Hallo,
Hier gaan we weer, half juni aan tele2 doorgegeven dat ik ga verhuizen per 15 augustus, geen probleem dus zou je denken je bent ruim op tijd met doorgeven.
Nou dus wel, was wat later met aansluiten van de apparatuur, zo rond 25 augustus en wat denk je wat geen telefoon geen internet, gebeld met de klantenservice, netjes te woord gestaan konden helaas niks voor me doen en zouden de klacht naar de technischedienst doorschuiven, u wordt binnen 5 werkdagen gebeld meneer, NOU ZE MOETEN NU NOG BELLEN!!
Wederom zelf maar weer gebeld, ja u moet toch echt even wachten kunnen niks voor u doen, u wordt terug gebeld, NOU ZE MOETEN NOG STEEDS BELLEN!!
paar keer een mailtje gestuurd, krijg je een mailtje dat ze binnen een bepaalde tijd je bellen of mailen,NOU ZE MOETEN DUS NOG STEEDS BELLEN OF MAILEN!!!!.
ben het inmiddels dus toch echt helemaal zat, ik was altijd een heel tevreden klant van tele2 en ik snapte de perikelen van andere mansen niet omtrent tele2.
MAAR NU WEL EN HET ZIJN WAT MIJ BETREFT DAN OOK ASOCIALE LUI DIE VAN ALLES BELOVEN EN NIKS DOEN.
Ik zit met een torenhoge mobiel rekening, want i.v.m. de verhuizing staat de telefoon wel doorgeschakeld(schijnt in de hoofd centrale wel goed te zijn)
Snap er ook niks van, waarom heb ik thuis dan geen telefoon of internet!!
Wie heeft dit ook, en wat heb je er aan gedaan.
Ik zal dan ook zeker op de consumentenforums meedre berichten gaan plaatsen zodat we misschien gezamelijk deze praktijken kunnen gaan stoppen, want zo ga je niet met klanten om.
Groet, Joost
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nog steeds geen telefoon en internet
-
joost-nancy
-
beliaenjan
Re: nog steeds geen telefoon en internet
Ook wij zijn verhuisd,alles zou op 13-08-2007 geregeld zijn maar je raadt het al nog steeds geen telefoon en internet.
vele keren gebeld en gemaild,zou teruggebeld worden en ook teruggemaild maar geen reactie.
Krijg alleen maar te horen dat het goed komt en geduld moet hebben.
Ondertussen willen ze wel het abonnementsgeld innen maar dat heb ik terug laten storten
Ook heb ik veel kosten moeten maken,met mijn mobile,om contact te krijgen met tele2.
Wij zijn dus niet blij.
Groeten :Jan en Beel
vele keren gebeld en gemaild,zou teruggebeld worden en ook teruggemaild maar geen reactie.
Krijg alleen maar te horen dat het goed komt en geduld moet hebben.
Ondertussen willen ze wel het abonnementsgeld innen maar dat heb ik terug laten storten
Ook heb ik veel kosten moeten maken,met mijn mobile,om contact te krijgen met tele2.
Wij zijn dus niet blij.
Groeten :Jan en Beel