LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe modem

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
rg

Nieuwe modem

Ongelezen bericht door rg »

Hierbij zou ik even willen vragen of dat er al mensen zijn, die de nieuwe modem al hebben draaien.

Ik krijg morgen een nieuwe modem en die oude halen ze dan op. Je moet het zelf installeren en daar zie ik een beetje tegen op, omdat ik er eigenlijk weinig of geen verstand van heb.

Kennis van mij heeft het vanmiddag per koerier gekregen en krijgt het nu niet aan de praat, terwijl hij juist wel verstand heeft van computers en dergelijke. De helpdesk is voordurend in gesprek, dus daar heeft hij momenteel ook niets aan.

Wie heeft ervaring hiermee en weet misschien hoe te handelen?

Bvd, rg

Gast

Re: Nieuwe modem

Ongelezen bericht door Gast »

Wie heeft ervaring hiermee en weet misschien hoe te handelen?
Wacht eerst maar eens af of je hem morgen wel krijgt... :lol:

rg

Nou, daar ga ik wel van uit. Ben daarnet nog door ze gebelt ter herinnering dat de modem morgen komt en of ik er nog aan gedacht had. Da,s wel netjes toch? De rest, ja, afwachten dan maar.
rg

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

:D :D :D Heb nieuwe modem reeds 1 week en werkt perfect. Ook de installatie ging vanzelf. In 1 keer goed.
Topklasse modem.
Als je er geen verstand van hebt laat het dan door een computerbedrijf doen die chello vberkopen.
Kost wat maar het werkt wel.

rg

Okè, bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik het inderdaad maar even laat doen.
rg

Gesloten