Ik heb sinds ik internet van upc afneem op mijn niuewe adres, sinds 1 oktober 2004, nog geen rekening ontvangen.
Wel ontvang ik facturen voor televisie en telefonie.
Ik heb ze al een paar keer gemaild, en men zegt dan dat dat komt omdat ik '2 klantnummers' heb, en dat ze ermee bezig zijn. Laats belde ik voor een storing de helpdesk, en toen bleek uit hun gegevens dat ik in Wornerveer woon (waar ik al 4 jaar niet meer woon, en ben sindsdien zelfs al 2x verhuisd). Maar bij de telefonie en tv weten ze wel dat ik op mijn huidige adres woon want post en rekeningen komen altijd aan. Hoe kan dit en hebben meer mensen zoiets? Moet ik bang zijn voor een enorme naheffing?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nog nooit een rekening ontvangen >1 jaar abonnee
Re: Nog nooit een rekening ontvangen >1 jaar abonnee
ga terug naar kpn!!
-
Johannes44
Volgens UPC woon ik nog altijd bij mijn ouders, waar ik al ee njaar of 9 niet meer woon...zelfde verhaal.
Administratie van UPC is echt zwaar vervelend haha
Administratie van UPC is echt zwaar vervelend haha
K denk het niet, wij hebben op die manier een jaar of 5 gratis geinternet. ze kwamen er pas achter toen ze overal nieuwe modems gingen uitdelen en onze com21 het niet meer deed, voor die tijd wel een keer of 100 gebeld voor storingen, die zijn aan de hand van een abbonee nummer gewoon verholpen

Ik zou een beetje sparen als ik jou was. Zelf enige jaren geleden 7 maanden geen rekening gehad, en toen hij kwam moest ik ruim € 800.- betalen binnen 14 dagen ! Dat kon ik niet en toen is er een betalingsregeling getroffen van € 100.- per maand bovenop de rekening. Dus toch even oppassen.
Jurrien
Jurrien
-
Samsterdam
@leoniew: ikzelf heb de ervaring dat sparen niet nodig is: heb een jaar lang geïnternet en pas toén kwam men erachter dat ik niet betaalde.
Ik hoefde alleen de laatste drie maanden te betalen, en ik ging met dat voorstel meteen akkoord.
Ik hoefde alleen de laatste drie maanden te betalen, en ik ging met dat voorstel meteen akkoord.