" toen ze het (na 8 weken) eindelijk wel "ontvangen" hadden terug geboekt minus 12,50 administratiekosten. Zijn het niet mijn centen? waar halen ze de onbeschoftheid vandaan. DTV 2 maanden gratis kijken? garantieplan bij storingen langer dan 24 uur?

Ik geloof dat ik zo langzamerhand het recht wel heb om deze organisatie een stelletje oplichters te noemen. gen enkele, maar dan ook geen enkele afspraak komen ze na.

Maar ze meten zich wel een attitude aan, als ze bellen omdat ze geld willen zien ( nu ongeveer volgens HUN berekeningen euro 1000,=) is het eerste wat ze opmerken "dus u wilt niet betalen"

Ik heb nooit machtiging gegeven om geld van mijn rekening af te schrijven. (gelukkig) Toch presteren deze oplichters het (eenmaal) geld van mijn rekening te halen, nu niet meer UPC is nu geblokkeert.

Ik wacht rustig af, ik zal eerdaags wel post krijgen van hun broeders in het kwaad "interum justitia" dat ik binnen zoveel dagen moet betalen anders sturen ze een deurwaarder op me af.

Nou, ik kan niet wachten tot in de rechtszaal om te zien hoe ze bakzeil moeten halen. mijn advies naar iedereen, problemen met UPC/UPG, bewaar alle correspondentie, dan kun je altijd aantonen dat deze organisatie gemaakte afspraken niet nakomt.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: nieuw beleid met betaalingen

Ongelezen bericht door puma73 »

zeker ook weer zo'n helpdeskmedewerker die hier zijn tijd zit te verdoen i.p.v. van werken

hks

Re: nieuw beleid met betaalingen

Ongelezen bericht door hks »

lol puma dat heb jij goed gezien hahahahha :D
ik weet niet of jij ooit gehoord heb van pauzes maar ja dat heb je als je niet hoef te werken en alleen maar kan zeuren toch maar je staat medewerkers toch af te zeuren nouw stel je vraag eens kijken of ik echt geen school afgemaakt heb en eens kijken of ik echt zo dom ben als dat jij beweert

Gast

Re: nieuw beleid met betaalingen

Ongelezen bericht door Gast »

WAAROM GAAN DE HELPDESK MEDEWERKERS ER ALTIJD VANUIT DAT WAT IN HET SYSTEEM STAAT KLOPT. WAAROM STAAT ER ALS IK VANDAAG BEL WEL EEN INSTALLATIE AFSPRAAK IN HET SYTEEM EN ALS IK MORGEN WEER BEL NIET? WAAROM ZEGT DE HELPDESK MEDEWERKER DAT IK NIET HEB OPGEZEGD OMDAT DAT NIET IN HET SYSTEEM STAAT TERWIJL IK DE OPZEGBRIEF ZOWEL AANGETEKEND HEB VERZONDEN ALS PERSOONLIJK HEB LANGSGEBRACHT? WAAROM ZEGT DE HELPDESKMEDEWERKER DAT IK DAT HAD MOETEN WETEN OMDAT IK GEEN BEVESTIGINGSBRIEF HEB ONTVANGEN VAN MIJN OPZEGGING? WAAROM KRIJG IK VERVOLGENS MAAR GEEN SCHRIFTELIJKE BEVESTIGING ALS INMIDDELS WEL PER TELEFOON IS BEVESTIGD DAT IK HEB OPGEZEGD. WAAROM ZEGT EEN HELPDESK MEDEWERKER DAT IK DE VOLGENDE DAG TERUGGEBELD ZAL WORDEN, EN DE VOLGENDE DAG WEER EN DE VOLGENDE DAG WEER EN DE VOLGENDE DAG WEER, TERWIJL JE TOCH NIET TERUGGEBELD ZAL WORDEN. ZAL IK NOG EFFE DOORGAAN?
IK BEN BENIEUWD NAAR JE ANTWOORDEN!!!!!

hks

Re: nieuw beleid met betaalingen

Ongelezen bericht door hks »

nouw kijk waarom een medewerker ervan uit moet gaan van wat er in de systeem staat de waarheid is omdat niet iedereen die je aan de lijn krijgt die spreekt de waarheid voorbeeld een klant beweert dat hij geen aanmaning gekregen heeft en is boos omdat hij wordt doorgegeven aan de incasso en beweert aan de telf. dat hij het echt niet ontvangen heeft en later blijkt dat hij met die aanmaningen naar de advocaat is gestapt en zo heb ik veel meer voorbeelden en echt waar de raarste en stomste uitleggen die je van klanten kan krijgen die je willen oplichten waar je bij staat volgens mij hebben ze te vaak gezegd dat alleen mogolen bij upc werken want ze denken dat ze je kunnen belazeren waar je bij staat en als een medewerker zegt dat je wordt terug gebeld door hem dan liegt hij want ze mogen niet terugbellen alleen een van een supurvisor mag terugbellen en als hij het toch zegt dan wil hij gewoon van je af omdat je hem waarschijnlijk te gek maakt want mensen willen dat je hun helpt maar dan moeten ze een ding niet doen en dat is dit gesprek kost mij 0,10 cent per gesprek want dan moeten ze haasten en kunnen ze het niet goed voor hun uitzoeken en dan moet je eens nagaan hoeveel mensen elke maand een factuur krijgen en dat het fout kan gaan daarmee begijp ik best dat mensen boos zijn daarover maar die hoor je ook alleen maar kom nouw laten we eerlijk zijn als het zon slecht bedrijf zou zijn als iedereen beweert dan zou upc toch allang bankroet zijn toch ?//?//?? in plaats van uitbereiden maar de belangrijkste is er zijn ook veel mensen die MISBRUIK WILLEN MAKEN DOOR TE LIEGEN EN DIE DE BOEL WILLEN BELAZEREN EN HET IS JAMMAR MAAR DAT IS HET MAATSCHAPPIJ DE GOEDE MOETEN LIJDEN DOOR DE SLECHTE en een ding hebben ze wel gelijk ze betalen veels te weinig salarissen uit lol :D

guard-dog

Re: nieuw beleid met betaalingen

Ongelezen bericht door guard-dog »

Ik heb nog nooit problemen gehad bij UPC, omdat ik als kind heb geleerd mijn geld zaakjes goed te regelen. Ik begrijp dus dat er op dit forum kneusjes zijn die dat niet hebben geleerd (joopieo en de rest op dit forum). Neem nou zekere WIM ( zie bovenste forum uit de lijst) deze persoon probeerd wat eigenwaarde waarde te creeren in zijn miserabele leventje (wat een sukkel). Jullie zijn met z'n allen zo ontzettend zielig dat ik er gewoon geen woorden voor heb. En neem dan die John (werknemer van UPC), als er 1 persoon op deze wereld is die nog zieliger is als dit misselijk makende mannetje zou ik dat graag willen weten, zodat we dat soort gore puistjes van onze maatschapij kunnen uitdrukken voor het te laat is en uitgroeien tot een grote gore pusbult.

verder wens ik jullie een depressieve kerst toe en een misselijk makend nieuw jaar!!!

p.s keyboard hero schreeuwen doe je inderdaad aan de rand van een voetbalveld om de jongens aan te moedigen, en niet aan de telefoon.
hero! Prettige dagen en een gelukkig nieuwjaar :wink:

Gast

Re: nieuw beleid met betaalingen

Ongelezen bericht door Gast »

guard-dog jij hebt nog nooit problemen met upc gehad omdat je geluk hebt of misschien omdat je geen pech hebt gehad. ik heb ook geleerd mijn zaken goed geregeld te hebben maar tegen een tegenpartij die nergen op reageert doe je niks of weining!!!

bella

Re: nieuw beleid met betaalingen

Ongelezen bericht door bella »

Geplaatst op 26 Dec 2003 15:41 door bella


--------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst op 26 Dec 2003 15:33 door bella


--------------------------------------------------------------------------------

ik zit al meer dan een jaar bij upc en betaal 50,94 per maand voor internet.
Nu al een paar maanden krijg ik steeds een rekening van 101,88 euro, omdat volgens mijn eigen berekeningen ik hun niets verschuldigd ben maak ik iedere maand een overschrijving van 50,94 euro per maand ,dat is het maandelijkse bedrag wat ik hoor te betallen.maar UPC stuurd steeds iedere maand een nota van 1021.88 euro
Ik heb hun al een paar keer gebeld en er word tegen me gezegd dat ik geen achterstanden heb.
maar de nota's van 101,88 blijven binnen komen.
Nu heb ik weer gebeld en deze keer de naam van de medewerker genoteerd + datum en tyd.
deze medewerker zei tegen me dat ik geen achterstanden heb,en als ik het heel erg vervelend vond dat mijn factuur niet klopte moest ik deze maar betalen en een maand UPC overslaan,daarna zou mijn factuur weer gewoon worden dwz 50,94 per maand.
zo gezegd zo gedaan.
En idd de volgende nota was 50,94
ook deze werd zoals iedere maand aan UPC overgemaakt
de nota die daarop volgde was weer 101,88
Ik heb deze keer UPC niet gebeld maar ge-emaild
Mijn hele verhaal heb ik op papier gezet in de hoop dat UPC hun fout zou zien of toegeven.
Mooi niet ik krijg een mailtje terug dat ik de maand oktober niet heb betaald,weer stuur ik een mail terug en vertel wat hun medewerker tegen me zei dat ik oktober niet hoefde te betalen omdat ik in september dubbel heb betaald
Hun antwoord was heel simpel
U heeft oktober niet betaald wilt u deze rekening zo snel mogelijk aan ons overmaken.
Hoe kan dit???
Ze kijken alleen naar de maand die niet betaald is,
ze kijken niet naar een maand eerder die dubbel betaald is.

weet iemand wat ik kan en mag doen??
alvast bedankt

Gast

Re: nieuw beleid met betaalingen

Ongelezen bericht door Gast »

bella zeg het zo snel mogelijk op. dit kan nog jaren doorgaan. bespaar je de ellende en frustratie!! geloof mij en andere slachtoffers van UPC. als alles goed gaat zal je geen problemen met ze hebben. alleen als het een maal mis gaat...................... dit wil je echt niet . dan wordt je afgesloten dan krijg je een brief van een incasso bureau!!!! dat is echt upc.

Gast

Re: nieuw beleid met betaalingen

Ongelezen bericht door Gast »

--------------------------------------------------------------------------------

Met die zogenaamde geldnood valt het reuze mee bij ons gezonde UPC. De extra kosten die al dat aanmanen met zich brengt, verhalen we gewoon op de mensen die we aanmanen!
Het tarief voor kabel-tv begint eindelijk Westerse vormen te krijgen en daar zullen we binnen een jaar of vijf ook winst op gaan maken. De tariefsverhogingen zijn inmiddels ingang gezet en over 3 jaar betalen we in Nederland (in het UPC gebied) allemaal wat kabel-tv werkelijk kost: € 19.95 per maand voor het basispakket.
Op Internet en telefonie maken we nu al genoeg winst. Wanneer mensen vervelend gaan doen en hun rekeningen niet betalen, dan sluiten we ze gewoon af. Soms is het zelfs zo dat ik heel vervelende mensen die ik aan de telefoon krijg meteen nog dezelfde dag afsluit. Zitten ze een beetje te schreeuwen en te schelden aan die telefoon... Dat pikken we dus niet, een beetje respect willen we bij UPC. Dus als je problemen met UPC wilt, dan betaal je gewoon je rekening NIET op tijd en als klap op de vuurpijl ga je de medewerkers van UPC lastig vallen. Jullie zijn echt heel domme mensen, wij willen jullie niet eens als klant. Maar denk er om>>> Zelfs wanneer we je al hebben afgesloten, zul je toch nog de openstaande rekeningen moeten betalen, al is het 2 jaar later. En de rechter geeft ons altijd gelijk.

Gast

Re: nieuw beleid met betaalingen

Ongelezen bericht door Gast »

Ook al heb je als klant gelijk dan nog willen wij dat je betaalt. UPC heeft niks te maken met klanten. Ook al zal de rechter in 9 van de 10 gevallen in het voordeel van de klant beslissen.

Gast

Re: nieuw beleid met betaalingen

Ongelezen bericht door Gast »

Wanneer mensen hun papiertjes goed bewaard hebben ja. Anders hebben ze zwaar pech gehad bij de rechter.

Gast

Re: nieuw beleid met betaalingen

Ongelezen bericht door Gast »

95 van de 100 klanten verliezen het tegen UPC, omdat ze zelf echt HOOG van de toren blazen, maar als mensen het echt uit gaan zoeken blijkt dat ze het zelf fout doen.

Dean

Re: nieuw beleid met betaalingen

Ongelezen bericht door Dean »

Hahaha, lees ik hierboven dat de rechter UPC altijd gelijk geeft??
Dus niet, in mijn geval heb ik gelijk gekregen.
Ik bewaar altijd alles en heb de bewijsstukken netjes voor gelegt aan de rechter, en deze kon niet anders dan concluderen dat de fout in mijn geval bij UPC lag.(ze hadden een administratieve fout gemaakt.. :twisted: ..zichzelf dus in de vinger gesneden.)

Het heeft me wel anderhalf jaar gekost om van UPC af te komen, maar heb uiteindelijk wel gelijk gekregen.

En die zogenaamde UPC-medewerkers die lopen te gillen dat UPC iedere rechtzaak wint, doen dat alleen maar om klanten bang te maken die in een rechtzaak terechtkomen.
Maarre, als jij je zaakjes op orde hebt, en de bewijzen op tafel kan leggen, dan kan zelfs UPC niet meer ontkennen dat ze fout zitten.

Dus voor iedereen die in een rechtzaak terechtkomt:
Er zijn zat klanten die het winnen!

Gesloten