| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ongevraagd nieuw abonnement afgesloten
-
marjo wauben
ongevraagd nieuw abonnement afgesloten
Afgelopen week heb ik digitenne opgezegd bij KPN. Geen probleem enkele dagen later de opzegging in de bus. Echter weer een dag later kreeg ik bericht dat ik mijn bestaande ADSL abonnement was gewijzigd in een nieuwe duurdere versie. Ik bellen met KPN. Ja inderdaad ik heb een nieuw duurder abonnement zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven. Na het verzoek om dit terug te draaien bleek dat dit niet mogelijk is want het nieuwe abonnement heeft een looptijd van 1 jaar. Dat kan toch niet zomaar? Ik heb vandaag een klacht ingediend en hoop dat ik het kan rechttrekken maar als ik al de forum berichten lees heb ik er wel een hard hoofd in.
Re: ongevraagd nieuw abonnement afgesloten
als het telefonisch is afgesloten dan heb je de kans om binnen 7 dagen te annuleren, wet koop op afstand.
-
marjo wauben
Re: ongevraagd nieuw abonnement afgesloten
Klopt heb ik ook gedaan. Echter KPN accepteerd alleen maar telefonische opzeggingen. Op andere mannier kun je alleen maar vragen stellen door zg een call te loggen en die komen dan binnen 24 uur terug om je te verwijzen naar hun 0900 nummer en sluiten de call. Heel apart. Effin ik heb wel een mailbewijs van het verzonden bericht