LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ongevraagd Film en sportnet van ziggo gekregen met dikke rek

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Ceejee

ongevraagd Film en sportnet van ziggo gekregen met dikke rek

Ongelezen bericht door Ceejee »

Hallo, Wij zitten ivm onze regio ook vast aan ziggo.
Wij hebben een digitaal totaal pakket van ziggo, zonder de betaalde film en sportkanalen.
Zonder dat we dat doorhebben heeft ziggo ons een abb op alle Film+ kanalen en sport+ kanalen gegeven en de gelden voor dit abb (meer dan 45 euro p/maand) worden van mijn rekening geincasseerd.
Wij hebben die kanalen wel voorbij zien komen op de buis, maar er niet naar gekeken en geen acht op geslagen omdat ziggo wel eens vaker promotioneel iets toevoegd aan het pakket.
De rekening waarvan ziggo incasseert bekijk ik sporadisch en zo gaan er maanden voorbij voordat ik in de gaten heb dat Ziggo inmiddels honderden euro's heeft geincasseert voor een nimmer afgesloten nocg gewenst abb op deze kanalen.Ik stuur een brief naar Ziggo en krijg een flauw briefje terug dat ze er niets aan kunnen doen, had ik maar eerder aan de bel moeten trekken.
Ik vind dit geen stijl. Ik heb nergens opdracht voor gegeven en ben ook geen enkele overeenkomst aangegaan vwb deze extra kanalen. Bij mijn weten mag je geen geld in rekening brengen voor iets wat de klant niet heeft besteld of erom heeft gevraagd.
Ik ga hier verdere actie op ondernemen, maar zijn er meer mensen die hier mee te maken hebben gehad? wellicht kunnen we een gezamelijke actie opzetten.

wolk4life

Re: ongevraagd Film en sportnet van ziggo gekregen met dikke rek

Ongelezen bericht door wolk4life »

wij hebben ook zo'n gezeik gehad met net zo'n soort geval.... ik verhuisde na deze studio en dit was eerst een normaal woonhuis.. anyway wij vroegen t internet aan zodat me huisbaas dat niet meer hoefde te doen.
en ineens kregen wij ook tot 3x toe wijzigingen toegestuurd in ons abbonnement.. volgens ziggo zat hier geen tv aansluiting laat staan een abbonement en zo kwamen dr ineens 18euro ofzo bij. Wij hebben meteen gebeld na ziggo dat hier wel degelijk een aansluiting zat enzo en dat mijn signaal niet uit de lucht kwam vallen. antwoord van ziggo was mevrouw u liegt en t zit dr niet. Ik ben diezelfde avond na me huisbaas gegaan en die liet mij toch echt de afschrijvingen zien van t tv abbo wat op dit adres zit. Dat is namelijk nooit opgezegd door hun. Wij weer na ziggo gebeld en t was weer allemaal gelogen volgens ons. Uiteindelijk heeft me huisbaas ook weer na hun gebeld en ook t nodige gediscusseerd met ze. en nog begrepen ze t bij ziggo niet helemaal. Na 4 brieven schrijven van me huisbaas en ruim 80euro aan belkosten van onze kant is t probleem uiteindelijk opgelost.

SirPeter

Ongelezen bericht door SirPeter »

Er gaan maanden voorbij.... tja zoals het briefje al zij, eerder aan de bel trekken.

Tassadar

Ongelezen bericht door Tassadar »

Dit lijkt me niet helemaal zoals het hoort. Laat Ziggo inderdaad maar bewijzen dat je met hun een overeenkomst bent aangegaan. Je hebt helemaal niet gevraagd om al die extra zenders.

Ik zou schrijven dat wanneer Ziggo nog steeds blijft volhouden dat je moet betalen voor die extra zenders, je naar de geschillencommissie gaat.

Gesloten