LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuw modem UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Tia

Nieuw modem UPC

Ongelezen bericht door Tia »

Hier op de forum lees ik voor het eerst over de nieuwe modem van UPC. Gisteren hadden wij geen internet. Wij bellen naar de klantenservice. krijgen een bandje: er is momenteel een storing in uw regio, wij zullen er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Vandaag, nog geen internet. Weer bellen. Toen kregen we voor het eerst over de nieuwe modems te horen. Ze hebben in december een brief erover gestuurd (WELKE BRIEF?!?!?!?!) dat wij moesten aangeven wanneer ze konden komen. Dan denken ze niet: goh we hebben niks van de klant gehoord, laten we een herinnering sturen. Nee niks. pats boem stekker eruit! En ze kunnen hem niet meer erin pluggen. Wanneer ze langs komen? volgende week woensdag!

Rekeningen, die krijgen we wel netjes maar een brief of een herinneringsbrief? Echt niet! En als ik dan lees over alle problemen die mensen hier hebben ondervonden na het plaatsten van het nieuwe, dan staat ons nog veel gezeik te wachten!

Gast

Re: Nieuw modem UPC

Ongelezen bericht door Gast »

Nou inderdaad, maak je borst maar nat! :shock:

Gast

In de brief werd niet gevraagd of je aan wou geven wanneer ze konden komen, maar gewoon een datum en tijd waarop een koerier het nieuwe modem zou komen afleveren.

Je kon wel bellen als de datum en tijd je niet uitkwamen.

Gast

Gast de brief is volgens mij nooit aangekomen!

Gast

Bij ons maakte UPC het gisteren erg spannend.

Gistermorgen hadden wij geen internet meer. Na wat testjes besloot ik de helpdesk te bellen. Uiteraard kreeg ik het bandje van de storing in onze regio te horen. Ik bleef hangen en kreeg na enige minuten een helpdeskmedewerker aan de lijn.

"Meneer, u maakt nog gebruik van een oud modem. U mag blij zijn dat je nog zo lang ineternet hebt gehad." Het bleek dus dat je met de oude modems niet meer op internet kunt komen. Maar blij zijn dat ik nog zo lang internet heb gehad???!!??? Daar betaal ik gvd voor!

Begin november zou iemand langskomen om het modem op te halen. Een halve vrij dag genomen, maar niemand gezien. Uiteraard contact opgenomen met het bedrijf dat het modem zou komen brengen. We waren van de lijst geschrapt:S. Erg vreemd. Vervolgens dus weer gebeld met UPC, maar na een hele tijd naar het bandje te hebben geluisterd de moed opgegeven.

Natuurlijk ga je ervan uit dat, als je gemeld hebt dat je modem niet geleverd is, UPC dan zorgt dat het zo snel mogelijk nageleverd zou worden. Niets bleek minder waar.

Doodleuk kregen we gisteren van de ietwat brutale helpdeskmedewerker te horen dat we maar moesten wachten tot maandag a.s. Dan zou er iemand met het modem komen.

Erg fijn als je niet zonder internet kunt ivm projecten voor je studie :x Om nog maar te zwijgen over werkzaamheden die mijn vader nog moet verrichten!

klaar

Ongelezen bericht door klaar »

Ik heb mijn vaste telefoonlijn opgezegd omdat ik die bijna nooit gebruik, maar vervelend is dat ik internet via de kabel nu verplicht bij UPC en Chello moet aanvragen. Nu ik dit allemaal lees word ik er niet echt vrolijk van. :cry:

Hasjroker1

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Leve XS4ALL Geen datalimit, Geen fair use polici. Gewoon gaan met die banaan. Stabiel en betrouwbaar. Dag UPC Op naar jullie falliesement hahaha.

Chris

Ongelezen bericht door Chris »

Voor diegenen die geen bericht hebben gehad zou ik zeggen, dat als je internet niet meer werkt, even een brief moet gaan opstellen.
met de vermelding dat zij aan contract breuk doen.
daarmee kun je dus ook per direct je contract annuleren, zonder bij komende kosten.
Let wel op stuur dit aangetekend naar upc toe, kost iets meer maar je hebt wel een onvangst bevestiging.
Zo ben ik ook van UPC afgekomen.
Als je toch gebruik van upc wilt blijven maken stuur dan alsnog deze brief, en vermeld dat alle bijkomende kosten op hun rekening komt, omdat ze je niet hebben gewaarschuwd.
Dus al je een dag vrij neemt omdat de monteur langs zou komen en die komt niet dat je deze uren in rekening gaat brengen op kosten van UPC.
Als je telefoontjes moet gaan plegen, noteer deze dan en breng die ook in rekening van UPC.

Gewoon alle uren en tijd en geld die er in steekt verhalen op UPC.

Op deze manier worden ze mischien, maar dan ook heeeeel mischien wakker.
Ik heb dat ook al eens eerder gedaan voor een paar jaar terug, en ze hebben alles vergoed, ze zullen wel moeten, ze jagen jou op kosten.

en anders dreig je met een rechtzaak, daar schrikken ze ook wel van.
en als dat niet helpt, stel zamen met een advocaat een brief op en lever de kosten daarbij gelijk in.
Je zult zien dat de advocaat wel wil meewerken.
maar goed om alle UPC gebruikers te waarschuwen, dit is nog maar het begin van alle ellende, er komen nog wel meer problemen.

PS als je een nieuwe modem krijgt niet opnieuw een contract tekenen.
Anders kunnen ze jou op het nieuwe contract gaan choken, oftewel je verbinding naar internet beperken.
Dat is de bedoeling van deze nieuwe modems, kunnen ze precies zien hoeveel je download en wat je download, en als je het nieuwe download limiet overschrijd dan kunnen ze je dus choken.
Je hebt tenslotte een nieuw contract ondertekend.
suc6

advanhal

Ongelezen bericht door advanhal »

Nou u klaagt allemaal over UPC. Ik ben daar ook een jaar lid geweest. In al mijn wijsheid besloot ik de overstap te maken naar adsl via Versate. Nou dat heb ik geweten. Wat een Drama.Met geen pen te beschrijven.Nadat ik 2 maanden gewacht had was er nog niets en toen er eindelijk een verbinding kwam na weer ee naantal weken later bleken er in de central bij versatel wat foutjes gemaakt te zijn> het heeft me ca. 3 uur bellen gekost naar alle diverse fases binnen versatel a€ 0.70 per minuut om de verbinding in orde te krijgen. OP brieven,aangetekende brieven, mailtjes enz reageert men niet als er gevraagd wordt om schade vergoeding.En bellen .....dus maar even niet anders kan ik gaan werken voor de telefoonkosten Werkelijk een drame dit bedrijf. Niet doen dus.

hoffie2

Ongelezen bericht door hoffie2 »

tip 1: Kijk wat de prijs is van de Helpdesk ;-)

als je een beetje op internet rondneust en de forums leest over diverse aanbieders was je niet op Versatel uitgekomen :wink:

Lazy

Ongelezen bericht door Lazy »

Vraag aan Chris! Hoezo, als je een nieuwe modem krijgt, dan heb je toch geen nieuw contrakt?

Ik heb al zo,n 4 jaar chello en heb in November jl. die nieuwe modem gehad. Dan kan ik toch nu per maand wel mijn abonnement opzeggen? Ik heb getekend voor de ontvangst van die modem. Ik dacht toch niet voor een nieuw contrakt?

Ik wil binnen kort overgaan naar xs4all. Zou ik graag wel even willen weten of dat nu kan!

hoffie2

tuurlijk niet, nieuw modem is geen nieuw contract

Gast

mensseu denken we wel aan de bak ijswater voor UPC/Chello?????

lijkt me leuk die douche op de PC's van kwello :lol:

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Gast,

Bij Tia (ik neem aan dat zij een vrouw is) moet je niet zeggenL Maak je borst maar nat, maar maak je borsten maar nat. Namelijk Campina en Melkunie zit op haar borstkas gefuseerd!!

Groet,

Neppie.

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Lazy, doe zoals ik het doe. Blijf zitten en geef UPC tips. Dat werkt. Ik heb namelijk ervoor gezorgd dat die Fair Use policy (en met feiten erbij) eraf gehaald werd. De Classic is 4 Mbit downstream en 1 Mbit upstream geworden. De Plis is 8 Mbit en 1 Mbit geworden. Heel fijn. Ik heb helemaal geen klachten en die Monique die directeur is krijgt van mij een hele grote bos bloemen. Nee UPC is hele erg goed bezig, Geen problemen mee en nooit gehad ook.

Heerlijk. Ik blijf en ik geef tips hoe het anders kan en ze luisteren ook nog.

hoffie2

Lazy, doe zoals ik het doe. Blijf zitten en geef UPC tips. Dat werkt. Ik heb namelijk ervoor gezorgd dat die Fair Use policy (en met feiten erbij) eraf gehaald werd. De Classic is 4 Mbit downstream en 1 Mbit upstream geworden. De Plis is 8 Mbit en 1 Mbit geworden. Heel fijn. Ik heb helemaal geen klachten en die Monique die directeur is krijgt van mij een hele grote bos bloemen. Nee UPC is hele erg goed bezig, Geen problemen mee en nooit gehad ook.

Heerlijk. Ik blijf en ik geef tips hoe het anders kan en ze luisteren ook nog.
Heee neppie en nu niet meer zoveel drinken hoor, is helemaal niet goed voor je

Gesloten